بازی

10 بهترین شاتگان برای PvP

شاتگان یکی از قوی‌ترین دسته‌های سلاح برای PvP است سرنوشت 2. این سلاح‌ها ضربه‌ای جدی دارند و می‌توانند با امتیازات مناسب، اهداف را از فواصل بسیار دور بکشند.


مطالب مرتبط: Destiny 2: چگونه شجاعت و بخش رقابتی خود را افزایش دهید

هر شاتگان در Destiny 2 می تواند خود را در Crucible نگه دارد، اما تعداد کمی وجود دارند که به راحتی بالاتر از بقیه قرار می گیرند. این به لطف استخر عالی، آمار پایه بالا یا سهولت استفاده آنهاست. یافتن ترکیب امتیاز مناسب در یک شاتگان می‌تواند تفاوت بین سلاح‌های ویژه subpar و سلاح‌های تغییردهنده بازی باشد. چه یک کهنه سرباز Crucible و چه در درجه اول یک بازیکن PvE، در اینجا ده شاتگان وجود دارد که به شما کمک می کند در Crucible Destiny 2 تسلط داشته باشید.

به روز شده در 19 مارس 2023 توسط چارلز بورگار: در حالی که متای Shotgun از زمان تغییر گسترش گلوله در فصل گذشته بسیار تغییر کرده است، چند شاتگان جدید با Season of Defiance وارد سندباکس شدند که قابل ذکر است. ما این لیست را به‌روزرسانی کرده‌ایم تا Astral Horizon را در Trials بگنجانیم و توضیح می‌دهیم که چرا امتیازات و آمار کلی آن را به یک سلاح ویژه رقابتی در جعبه ماسه‌بازی کنونی Crucible تبدیل می‌کند.

بازنگری تفنگ ساچمه ای توضیح داده شد

قبل از اینکه بخواهیم به لیست بهترین تفنگ های PvP بپردازیم، مهم است که بدانیم چگونه شاتگان ها در Season of the Seraph بازسازی شده اند. بزرگترین تغییر این است تفنگ های ساچمه ای در حال حاضر الگوهای پخش ثابتی دارند. گلوله‌های شما دیگر با هر شلیک منحرف نمی‌شوند، و باعث می‌شود که Shotguns در سراسر صفحه یکدست‌تر باشد. هر کهن الگو دارای یک الگوی گسترش منحصر به فرد است (همانطور که در بالا نشان داده شده است):

  • قاب تهاجمی:
    مخروط ثابت و به طور مساوی توزیع شده است.

  • قاب دقیق:
    شکل بیضی عمودی.

  • Slug دقیق:
    بدون تغییرات؛ شکل دایره

  • قاب سبک وزن:
    شکل الماس.

  • قاب آتش سریع:
    شکل مربع.

این به شدت متای Shotgun را تغییر داده است. قاب های دقیق در حال حاضر سازگارترین هستند و پس از آن قاب های تهاجمی قرار دارند. فریم‌های سبک وزن با یک ضربه به نگهبانان در فاصله پنج متری مبارزه می‌کنند و سلاح‌های پاکسازی ضعیفی هستند، و فریم‌های Rapid-Fire هنوز هم برای پاکسازی در نظر گرفته شده‌اند. Slugs، Precisions و Aggressive Frames بهترین گزینه های شما برای Crucible هستند. اگر تعجب می کنید که چرا هیچ قاب سبک وزن یا Rapid-Fire در لیست ما قرار نگرفت، به همین دلیل است. برای اطلاعات کامل تر در مورد تیراندازی های شاتگان OHKO و سایر اکتشافات، ویدیوی YouTuber Gjerda در مورد این موضوع را بررسی کنید.

گیمر ویدیوی روز

10 راگنهیلد-دی

نحوه بدست آوردن: سقوط جهان، یا در The Enclave ساخته شده است.

قاب های تهاجمی برای خاموش کردن Guardians از نزدیک یا تمیز کردن آسان فوق العاده هستند. اگر به تازگی وارد PvP شده اید یا به یک شاتگان قابل اعتماد در اسلات Kinetic نیاز دارید، به دنبال Ragnhild-D نباشید. این اسلحه در حالی که برد کامل Found Verdict را ندارد، یک مزیت بزرگ دارد: قابل ساخت است.

باز کردن قفل طرح ساخت Ragnhild-D نسبتاً ساده است و به شما امکان می دهد دقیقاً رول مورد نظر خود را بسازید. حرکت دائمی و خازن عنصری ترکیبی فوق‌العاده است که به شما امکان می‌دهد در صورت استفاده از زیرکلاس Arc به 100 هندلینگ برسید. امتیازات دیگر را برای برد مشخص کنید، و یک تفنگ ساچمهای جنبشی محکم برای تمام محتوای PvP خواهید داشت. این بهترین نیست، اما ثابت است. گاهی اوقات این تنها چیزی است که نیاز دارید.

ویژگی های توصیه شده:

  • ستون یک:
    حرکت دائمی

  • ستون دو:
    خازن عنصری، دیوانگی

9 تفتیش عقاید

Destiny 2 The Inquisitor

نحوه بدست آوردن: آزمایشات مسابقات Osiris و Engrams.

Heritage بالاخره تا حدی رقابت دارد، حداقل تا آنجا که PvP Legendary Slugs مربوط می شود. Inquisitor یک بسته آماری هیولایی دارد که از هر نظر به استثنای کمک هدف از Heritage فراتر می رود. آیا این باعث می‌شود Inquisitor به بهترین اسلگ جدید برای PvP تبدیل شود؟ نه کاملا.

چیزی که Inquisitor دارد یک استخر قوی است. Perpetual Motion و Opening Shot یک رول بازی خنثی عالی است، در حالی که می‌توانید از Tunnel Vision و Swashbuckler برای سبک بازی تهاجمی‌تر استفاده کنید که تا حدودی کمک هدف کم این اسلحه 35 را جبران می‌کند—اگر یک بازیکن انفرادی هستید و Alacrity فعال دارید، بیشتر مورد حمله قرار می‌گیرد.

مطالب مرتبط: Destiny 2: How To Earn The WANTED Title

پشته‌های Max Swashbuckler یا x2 Golden Tricorn می‌توانند با یک ضربه به Guardians روی بدنه ضربه بزنند و اگر دور آن بسازید، این سلاح را بسیار خطرناک می‌کند. و اگر فقط به یک شاتگان پانیک خوب نیاز دارید، روی مانیتور پالس نخوابید. به دلیل کمک هدف پایین‌تر، به اندازه Heritage یا Chaperone سازگار نیست، اما مجموعه امتیازات عالی The Inquisitor آن را بیش از ارزش تعقیب کردن می‌کند.

ویژگی های توصیه شده:

  • ستون یک:
    حرکت دائمی، مانیتور پالس، دید تونل

  • ستون دو:
    افتتاحیه شات، Swashbuckler

8 Chaperone

رندر Destiny 2 The Chaperone Shotgun.

نحوه بدست آوردن: تلاش عجیب و غریب “Blast from a Past” را کامل کنید. می توان آن را از شاو هان در Cosmodrome به دست آورد.

Chaperone در طول چند فصل گذشته نرف های تکراری را دیده است. شاتگان ها دیگر برد زیادی ندارند و Fusion Rifles کم کم وارد متا شده اند. در حالی که Chaperone دیگر نمی‌تواند از مردم نقشه‌برداری کند، این هنوز یکی از قوی‌ترین شاتگان‌هایی است که می‌توانید در حال حاضر در Crucible استفاده کنید.

مطالب مرتبط: Destiny 2: The Best Titan Builds for PvP و PvE

حتی پس از یک برد nerf، Chaperone همچنان در بالای هر شاتگان دیگر در Destiny 2 قرار می گیرد. Chaperone می تواند اهداف را از فاصله نزدیک به سمت Proc Roadborn شلیک کند، که باز هم به آن دست انداز برد دیگری می دهد. به لطف ارزش کمکی نسبتاً بالا و برد عالی، عکس‌های هدشات فرود با Chaperone بسیار راحت است. از این اسلحه در هوا استفاده نکنید، به خاطر داشته باشید که فاصله تفنگ های فیوژن را رعایت کنید و از اینکه چقدر این سلاح می تواند قوی باشد شگفت زده خواهید شد.

7 افق اختری

Destiny 2 Astral Horizon Season of Defiance

نحوه بدست آوردن: آزمایشات مسابقات Osiris و Engrams.

در طول فصل ارزشمند، Astral Horizon و Felwinter’s Lie با محدوده کشتن یک ضربه عالی خود بر فضای PvP تسلط داشتند. اگرچه Aggressives به اندازه سال 3 قوی نیستند، بازگشت Astral Horizon نمی‌توانست زمان‌بندی بهتری داشته باشد. با تغییرات عمده در Shotguns در Season of the Seraph، Astral Horizon یک نیروگاه در این جعبه شنی فعلی است.

همانند آخرین تکرار خود، Astral Horizon زمانی می درخشد که یک رول را دریافت می کنید که بر روی هندلینگ و برد تمرکز دارد. Surplus and Opening Shot یک انتخاب عالی برای بازیکنانی است که تمایل دارند توانایی های خود را حفظ کنند. اگر شما هم از پرتاب کردن نارنجک برایتان مهم نیست، توصیه می‌کنیم به سراغ آشکارساز تهدید بر روی مازاد بروید. رول مناسب را دریافت کنید، و این سلاح می‌تواند به طور قابل‌اطمینانی یک ضربه به نگهبانان بزند و پاکسازی‌های آسان را دریافت کند. چیز زیادی نمی توانید از یک شاتگان بخواهید.

ویژگی های توصیه شده:

  • ستون یک:
    آشکارساز تهدید، مازاد

  • ستون دو:
    شات افتتاحیه

6 تبر گونورا

Destiny 2 Gunnora's Axe

نحوه بدست آوردن: بنر آهنین کبریت و انگرام.

اگر نمی‌خواهید Trials of Osiris را برای یک Inquisitor خوب پرورش دهید، دست خود را در Iron Banner امتحان کنید. تبر Gunnora از سال‌های قبل بازگشته است، با ویژگی‌های منشأ و تازه‌سازی فوق‌العاده. این سلاح یک هیولای آماری است که می تواند با اکثر شاتگان های متا اسلاگ مطابقت داشته باشد. مهمتر از آن، این اسلحه دارای برخی ترکیبات امتیاز S-tier است که می تواند برای هر سبک بازی مناسب باشد.

بیشتر بازیکنان به دنبال آشکارساز تهدید با باز کردن شات هستند، که در هنگام نزدیکی به دشمن، کنترل اسلحه را بهبود می‌بخشد و اولین شلیک شما را به شدت می‌کوبد. ضربه زدن به برد و استفاده از کلاهک روی این تفنگ با رول مناسب نسبتاً آسان است و منجر به شلیک های ثابت در سراسر تخته می شود. اگر می خواهید یک چیدمان تا حدی جذاب داشته باشید، به Hip-Fire Grip و Opening Shot توجه کنید. هر دوی این ویژگی‌ها به‌خوبی با هم همکاری می‌کنند و به‌طور شگفت‌انگیزی بی‌اهمیت می‌کنند تا هدشات‌های هیپ فایر فرود بیاید.

ویژگی های توصیه شده:

  • ستون یک:
    آشکارساز تهدید، دستگیره آتش هیپ، مازاد

  • ستون دو:
    شات افتتاحیه

5 فراکتیست

Destiny 2 Fractethyst

نحوه بدست آوردن: گهگاه توسط Xur فروخته می شود.

ما از قرار دادن سلاح های دست نیافتنی در لیست خود متنفریم، اما مجبور شدیم با Fractethyst استثنا قائل شویم. این تفنگ ساچمه‌ای Precision Frame که در اصل در Season of the Lost منتشر شد، دارای آمار پایه عالی و یک استخر عالی است. هر کسی که به یک رول خوب از این اسلحه دست می زند باید آن را از خرک خارج کند. اکنون این یک گزینه رقابتی است که به عنوان نسخه Stasis Matador 64 عمل می کند.

از آنجایی که نمی توانید برای این اسلحه کشاورزی کنید، از هر رول که در دستتان است استفاده کنید. Slideshot و Quickdraw ویژگی های ستون اول عالی هستند و ستون دوم می تواند Opening Shot را دریافت کند. یک رول خوب از این تفنگ می تواند با یک ضربه از فواصل ثابت فرود بیاید و دشمنان ضعیف تر را به راحتی پاک کند. در صورت بازگشت فراکتیتیست، مراقب آن باشید.

ویژگی های توصیه شده:

  • ستون یک:
    QuickDraw، عکس اسلاید

  • ستون دو:
    شات افتتاحیه

4 حکم پیدا شد

Destiny 2 Found Verdict

نحوه بدست آوردن: Vault of Glass Raid (برخوردهای Conflux، Oracle و Gatekeeper).

Vault of Glass’ Found Verdict بخشی از کهن الگوی قاب تهاجمی است که دارای محدوده پایه و هندلینگ بالاتر از حد متوسط ​​است. با امتیازات مناسب، Found Verdict می‌تواند از فواصل شگفت‌انگیز یک ضربه به Guardians بزند و به آمار هندلینگ نسبتاً بالایی برسد، که این تفنگ ساچمه‌ای عالی برای بازیکنان تهاجمی است.

قدرت واقعی Found Verdict در نسخه Timelost (Adept) آن نهفته است که به آن اجازه می‌دهد حالت‌های Adept را برای آمارهای پیشرفته تجهیز کند. یک رول با Surplus و Opening Shot به خودی خود جامد است، اما وقتی Adept Handling را مجهز می‌کنید و رول متمرکز بر هندلینگ را دریافت می‌کنید، می‌توانید کمی کندتر از Slugs و فریم‌های سبک وزن، ADS را تعویض کنید.

ویژگی های توصیه شده:

  • ستون یک:
    عکس اسلاید، مازاد

  • ستون دو:
    شلیک باز، باد کشنده

3 ماتادور 64

Destiny 2 Slayer 64

نحوه بدست آوردن: چنگ زدن به سیاه چال بخل.

Matador 64 یک سلاح متا تعریف کننده در Destiny اصلی بود، اما متأسفانه با بازگشت به Destiny 2 نتوانست تأثیری بگذارد، بیشتر به دلیل ماهیت ناسازگار قاب های دقیق. این موضوع با Season of the Seraph تغییر کرد و اکنون Matador 64 به راحتی یکی از بهترین شاتگان PvP Destiny 2 است.

این بیشتر به دلیل گسترش عمودی بیضی شکل اسلحه است، که تضمین می کند که بیشتر گلوله های شما در صورت هدف گیری توده مرکزی فرود می آیند. برد پایه عالی ماتادور، کمک به هدف و امتیازات کمک بیشتری به این امر می کند. باز کردن شات و حرکت دائمی امتیازات خوبی در اینجا هستند که به این شاتگان اجازه می‌دهند در اولین شلیک شما به برد ۱۰۰ و ۸۵ کمک هدف دست پیدا کند. تا زمانی که شما در فاصله هفت متری هدف قرار دارید، این احتمال وجود دارد که آنها دوباره بلند نشوند. مقداری اثربخشی هوابرد را به دست آورید، و اکنون یک سلاح ویژه دارید که می تواند به طور قابل اعتمادی یک ضربه از هوا انجام دهد. Matador 64 هرگز بهتر از این نبوده است، حداقل در Destiny 2.

ویژگی های توصیه شده:

  • ستون یک:
    حرکت دائمی، آشکارساز تهدید

  • ستون دو:
    شات افتتاحیه

2 میراث

Destiny 2 Heritage

نحوه بدست آوردن: حمله به سردابه سنگ عمیق.

Heritage پادشاه اسلاگ‌های افسانه‌ای در Destiny 2 است. بسته آماری این سلاح پوچ است و آمار بهتری نسبت به Blasphemer دارد. این به تنهایی ارزش تعقیب این اسلحه را دارد، اما مزیت هایی است که Heritage می تواند با آن استفاده کند که آن را با اسلحه هایی مانند Chaperone و Duality قابل مقایسه می کند.

اگر فقط به برد اهمیت می‌دهید، یک رول با امتیازات اسلایدشات و افزایش برد، محدوده Heritage 100 را به شما می‌دهد و آن را دقیقاً زیر محدوده مؤثر Slug Duality قرار می‌دهد. با این حال، می‌توانید این درپوش برد را با بشکه‌های مناسب، امتیازات ماگ و Masterwork بزنید. اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که به هر سه مورد دسترسی داشته باشید، یک رول با دستگیره Hip-Fire و Snapshot Sights یا Moving Target می خواهید. Hip-Fire Grip برای چنین تفنگی عجیب به نظر می رسد، اما آمار Heritage به قدری پوچ است که Hip-Fire Grip شلیک هیپ این تفنگ را بسیار سازگار می کند، حتی اگر در هوا باشید. شاتگان افسانه ای بخشنده تر از این پیدا نخواهید کرد.

ویژگی های توصیه شده:

  • ستون یک:
    دستگیره Hip-Fire، عکس اسلاید، غلاف بارگیری خودکار

  • ستون دو:
    مناظر عکس فوری، هدف متحرک

1 ثنویت

دوگانه سرنوشت 2

نحوه بدست آوردن: از کیوسک عجیب و غریب در برج خریداری شده است. هزینه 1 رمز عجیب، 125000 گلیمر، 150 گلاسه استارورت و 1 قطعه آسندنت.

Duality به راحتی یکی از نادیده گرفته‌شده‌ترین تفنگ‌های عجیب و غریب در Destiny 2 است. این تفنگ قابلیت استفاده از یک شاتگان معمولی را با کشندگی یک نوع راز ترکیب می‌کند. تطبیق پذیری آن بی رقیب است.

شلیک باسن این تفنگ باعث آزاد شدن چندین گلوله می شود. وقتی هدف می گیرید، تفنگ به یک شاتگان حلزون تبدیل می شود و برد آن را به شدت افزایش می دهد. در فرم ADS آن با God roll Slugs یا Chaperone رقابت نمی کند، اگرچه تطبیق پذیری Duality که ارائه می دهد سخت است. چه عاشق شاتگان برای کشتن یا دفاع باشید، Duality یک انتخاب عالی است.

بعدی: Destiny 2: A Complete Guide to The Trials Of Osiris

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا