شبکه های اجتماعی

متا با به‌روزرسانی جدید، فناوری ردیابی دست Quest را بهبود می‌بخشد

متا بهبود یافته است متا کوئستتکنولوژی ردیابی دست با به روز رسانی جدید v2.1 و آن را به طور پیش فرض برای جستجو برنامه های کاربردی.

متا در وبلاگ Quest گفت: به‌روزرسانی Hand Tracking 2.1 دارای ارتقاهایی در قابلیت اطمینان، دقت و کیفیت قیچی سیستم برای بهبود سازگاری و انعطاف پذیری ورودی‌های دستی در برنامه‌های واقعیت مجازی (VR) کاربران است.

“با Hand Tracking 2.1، برنامه ها قادر خواهند بود از دست دادن ردیابی را کاهش دهند و موقعیت های آینده را بهتر از همیشه پیش بینی کنند.”

همچنین بخوانید

متا پردازنده گرافیکی Quest 2amp39s را قدرتمندتر می کند
کاربران متا کوئست اکنون می توانند ضربان قلب را ردیابی کنند

زمان ریکاوری نیز به دنبال از دست دادن زمانی که دست ها از میدان دید فراتر می روند به طور قابل توجهی کوتاه شده است. کاهش زمان بازیابی غوطه وری را بهبود می بخشد و تعاملات نرم تری را برای کاربران ارائه می دهد.

این شرکت گفت: «این پیشرفت‌ها در بسیاری از تجربیات واقعیت مجازی مفید هستند، اما به ویژه برای برنامه‌هایی که حرکات سریع را تشویق می‌کنند، مانند برنامه‌های تناسب اندام، ارزشمند هستند.

علاوه بر این، ارتقاهای جدید در مدیریت حرکات سریع به کاهش لرزش کمک می کند و تداوم ردیابی در برنامه ها را بهبود می بخشد.

در نتیجه، موقعیت دست کاربران پس از خروج از FOV و بازگشت سریعتر بهبود می یابد.

متا گفت: «ما برای اولین بار در سال 2019 قابلیت ردیابی دست را در متا کوئست معرفی کردیم.

در همین حال، این شرکت همچنین روز دوشنبه اعلام کرد که در حال گسترش همکاری خود با این شرکت است اتحادیه ملی بسکتبال (NBA) و انجمن ملی بسکتبال زنان (WNBA) برای ارائه بیش از 50 بازی زنده واقعیت مجازی در Meta Quest.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا