شبکه های اجتماعی

منابع ادعا می کنند که سرمایه گذار فعال، Elliott Management در Salesforce سهام دارد

سرمایه گذار فعال الیوت به گفته افراد آشنا، شرکت Management Corp سرمایه گذاری چند میلیارد دلاری در شرکت نرم افزاری مبتنی بر ابر Salesforce Inc انجام داده است.

مشخص نیست که الیوت، یکی از برجسته ترین سرمایه گذاران فعال جهان، در Salesforce برای چه چیزی تلاش می کند.

جسی کوهن، شریک مدیریت الیوت به رویترز گفت: «ما مشتاقانه منتظر همکاری سازنده با Salesforce هستیم تا ارزش شرکتی با قد و قواره را درک کنیم.

Cohn که در هیئت مدیره چندین شرکت فناوری از جمله توییتر و eBay خدمت کرده است، Salesforce را “یکی از شرکت های نرم افزاری برجسته در جهان” نامید.

او افزود که «احترام عمیقی برای او ایجاد کرده است مارک بنیوف و آنچه ساخته است.» بنیوف یکی از بنیانگذاران شرکت و یکی از مدیران عامل آن است.

همچنین بخوانید

داروین باکس مایکروسافت دست به دست هم می دهد تا تجربه کارمندان را ارتقا دهد
نیروی فروش حدود 10 درصد از نیروی کار خود را کاهش می دهد

برت، مدیرعامل بنیوف تیلور، انتظار می رود در این ماه این کار را ترک کند و بنیوف به عنوان تنها مدیرعامل باقی بماند.

Salesforce بلافاصله به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخ نداد و الیوت از اظهار نظر خودداری کرد.

الیوت سرمایه گذاری های زیادی بر روی فناوری انجام داده است. این شرکت اخیراً با اضافه کردن مدیر پورتفولیوی الیوت، یک کرسی هیئت مدیره را در Pinterest Inc به دست آورد مارک استاینبرگ به عنوان کارگردان

Salesforce 151.3 میلیارد دلار ارزش دارد.

در اوایل سال جاری، Salesforce Inc اعلام کرد که قصد دارد مشاغل خود را تا 10 درصد کاهش دهد و برخی از دفاتر خود را پس از استخدام سریع همه گیر که باعث شد در بحبوحه رکود اقتصادی با نیروی کار متورم مواجه شود، ببندد.

این دومین بار در سه ماه گذشته است که یک شرکت فعال در Salesforce پس از اعلام سهام نامعلوم شرکت Starboard Value در اکتبر و اعلام کرد که شرکت از تخفیف ارزش گذاری به دلیل “ترکیب پایین تر از رشد و سودآوری” رنج می برد، در Salesforce شرکت می کند.

مدیر عامل استاربرد جف اسمیت در آن زمان گفت که شرکت او با مدیریت درگیر بوده است و مدیران جدید، از جمله تیلور که در نوامبر 2021 به سمت Salesforce ارتقاء یافت، بهتر بر ایجاد تعادل در آرزوهای رشد و تحویل سود متمرکز بودند.

قیمت سهام این شرکت در سال جاری 12 درصد افزایش یافته است اما در 52 هفته گذشته 32 درصد کاهش یافته است.

وال استریت ژورنال ابتدا سهام الیوت را گزارش کرد.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا