شبکه های اجتماعی

چین محدودیت‌های ویدیوی وب را برای جلوگیری از اعتیاد کودکان تشدید می‌کند

چین مدیریت ویدیوهای کوتاه را به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای جلوگیری از اعتیاد کودکان به آنها افزایش خواهد داد اداره ملی رادیو و تلویزیون (NRTA) گفت.

بر اساس بیانیه NRTA در وب‌سایت خود در تشریح جلسه داخلی که در تاریخ برگزار شد، «فضایی تمیز برای ویدیوهای کوتاه ایجاد کنید، سطح محافظت از کودکان زیر سن قانونی را بهبود بخشید، و نقشی ظریف و مثبت در پرورش احساسات، روشنگری ذهن‌ها و روندهای پیشرو داشته باشید». موضوع اعتیاد جزئی

این بیانیه جدیدترین کمپینی است که تنظیم‌کننده‌های رسانه‌ای چین بیش از یک سال پیش راه‌اندازی کردند و قوانین مربوط به پخش زنده را به میزان قابل توجهی تشدید کرده است. بازیو استفاده از اینترنت در میان خردسالان.

در حالی که هیچ اقدام خاصی اعلام نشده بود، سیاست‌های معرفی‌شده توسط تنظیم‌کننده‌ها در سال گذشته شامل منع خردسالان از دادن انعام به پخش‌کننده‌های زنده و دستور پخش داخلی و پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی برای انجام منظم برنامه‌های جزئی بود. حفاظت سایبری ارزیابی ها

چین در سال 2021 قوانین جدیدی را معرفی کرد که مدت زمانی را که افراد زیر 18 سال می توانند برای بازی های ویدیویی صرف کنند به سه ساعت در هفته محدود می کند، اقدامی که به گفته آن برای مبارزه با اعتیاد به بازی ضروری است.

جوایز GN - به ابزارک های مورد علاقه خود رای دهید

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا