شبکه های اجتماعی

ربات چت ‘Digi-Dost’ برای کمک به مردم در J&K در استفاده از خدمات دیجیتال

دکتر آرون، دبیر ارشد جامو و کشمیر کومار مهتا به گفته مقامات، یک ابتکار دیجیتال برای ارائه کمک به کمک ربات چت به متقاضیانی که درخواست های آنلاین برای خدمات مختلف را از طریق پلت فرم e-UNNAT ارائه می کنند، راه اندازی کرد.

دکتر مهتا از بخش فناوری اطلاعات و بخش محلی NIC برای توسعه این تسهیلات برای عموم قدردانی کرد و آنها را تحت تأثیر قرار داد تا آن را به سطح بعدی برسانند تا مردم را در مورد زمان‌بندی و روش‌های درخواست برای خدمات خاص راهنمایی کند.

همچنین بخوانید

گوگل ممکن است در ماه می رقیب ChatGPT را معرفی کند
ChatGPT یک نسخه پولی را با قیمت 42 در ماه عرضه می کند آنچه در دسترس است و موارد دیگر

توجه به چت ربات هایی مانند الکسا و سیری بسیار موفق بوده اند و در واقع باید آنها را در ارتقای “دیجیدوست” راهنمایی کند، وی بر لزوم گنجاندن کلیه دستورالعمل ها، روش ها، الزامات و اطلاعات در مورد ایجاد برنامه های کاربردی به نفع جویندگان خدمات تاکید کرد.

دبیر ارشد همچنین اظهار داشت که برای ارزیابی میزان رضایت عموم از کیفیت خدمات، باید از متقاضیان بازخورد مبتنی بر IVRS گرفته شود. وی خاطرنشان کرد: باید با ایجاد یک مرکز تماس برای ارائه انواع کمک به مردم، این مرکز ارتقا یابد.

در این جلسه اطلاع رسانی شد که هم اکنون 387 سرویس با e-unnat یکپارچه شده است. همچنین مشخص شد که در روزهای آینده بیش از 400 سرویس با این پلتفرم سوار خواهند شد.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا