شبکه های اجتماعی

علی بابا سهام Paytm را به ارزش 125 میلیون دلار از طریق معامله بلوکی می فروشد

چین علی بابا گروه 3.1 درصد از سهام شرکت پرداخت دیجیتال هند را فروخت Paytm یک منبع با آگاهی مستقیم از این موضوع به رویترز گفت که مجموعاً 125 میلیون دلار از طریق یک معامله بلوکی.

سهام این شرکت در معاملات بعد از ظهر تا 8.8 درصد کاهش یافت و به 528 روپیه رسید و آخرین بار تا ساعت 15:00 IST 5.8 درصد کاهش یافت.

علی بابا که تا پایان سپتامبر 6.26 درصد از سهام Paytm را در اختیار داشت، هر سهم را به قیمت 536.95 روپیه فروخت، منبعی که نخواست نامش فاش شود زیرا مجاز به صحبت با رسانه ها نیست.

این منبع افزود که مورگان استنلی به علی بابا در مورد این معامله مشاوره داده است. علی بابا و مورگان استنلی بلافاصله به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

پس از گزارش ارقام اولیه قوی برای سه ماهه سوم، سهام Paytm در سال جاری تا بسته شدن گذشته حدود 9 درصد افزایش یافته است. سال 2022 را با زیان 60 درصدی بسته بود، علیرغم اینکه شرکت در ماه دسامبر بازپرداخت سهام را اعلام کرد.

همچنین بخوانید

مدیرعامل Paytm می‌گوید دیگر هیچ نقدینگی سوزی وجود نخواهد داشت
SoftBank 215 میلیون سهام Indiaamp39s Paytm Report را می فروشد

Paytm که به طور رسمی به عنوان One97 Communications شناخته می شود، در سال 2021 پس از یک پیشنهاد عمومی اولیه 2.5 میلیارد دلاری (IPO) فهرست شد.

از آن زمان، سهام حدود 75 درصد از قیمت پیشنهادی IPO خود سقوط کرده است زیرا سرمایه گذاران در میان نگرانی ها در مورد ارزش گذاری بالای شرکت های فناوری و ترس از رکود اقتصادی جهانی، طرح های کسب درآمد شرکت را زیر سوال بردند.

در نوامبر سال گذشته، Softbank Group Corp 4.5 درصد از سهام شرکت پرداخت الکترونیکی را به ارزش 200 میلیون دلار فروخت. سافت بانک تا 30 سپتامبر 17.5 درصد از سهام Paytm را در اختیار داشت.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا