شبکه های اجتماعی

آمازون با اشتراک ماهیانه 5 دلاری، فشار مراقبت های بهداشتی را تقویت می کند

آمازوندات کام اعلام کرد که یک طرح اشتراک ماهانه 5 دلاری را برای اعضای پرایم ایالات متحده ارائه می‌کند که طیف وسیعی از داروهای ژنریک و تحویل آنها را درب منزل پوشش می‌دهد و به تلاش غول تجارت الکترونیک برای مراقبت‌های بهداشتی کمک می‌کند.

برنامه، به نام RxPass، شامل بیش از 50 دارو برای درمان بیش از 80 بیماری مزمن مانند فشار خون بالا، اضطراب، دیابت و طاسی با الگوی مردانه است. وین گوپتا، داروخانه آمازونافسر ارشد پزشکی به رویترز گفت.

با این حال، مشتریان ثبت نام کردند مدیکر، مدیکید یا هر برنامه بهداشت و درمان دولتی دیگری نمی تواند در سرویس RxPass داروخانه آمازون ثبت نام کند.

همچنین بخوانید

در گزارش شرکت‌های بزرگ فناوری، متخصصانی که سالانه یک میلیون درآمد دارند، اخراج می‌شوند
آمازون قیمت برخی از برنامه های اشتراک موسیقی را از فوریه افزایش می دهد

جان لاو، معاون داروسازی آمازون در مصاحبه‌ای گفت: یک عضو پرایم به طور متوسط ​​سالانه 100 دلار با RxPass پس انداز می‌کند. اعضای آمازون پرایم در اکثر ایالت های ایالات متحده می توانند از روز سه شنبه برای این برنامه ثبت نام کنند.

هزینه ثابت 5 دلاری بدون بیمه و علاوه بر حق عضویت Prime است که در ایالات متحده سالانه 139 دلار هزینه دارد.

این سرویس جدید با تمرکز مداوم آمازون بر روی مجموعه مراقبت‌های بهداشتی خود که در چند سال گذشته شامل سلامت از راه دور، تحویل دارو، ردیاب‌های تناسب اندام و تحقیقات سرطان بوده است، همسو است.

خرید داروخانه آنلاین PillPack توسط آمازون در سال 2018 به این غول خرده فروشی کمک کرد تا یک سایت تحویل نسخه و مقایسه قیمت راه اندازی کند. اکنون، ابتکار داروسازی آن تهدیدی رو به رشد برای خرده فروشان داروخانه CVS Health Corp و Walgreens Boots Alliance Inc.

لاو گفت: “ما معتقدیم بسیاری از آمریکایی ها، به ویژه آنهایی که از یک بیماری مزمن رنج می برند، فقط از مشارکت آمازون در داروسازی بهره مند می شوند، توانایی دریافت تجربه با کیفیت بالا و با هزینه کم.”

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا