شبکه های اجتماعی

آشوینی وایشناو وزیر ارتباطات: هند قصد دارد تامین کننده نیمه هادی برای جهان شود

احساس یک فرصت بزرگ در جهان نیمه هادی وزیر ارتباطات هند برنامه بلندپروازانه ای را برای تبدیل شدن به یک تامین کننده کلیدی برای جهان به اجرا گذاشته است و خود دولت 10 میلیارد دلار سرمایه گذاری کرده است. آشوینی وایشناو گفت. وزیر امور خارجه در نشستی با موضوع “آموزش از شوک های عرضه نیمه هادی” در نشست سالانه مجمع جهانی اقتصاد در سال 2023 در اینجا گفت: بازار بسیار بزرگی وجود دارد که به نیمه هادی ها نیاز دارد و هند از نظر زیرساخت، استخر استعداد و پتانسیل بسیار بالایی دارد. فن آوری.

او گفت: «سیستم دانشگاهی ما که تعداد زیادی استعداد تولید می‌کند نیز کمک زیادی می‌کند، زیرا ما با بسیاری از دانشگاه‌ها برای آماده‌سازی استعدادهای مناسب پیوند خورده‌ایم.

وی در پاسخ به سوالی درباره برنامه های سرمایه گذاری خود دولت، گفت که خود دولت 10 میلیارد دلار سرمایه گذاری می کند و یک برنامه سرمایه گذاری بلندمدت ارائه کرده است.

همچنین بخوانید

درآمد جهانی تراشه در سال گذشته به 602 میلیارد رسیده است
Chinaamp39s BYD رویکرد محتاطانه ای به ایالات متحده در فشار جهانی خودروهای الکتریکی دارد

«ما پتانسیل عظیمی برای تبدیل شدن هند به یک کلید می بینیم تامین کننده نیمه هادی برای کل جهان، همچنین برای آخرین مورد نیاز از جمله برای وسایل نقلیه الکتریکی و برای همه فن آوری های پیشرفته. ما متقاعد شده‌ایم که تقاضا بسیار زیاد خواهد بود.»

وی افزود: “اندازه این صنعت طی 6 تا 7 سال آینده دو برابر خواهد شد و به 1 تریلیون دلار خواهد رسید و نرخ رشد به طرز چشمگیری افزایش می یابد.”

وایشناو همچنین گفت که دولت مراقب محیط زیست است و اطمینان حاصل خواهد کرد که کارخانه های جدید با انرژی سبز تامین می شوند.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا