شبکه های اجتماعی

از شرکت‌های Web3، کاربران رمزارز با بلاک چین قوی محافظت می‌کند: بایننس

پلتفرم پیشرو در بلاک چین و ارزهای دیجیتال بایننس گفت که همکاری ها و تلاش های صنعتی بین سازمان های Web3 و سازمان های مجری قانون را برای افزایش بیشتر امنیت در صنعت تقویت می کند.

جارک یاکوبیک، رئیس آموزش اجرای قانون در Binance گفت که “هدف ما ایجاد یک اکوسیستم بلاک چین ایمن برای همه کاربران است.”

«در سال 2023، بایننس به حمایت و گسترش ابتکاراتی مانند برنامه جهانی آموزش اجرای قانون و کمپین مشترک ضد کلاهبرداری،” او اضافه کرد.

این صرافی کریپتو در سال 2022 تعداد کارکنان تیم امنیتی و انطباق خود را 500 درصد افزایش داد.

بایننس گفت، تیم کارشناسان امنیت و انطباق، پروتکل های امنیتی پیشرفته ای را توسعه می دهند که برای محافظت از کاربران و افزایش امنیت کاربر طراحی شده اند.

در تلاش برای محافظت از جامعه Web3، بایننس اخیراً با آژانس های مجری قانون در سراسر جهان همکاری کرد تا کمپین مشترک ضد کلاهبرداری را راه اندازی کند.

این پروژه ابتدا در هنگ کنگ آغاز شد، جایی که آنها با آن همکاری کردند نیروی پلیس هنگ کنگ (HKPF) برای پیش نویس هشدارهای هدفمند و پیام های پیشگیری از جرم.

بایننس می‌گوید: «در چهار هفته اول پس از راه‌اندازی، تقریباً 20.4 درصد از کاربران یا در مورد برداشت تجدیدنظر کرده بودند یا بررسی کردند که آیا این تراکنش خطر کلاهبرداری را به همراه دارد یا خیر.

در فیلیپین، بایننس با شرکت فیلیپینی شریک شد مرکز هماهنگی و بررسی جرایم سایبری (CICC) زیر نظر وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات (DICT).

این شرکت گفت: «از نوامبر 2021، تیم تحقیقات بایننس به بیش از 47000 درخواست مجری قانون، با میانگین زمان پاسخ 3 روز پاسخ داده است.

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا