دیجیتال مارکتینگ

قبل از استفاده از آنها چه نکاتی را باید در نظر گرفت

استفاده از هوش مصنوعی در تجارت در حال رشد است و بازاریابان مشتاق هستند تا یاد بگیرند که چگونه از آن برای کمپین های جدید و منحصر به فرد استفاده کنند.

ایجاد تصاویر و وثیقه با کیفیت بالا فرآیندی زمان بر و پرهزینه است، اما با معرفی تصاویر هوش مصنوعی، کسب و کارها می توانند در هزینه و زمان صرفه جویی کنند. با این حال، محبوبیت ناگهانی نرم افزار نگرانی هایی را در مورد اخلاقی بودن آن در جامعه خلاق ایجاد کرده است – این سوال که آیا استفاده از آن در وهله اول باید تشویق شود یا خیر.

→ اکنون دانلود کنید: الگوی طرح بازاریابی رایگان

در این پست، تصاویر هوش مصنوعی را تعریف می کنیم و به شما می گوییم قبل از گنجاندن آن در استراتژی کسب و کار خود در سال 2023، چه چیزهایی باید بدانید.

تصاویر هوش مصنوعی روشی جدید و مد روز برای ایجاد تصاویر جذاب بصری از جستارهای جستجو – بدون انتظار است. آنها با بررسی نتایج موتورهای جستجو برای ایجاد محتوایی شبیه به آنچه قبلاً در Google وجود دارد، با توانایی ترکیب کلمات کلیدی برای ایجاد چیزی جدید کار می کنند.

مثلا اگر جستجو کنید “ونسان ون گوگ” در Google Images، بسیاری از مشهورترین نقاشی‌ها و خود پرتره‌های این هنرمند را خواهید دید. اکنون جستجو کنید، “حرکات بسکتبال” و بازیکنان را در ژست های پویا در زمین خواهید دید. نرم‌افزار تصویر هوش مصنوعی می‌تواند ویژگی‌های این عبارت‌های جستجو را گرفته و تصاویری مانند زیر ایجاد کند:

“ونسان ون گوگ حرکات بسکتبال خود را نشان می دهد”

قبل از استفاده از آنها چه نکاتی را باید در

منبع تصویر

در حالی که کاوش این فناوری سرگرم کننده و هیجان انگیز است، استفاده از آن برای بسیاری از بازاریابان که به دنبال ترکیب استراتژی های جدید برای ایجاد تصویر هستند، محل درگیری است. بیایید بحث کنیم که چرا باید یا نباید از آن در برنامه بازاریابی خود استفاده کنید.

مزایا و معایب تصویرسازی هوش مصنوعی

مزایا و معایب تصویرسازی هوا

نکات مثبت تصویرسازی هوش مصنوعی

1. این یک جایگزین مقرون به صرفه برای استخدام تصویرگران یا طراحان دیگر است.

برای بسیاری از کسب‌وکارهایی که در حال بررسی راه‌های مختلف برای کاهش هزینه‌ها در شرایط رکود هستند یا برای شرکت‌های کوچک‌تری که بودجه لازم برای گسترش تیم‌های خود را ندارند، استفاده از نرم‌افزار تصویرسازی هوش مصنوعی می‌تواند بسیار مقرون به صرفه‌تر از استخدام تصویرگران یا طراحان گرافیک باشد.

بسته به برنامه، این فناوری می تواند حداقل 20 دلار در ماه هزینه داشته باشد – یا در برخی برنامه ها، حتی رایگان. داشتن محتوای منحصر به فرد بدون هزینه کار دستی می تواند ارزش افزوده زیادی برای یک کسب و کار داشته باشد.

2. تصاویر هوش مصنوعی به سرعت محتوا را تولید می کنند.

جادوی تصاویر هوش مصنوعی در زمان چرخش نهفته است. آثار هنری دیجیتال سفارش داده شده قبل از اینکه به اتمام برسند به زمان و جهت گیری واضح نیاز دارند. این نرم‌افزار می‌تواند درخواست جستجوی شخص را بگیرد و در کمتر از یک دقیقه چندین تصویر را برگرداند.

3. تصاویر هوش مصنوعی می‌توانند محتوای منحصربه‌فرد و منحصربه‌فردی برای نیازهای شما ایجاد کنند.

نرم افزار تصویر هوش مصنوعی با کلمات کلیدی شما کار می کند تا محتوایی ایجاد کند که نیازهای کسب و کار شما را برآورده کند. شما می توانید بدون واسطه برای تبادل نظر یا سازش به نتایجی که می خواهید برسید.

معایب تصویرسازی هوش مصنوعی

1. تصاویر هوش مصنوعی از کارهای دیگران ساخته شده و می توانند جایگزین مشاغل شوند.

ترس زیادی پشت محبوبیت هوش مصنوعی در تجارت، به ویژه برای هنرمندان وجود دارد. همانطور که اتوماسیون رشد می‌کند و تاجران کار دستی را با ماشین تکمیل می‌کنند، آینده برای کسانی که تخصصشان به یک ویژگی نرم‌افزاری کاهش می‌یابد نامشخص است.

همچنین شایان ذکر است که برای بهبود نرم‌افزار تصویر هوش مصنوعی، باید کارهای از قبل موجود را بسازد. برای کسی مشکل ساز خواهد بود که آشکارا یک اثر هنری را کپی کند، و این اساساً همان کاری است که برنامه های کاربردی تصویر هوش مصنوعی انجام می دهند. این نرم‌افزار به هنرمندان اصلی که تقلید می‌کند اعتباری نمی‌دهد و نگرانی‌هایی را در مورد یکپارچگی و قانونی بودن این تمرین ایجاد می‌کند.

2. کیفیت تصویر هوش مصنوعی باید سازگارتر باشد.

در حالی که هوش مصنوعی به تدریج شهودی تر می شود، محصول آن نمی تواند تصاویر “بی نقص” را ارائه دهد. اثر هنری حاصل می‌تواند گاهی عجیب یا گیج‌کننده به نظر برسد و چیزهایی مانند نسبت‌های عجیب بدن یا معماری ایجاد کند که قوانین فیزیک را نادیده می‌گیرد. برخی از خنده‌دارترین نتایج تصویر از تولیدکننده‌های تصویر هوش مصنوعی که من دیده‌ام، در مورد عملکرد بد آنها در تولید دست بوده است.

معایب تصاویر هوش مصنوعی: کیفیت تصویر تضمین شده و سازگار نیست

منبع تصویر

3. تصاویر هوش مصنوعی هنوز باید توسط مردم بررسی و ویرایش شوند.

از آنجایی که نتایج تولیدکننده‌های تصویر هوش مصنوعی ممکن است ناقص باشد، هنوز باید توسط افراد قبل از تایید برای هر گونه استفاده تجاری مورد بررسی قرار گیرند. بازاریابان باید انتظار داشته باشند که اعضای تیم تصاویر را برای مشاهده تصاویر ناخوشایند یا ناخوشایند بررسی و ویرایش کنند – زیرا برخی از نتایج تصویر می توانند توهین آمیز یا غیر قابل لمس باشند.

مولدهای تصویر هوش مصنوعی

1. FROM-E 2

قیمت گذاری: رایگان

مولدهای تصویر ai: dall-e 2

منبع تصویر

DALL-E 2 بدون شک یکی از پیشرفته ترین تولید کننده های تصویر هوش مصنوعی در بازار است. ساخته شده توسط OpenAI، یک آزمایشگاه تحقیقاتی هوش مصنوعی که در سال 2015 تأسیس شد، بسیار پیشرفته است و تصاویر دقیق و دقیقی از سوالات جستجو ایجاد می کند.

آنچه ما دوست داریم:

  • دسته‌ای از تصاویر را در هر جستجوی تکی تولید می‌کند
  • این نرم افزار دارای قابلیت ویرایش داخلی است

2. هنر جاسپر

قیمت گذاری: 40 دلار در ماه، برای یک طرح سفارشی با فروشنده تماس بگیرید

مولدهای تصویر ai: هنر جاسپر

منبع تصویر

Jasper Art پلتفرمی است که بیش از 70000 برند، آژانس و سازنده محتوا به آن اعتماد دارند. مولد تصویر هوش مصنوعی آن به کاربران قول می‌دهد که تصویری عالی برای مطابقت با پیام‌هایشان داشته باشد و می‌خواهد به بازاریابان کمک کند تا بدون پیمایش در گالری‌های تصاویر موجود برای یافتن آن، تصویر مورد نظر خود را دریافت کنند.

آنچه ما دوست داریم:

  • تصاویری با وضوح بالا و مناسب برای چاپ ارائه می دهد
  • چهار تصویر هوش مصنوعی را در یک زمان ایجاد می کند

3. Dream توسط WOMBO

قیمت گذاری: Dream Premium; 4.99 دلار در ماه

مولدهای تصویر ai: رویا توسط وومبو

منبع تصویر

Dream by WOMBO یک پلت فرم نرم افزار هوش مصنوعی کانادایی است که ایده های شما را در عرض چند ثانیه به نقاشی مبتنی بر هوش مصنوعی تبدیل می کند. هدف سازندگان این است که ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی را در اختیار جهان قرار دهند تا در سرگرمی غوطه ور شوند. با بیش از 65 میلیون نصب برنامه، نرم افزار محبوبی است.

آنچه ما دوست داریم:

  • در دستگاه های تلفن همراه موجود است
  • امکان دسته بندی و مرتب سازی آثار موجود

4. مداد رنگی

قیمت گذاری: رایگان

مولدهای تصویر ai: craiyon

منبع تصویر

Craiyon که قبلا با نام DALL-E mini شناخته می شد، نرم افزاری سریع و ساده است که تصاویر جالبی را در چند ثانیه ایجاد می کند. در حالی که قابلیت ویرایش ندارد، این سرویس را به صورت رایگان و بدون ثبت نام ارائه می دهد.

آنچه ما دوست داریم:

  • برای استفاده نیازی به ثبت نام یا ورود به سیستم ندارد
  • در هر جستجوی 9 تصویر ایجاد می کند

5. کافه شبانه

قیمت گذاری: با فروشنده تماس بگیریدمولدهای تصویر ai: کافه شبانه

منبع تصویر

NightCafe یک تولید کننده تصویر هوش مصنوعی است که قادر به ایجاد هنر بر اساس متن توصیفی و دسته بندی سبک است. نتایج با وضوح بالا در مقایسه با پلتفرم‌های جایگزین بی‌نظیر هستند و می‌توانند محتوای مناسبی برای چاپ‌های فیزیکی ایجاد کنند.

آنچه ما دوست داریم:

  • پنج تصویر رایگان در روز
  • طیف گسترده ای از سبک های هنری در کاتالوگ

از طرف دیگر، اگر با استفاده از این تولیدکننده‌های تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی احساس راحتی نمی‌کنید، راه‌حل‌های متداول‌تری وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

جایگزین های تصویر هوش مصنوعی

جایگزین هایی برای تصویرسازی هوش مصنوعی در بازاریابی

در حالی که ممکن است در کمتر از یک دقیقه تصاویری ایجاد نکنید، هنوز هم می توانید تصاویری با کیفیت و خلاقانه برای کسب و کار خود بدون سرقت ادبی یا بازخورد منفی بالقوه تولید کنید.

تصاویر هوش مصنوعی یک هنر و راه حل ناقص هستند.

استفاده از فناوری های جدید برای تجارت همیشه برای بازاریابان هیجان انگیز است، اما با عدم قطعیت همراه است. من به بازاریابان توصیه می کنم قبل از استفاده از تصاویر هوش مصنوعی برای اهداف تجاری محتاط باشند تا زمانی که مقرراتی در مورد آنچه می توان برای تولید محتوا برداشت کرد وجود داشته باشد. اما برای کسانی که علاقه مند به امتحان کردن آن هستند، امیدواریم تصاویری را که برای رسیدن به اهداف خود نیاز دارید ایجاد کنید.

دعوت به اقدام جدید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا