شبکه های اجتماعی

AIGF و پرونده وینزو برای مداخله در Dream 11 از شکایت راریو علیه استریکر در دادگاه عالی دهلی حمایت کردند.

بدنه صنعت بازی AIGF و پلت فرم بازی آنلاین وینزو، هر دو از دادگاه عالی دهلی درخواست کرده اند که اجازه مداخله در دعوی طرح شده توسط Dream 11 را داشته باشد. به ندرت در برابر مهاجم، یک پلتفرم فانتزی وب 3.

Rario تحت حمایت Dream 11 در آوریل 2022 به عنوان “اولین پلت فرم NFT کریکت در جهان” راه اندازی شد و از آن زمان تاکنون چندین قرارداد NFT با کریکت استرالیا و کریکت نیوزلند امضا کرده است. هفته گذشته دادخواستی علیه استرایکر به دادگاه عالی دهلی ارائه کرد. به طومار Rario با بازیکنان کریکت پیوستند هارشال پاتل، شیوام و عمران مالک. اتفاقاً، این کریکت‌بازان از جمله امتیازات دیگر بازیکنان کریکت هستند که قراردادهای رسمی NFT با Rario امضا کرده‌اند.

Striker با هنرمندانی کار می کند که آثار هنری اصلی با موضوع کریکت تولید می کنند. در حالی که این پلتفرم در درجه اول یک لیگ فانتزی را اجرا می کند، یک عنصر اضافی از کارت های بازیکن نیز دارد. کارت بازیکنی که دارای آثار هنری هنرمندان مستقل است را می توان در پلتفرم Striker معامله کرد. گزارشی توسط Moneycontrol در سپتامبر 2022 نشان داد که Striker توسط دو کارمند راه اندازی شده است. لیگ برتر موبایل (MPL). راریو از MPL نیز به عنوان یکی از طرفین دعوا نام برده است.

در حالی که Rario از دادگاه درخواست کرده است تا از Striker از استفاده از این تصاویر هنری جلوگیری کند، سایر بازیگران در صنعت احساس می کنند که این می تواند بر صنعت تأثیر منفی بگذارد.

تمام فدراسیون بازی‌های هند (AIGF)، بدنه صنعت اوج بازی‌های آنلاین در هند با بیش از صد عضو، مداخله‌ای را ارائه کرده‌اند و می‌گویند که این پرونده «پیامدهای گسترده‌ای در صنعت بازی دارد» و «نتوانی از استفاده از شناسه‌های خاص برای بازیکنان می‌توانند تأثیر شدیدی بر پلتفرم‌های ورزشی فانتزی داشته باشند» و «می‌توانند بر رشد شرکت‌های کوچک‌تر تأثیر بگذارند» و در نتیجه صنعت بازی هند را نسبت به سایر کشورها در موقعیتی نامطلوب قرار می‌دهند.

پلتفرم بازی آنلاین Winzo نیز به دنبال مداخله در این کت و شلوار بوده است و معتقد است که Rario ممکن است از هر دستور دادگاه برای قرار دادن گیره بر روی سایر پلتفرم ها و رقبای صنعت استفاده کند.

بر اساس مطالعه مارکت دیشیفر، بازار جهانی NFT ورزشی در سال 2022 به 2.6 میلیارد دلار رسید که نسبت به سال گذشته 1.3 میلیارد دلار دو برابر شده است. NFT های ورزشی از کارت های تجاری، پیراهن تا خودکار و کلیپ های ویدیویی متفاوت است. بر اساس این گزارش، کریکت در کنار فوتبال آمریکایی، بیسبال، بسکتبال و فوتبال از جمله ورزش های عمده مورد تقاضا هستند.

در حالی که Rario یک قرارداد رسمی با کریکت استرالیا دارد، قرارداد آن با کریکت نیوزلند بخشی از قرارداد اعلام شده توسط Dream Sports، مادر Dream 11 است. جالب اینجاست که Rario هیچ شراکت NFT با BCCI یا IPL و WPL ندارد.

بر اساس گزارش FIFS و Deloitte، هند بزرگترین بازار ورزش های فانتزی جهان با تعداد کاربران بیش از 13 کرور است. بیش از 200 اپراتور ورزش های فانتزی در هند وجود دارد و بازار تحت سلطه Dream 11 است. در حالی که Dream 11 شریک رسمی فانتزی BCCI و IPL است، بازیکنان کوچکتر اجازه دارند بازی های فانتزی خود را اجرا کنند. بازیکنان کوچکتر می ترسند که اگر حکم دادگاه عالی دهلی به نفع راریو باشد، وضعیت موجود ممکن است به چالش کشیده شود.

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا