شبکه های اجتماعی

نحوه استفاده از برنامه Noise در Apple Watch برای نظارت و محافظت از سلامت شنوایی

اپل واچ مجموعه ای از ویژگی های نظارت بر سلامت از جمله ردیابی خواب، مانیتور SpO2، مانیتور ضربان قلب و موارد دیگر را ارائه می دهد. علاوه بر اینها، این ساعت همچنین دارای ویژگی هایی مانند تشخیص سقوط، ویژگی هشدار اضطراری برای اطلاع رسانی به عزیزتان در مواقع اضطراری و موارد دیگر است.

در میان این ویژگی‌ها، مانیتور سطح نویز یکی از ویژگی‌هایی است که به کاربران کمک می‌کند تا از سطوح نویز محیط اطراف خود آگاه شوند و همچنین از سلامت شنوایی محافظت می‌کنند.

بر اساس سیب گزارش مطالعه شنوایی، حدود 25٪ از شرکت کنندگان به طور متوسط ​​روزانه در معرض صدای محیطی از ترافیک، ماشین آلات، حمل و نقل عمومی و سایر منابع قرار می گیرند. بر اساس این گزارش، این تعداد بالاتر از حد تعیین شده توسط WHO است.

چیست برنامه نویز در اپل واچ
برنامه نویز در اپل واچ یک برنامه اختصاصی است که برای اندازه گیری سطح نویز در محیط اطراف طراحی شده است و همچنین در صورت بالاتر بودن سطح نویز از حد مجاز به کاربران اطلاع می دهد. این دستگاه از میکروفون های اپل واچ برای اندازه گیری میزان دسی بل در محیط استفاده می کند. اگر سطح صدا در محیط آنها به سطحی رسیده باشد که می تواند بر شنوایی کاربران تأثیر بگذارد، این برنامه به کاربران هشدار می دهد.

چیزهایی که باید بدانید

  • سطح صدا بر حسب دسی بل با وزن A اندازه گیری می شود
  • قرار گرفتن در معرض صدا تا 80 دسی بل خوب در نظر گرفته می شود و با نوردهی طولانی مدت تأثیری بر شنوایی ندارد.
  • قرار گرفتن طولانی مدت و مکرر با صدای بالای 80 دسی بل می تواند منجر به از دست دادن دائمی شنوایی شود.
  • اندازه گیری سطح نویز با استفاده از ساعت اپل می تواند تحت تأثیر آب و باد قرار گیرد.
  • محدودیت های تجویز شده برای قرار گرفتن در معرض دسیبل صدا در اینجا آمده است:
    • 80 دسی بل: حدود 5 ساعت و 30 دقیقه در روز در این سطح می تواند باعث کاهش شنوایی موقت شود. محدودیت هفتگی در این سطح 40 ساعت است.
    • 85 دسی بل: حدود 1 ساعت و 45 دقیقه در روز در این سطح می تواند باعث کاهش شنوایی موقت شود. محدودیت هفتگی در این سطح حدود 12 ساعت و 30 دقیقه است.
    • 90 دسی بل: حدود 30 دقیقه در روز در این سطح می تواند باعث کاهش شنوایی موقت شود. محدودیت هفتگی در این سطح 4 ساعت است.
    • 95 دسی بل: فقط 10 دقیقه در روز در این سطح می تواند باعث کاهش موقت شنوایی شود. محدودیت هفتگی در این سطح حدود 1 ساعت و 15 دقیقه است.
    • 100 دسی بل: حتی چند دقیقه در روز در این سطح می تواند باعث کاهش شنوایی موقت شود. محدودیت هفتگی در این سطح حدود 20 دقیقه است.


چگونه اپلیکیشن نویز را در اپل واچ دانلود کنیم
برنامه نویز در اپل واچ از پیش نصب شده است و کاربران نیازی به دانلود دستی آن از طریق اپ استور ندارند. تنها کاری که آنها باید انجام دهند این است که اپل واچ را با آیفون خود راه اندازی کنند و در صفحه برنامه در دسترس خواهد بود. پس از این، آنها باید ویژگی Noise را در ساعت آیفون تنظیم کنند.

نحوه راه اندازی و استفاده از برنامه نویز در اپل واچ

مراحل

1.

در iPhone خود، برنامه Watch را باز کنید.

2.

روی تب My Watch ضربه بزنید، سپس روی Noise ضربه بزنید

3.

روی Noise Threshold ضربه بزنید، سپس سطح دسی بل را انتخاب کنید.

جوایز GN - به ابزارک های مورد علاقه خود رای دهید

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا