شبکه های اجتماعی

آمازون تحویل سفارشات با هواپیماهای بدون سرنشین را در ایالت های آمریکا آغاز کرد

غول تجارت الکترونیک آمازون تحویل سفارشات با هواپیماهای بدون سرنشین را در ایالت های کالیفرنیا و تگزاس آمریکا با هدف ارسال بسته ها به خانه های مشتریان در عرض یک ساعت آغاز کرده است.

به گزارش The Verge، اخیراً، مشتریان در لاکفورد، کالیفرنیا و کالج استیشن، تگزاس، تعداد کمی از بسته‌ها را دریافت کرده‌اند که توسط یک پهپاد با استفاده از سرویس هواپیمای بدون سرنشین «Amazon Prime Air» این شرکت تحویل داده شده است.

“هدف ما این است که هواپیماهای بدون سرنشین خود را به صورت ایمن به آسمان معرفی کنیم. ما در این جوامع شروع به کار کرده ایم و به تدریج تحویل را به مشتریان بیشتری در طول زمان گسترش خواهیم داد.” آمازون ایر سخنگو ناتالی بنکس در بیانیه ای گفت.

همچنین بخوانید

آمازون در سه پرونده ضد انحصار اتحادیه اروپا به توافق رسید و جریمه نشد
آمازون تغییرات تجاری بزرگی در حل و فصل اتحادیه اروپا ایجاد می کند

در سال 2020، اداره هوانوردی فدرال (FAA) به شرکت «Part 135» موافقت کرد تا بسته ها را با پهپاد ارسال کند.

مشتریانی که در Lockeford و College Station زندگی می کنند واجد شرایط ثبت نام و ثبت سفارش هستند، در حالی که آمازون به مشتریانی که در جای دیگری زندگی می کنند، هنگامی که تحویل پهپاد در منطقه آنها در دسترس باشد، اطلاع می دهد.

در این گزارش آمده است که مشتریان پس از ثبت سفارش، اطلاعات ردیابی و زمان تقریبی تحویل را دریافت خواهند کرد، زمانی که می توانند انتظار داشته باشند پهپاد بسته را به حیاط خلوت خود تحویل دهد.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا