شبکه های اجتماعی

منابع می‌گویند راهکارهای مایکروسافت در اتحادیه اروپا تنها رقبای استریم ابری را هدف قرار می‌دهند

مایکروسافت راه حل های Corp برای رسیدگی به نگرانی های ضد تراست اتحادیه اروپا در مورد خرید 69 میلیارد دلاری آن اکتیویژن فقط روی ابر افراد آشنا به این موضوع روز دوشنبه گفتند که خدمات بازی، بدون اشاره به رقیب سونی.

غول نرم‌افزاری ایالات متحده تلاش کرده است تا نگرانی‌های کمیسیون را مبنی بر کاهش رقابت برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی، سیستم‌عامل‌های رایانه شخصی و خدمات پخش بازی‌های ابری کاهش دهد. با این حال، عدم وجود راه حل سونی نشان می دهد که کمیسیون دیگر نگرانی در مورد رقابت در بازار کنسول ندارد.

مایکروسافت هفته گذشته پیشنهاد خود را به کمیسیون اروپا ارائه کرد اما جزئیات آن را فاش نکرد.

این منابع گفتند که مایکروسافت قراردادهای مجوز ده ساله را برای خدمات بازی های ابری ارائه کرده است و به عنوان نمونه از Nvidia، ارائه دهنده بازی های ابری مستقر در اوکراین، Boosteroid و Ubitus ژاپن نام بردند.

را اتحادیه اروپا آنها گفتند که مجری رقابت تا پایان این هفته به رقبا و مشتریان فرصت داده است تا قبل از تصمیم گیری در مورد معامله تا 22 می، بازخورد خود را ارائه کنند.

پیشنهاد مایکروسافت در اتحادیه اروپا محدودتر از آن به آژانس رقابت بریتانیا است، که شامل قراردادهای مجوز برای خدمات بازی های ابری و یک قرارداد 10 ساله با برابری محتوا و کیفیت برای فرانچایز Call of Duty Activision به منتقد و مالک پلی استیشن سونی است.

سایر افراد با آگاهی مستقیم از این توافق به رویترز گفته‌اند که کمیسیون احتمالاً چنین معاملات مجوزی را می‌پذیرد و توافق را پاک می‌کند، اما مشخص نیست که آیا ناظر بریتانیا چنین اقدامات به اصطلاح رفتاری را می‌پذیرد یا خیر.

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا