شبکه های اجتماعی

Nvidia ویژگی GameStream را در دستگاه های Shield حذف می کند

تراشه ساز Nvidia اعلام کرده است که قصد دارد قابلیتی را برای استریم بازی های رایانه شخصی به نام ” حذف کند.GameStream“از آن سپر تلویزیون و تبلت.

“از اواسط فوریه، یک به روز رسانی برنامه ریزی شده برای بازی های انویدیا برنامه برای دارندگان Shield شروع به انتشار خواهد کرد. با این به روز رسانی، ویژگی GameStream دیگر در برنامه در دسترس نخواهد بود. کاربران Shield می‌توانند تا آن زمان به استفاده از GameStream ادامه دهند.» در صفحه راهنمای مشتریان Nvidia آمده است.

انویدیا همچنین توصیه می کند که کاربران Shield می توانند به آن سوئیچ کنند لینک استیم، که روشی مشابه برای پخش بازی های رایانه شخصی به دستگاه Shield است.

به گفته این شرکت، کاربران برای دسترسی به استریم بازی ها از رایانه بازی خود به برنامه Steam Link در تلویزیون Shield خود نیاز دارند.

GeForce Now نیز توسط سازنده تراشه به عنوان جایگزین ذکر شده است، اما کاربران نرخ فریم بالا و جریان 4K را بدون اشتراک دریافت نخواهند کرد.

علاوه بر این، کاربران می توانند به روز رسانی برنامه Nvidia Games را رد کنند و GameStream برای مدتی به کار خود ادامه خواهد داد، اما Nvidia هشدار می دهد که “دیگر پشتیبانی نخواهد شد و در نهایت کار را متوقف خواهد کرد”.

این شرکت گفت: “Gamestream ممکن است برای مدتی به کار خود ادامه دهد، اما دیگر پشتیبانی نخواهد شد و در نهایت کار خود را متوقف خواهد کرد. سایر سرویس های پشتیبانی شده توسط Nvidia Games، از جمله GeForce Now، برای ادامه کار به به روز رسانی برنامه نیاز دارند.”

سال گذشته انویدیا پشتیبانی از آن را قطع کرد ویندوز 7، ویندوز 8 و ویندوز 8.1.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا