شبکه های اجتماعی

منابع ادعا می کنند که کارخانه فاکسکان در چین که به کووید آسیب زده است، در آستانه از سرگیری تولید کامل است

فاکسکان‘s Covid-Hit آیفون کاشتن در چین‘s ژنگژو دو نفر با آگاهی مستقیم از این موضوع گفتند که شهر تقریباً به تولید کامل بازگشته است، با محموله های دسامبر آن به حدود 90 درصد از برنامه های اولیه رسیده است.

Foxconn، که به طور رسمی Hon Hai Precision Industry Co Ltd، از اظهار نظر خودداری کرد.

تولید در بزرگترین مرکز تولیدی جهان از شرکت اپل‘s آیفون ها اواخر سال گذشته پس از شیوع کووید-19 و محدودیت‌های اتخاذ شده برای کنترل این ویروس که هزاران کارگر را وادار به ترک آن کرد، به شدت تحت تأثیر قرار گرفت. همچنین با ناآرامی کارگران بر سر مسائل پرداختی مواجه شد.

Foxconn برای جذب کارگران جدید و متقاعد کردن کسانی که هنوز آنجا هستند، پاداش هایی ارائه می دهد. یک منبع شرکت ماه گذشته به رویترز گفت که هدف آن از سرگیری تولید کامل کارخانه در اواخر دسامبر تا اوایل ژانویه است.

یکی از این افراد در روز سه‌شنبه که به دلیل خصوصی بودن اطلاعات از افشای هویت خود خودداری کرد، گفت: «تولید تقریباً به طور کامل از سر گرفته شده است.

نفر دوم گفت که تولید تقریباً به حالت عادی بازگشته است، اما مقامات شرکت به دلیل جهش موارد کووید-19 در سراسر چین در مورد چشم انداز محتاط هستند.

این فرد با اشاره به تعطیلات یک هفته ای که از 21 ژانویه شروع می شود، گفت: “ما انتظار داریم که موارد قبل یا بعد از تعطیلات سال نو قمری به اوج برسد.”

روز شنبه، پخش کننده دولتی استان هنان، جایی که کارخانه در آن واقع شده است، به نقل از یکی از مدیران کارخانه گفت که نیروی کار کارخانه در حال حاضر با 200000 پرسنل ثابت است و همچنین زنجیره تامین خود را تثبیت کرده است و ظرفیت تولید را قادر می سازد تا بهبود می یابند.

این کارخانه قادر است 300000 کارگر را در خود جای دهد.

مشکلات کارخانه ژنگژو مشکلاتی را که شرکت‌ها و کارگران در پایبندی به سیاست صفر کووید-19 چین داشتند را برجسته کرد.

دولت مرکزی در اوایل دسامبر، پس از مشکلات فاکسکان و یک رشته اعتراض به این سیاست، به طور ناگهانی سیاست اتخاذ استراتژی زندگی با ویروس را کنار گذاشت. این حرکت با امداد گسترده مواجه شد، اما همچنین موجی از عفونت ها را در سراسر کشور تشدید کرد.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا