بازی

Minecraft Dungeons: نکات و ترفندهای چند نفره

در حالی که بازی Minecraft اصلی ممکن است برای برخی افراد بیش از حد کافی باشد، اما افرادی هستند که نمی توانند از این سری لذت ببرند و Minecraft Dungeons را برای آنها عالی می کند. تعویض تجربه نهایی سندباکس با یک خزنده سیاهچال مشارکتی ممکن است ایده عجیبی به نظر برسد، اما مردم از زمانی که راه اندازی شد آن را دوست داشتند.


مطالب مرتبط: Minecraft Dungeons: The Best Mods, Ranked

شما می توانید به تنهایی به بازی ادامه دهید، اما واضح است که بازی با در نظر گرفتن تجربه چند نفره ساخته شده است. چند دوست بگیرید و با سطوح زیادی که می‌توانید کاوش کنید و در مسیر خود مبارزه کنید، مبارزه کنید، اما فکر نکنید که برای سودمندتر کردن کارها به چند نکته و ترفند نیاز ندارید.

گیمر ویدیوی روز

10 به هم چسبیدن

اولین نکته برای بازی با گروهی از دوستان باید یک نکته واضح باشد، به هم بچسبید. گاهی اوقات، Minecraft Dungeons واقعاً می‌تواند چالش‌های فریبنده‌ای دشوار را در مسیر شما قرار دهد. یکی از این چالش ها ممکن است تعداد زیادی از اوباش باشد که برای خراب کردن ماجراجویی شما به وجود آمده اند.

اگر همه شما روی کار کردن به عنوان یک واحد، به خصوص روی مشکلات سخت تر متمرکز نیستید، این امکان وجود دارد که یک تیم ماهر یک به یک انتخاب شوند. داشتن پشتیبان یکدیگر نه تنها بازی را آسان‌تر می‌کند، بلکه احتمالاً بعد کاملاً جدیدی از سرگرمی را اضافه می‌کند، زیرا شما توسط Creepers احاطه شده‌اید.

9 دارای تجهیزات متنوع

Minecraft Dungeons Whispering Spear به دشمنان حمله می کند

انواع مختلفی از تجهیزات در Minecraft Dungeons وجود دارد. هر بازیکن ممکن است نوع خاصی از سلاح را ترجیح دهد، و برخی ممکن است آیتم های درجه سوم خاصی را ترجیح دهند تا موجودی خود را کمی تقویت کنند. داشتن یک بازیکن که شمشیر را تکان می دهد و دیگری که تبر را تکان می دهد ایده خوبی است.

توانایی دفع قدرت و حملات سریع در هر لحظه همیشه مهم است. کلید داشتن تجهیزات متنوع این است که برای هر یک از چالش های زیادی که بازی می تواند به سمت شما بیاورد آماده باشید.

8 به هر بازیکن یک نقش بدهید

Minecraft Dungeons Fighter's Bindings به دشمنان حمله می کند

این نکته با نکته قبلی همراه است، زیرا بازیکنانی که تجهیزات متنوعی دارند باید هر کدام نقش های منحصر به فرد خود را داشته باشند. این حتی بیشتر برای گروه‌هایی از دوستان صادق است که به دنبال لذت بردن از عنصر نقش‌آفرینی در خزنده‌های سیاه چال خود هستند.

مطالب مرتبط: بهترین سازه ها برای Minecraft Dungeons

در حالی که Minecraft Dungeons به اندازه برخی دیگر از بازی‌های مشابه قوی نیست، هنوز گزینه‌های سفارشی‌سازی کافی برای دادن نقش به هر فرد وجود دارد. این امکان وجود دارد که یک کماندار اختصاصی، یک فروشنده خسارت سنگین، یک جنگنده سریع، و یک نفر با عجله به اطراف برای پر کردن شکاف های موجود در برنامه بازی در حالی که رفقای سقوط کرده را احیا می کند، داشته باشید.

7 از نقاط قوت و ضعف آگاه باشید

Minecraft Dungeons با استفاده از Eternal Knife روی دشمنان می چرخد

در نقش ها و درون تجهیزات، هر بازیکن مجموعه ای از نقاط قوت و ضعف خود را دارد. اگر یک بازیکن توسط گروهی از دشمنان غافلگیر شود، ممکن است کل تیم به سرعت از بین برود.

دانستن اینکه هر یک از دوستان شما در چه چیزهایی خوب است، مهم است، و دانستن اینکه هر یک از دنده ها در چه چیزی برتر هستند به همان اندازه مهم است. احتمالاً نمی خواهید آن پسر کلنگ به تنهایی با گروهی از Creepers برخورد کند.

6 آن مواد منفجره را تماشا کنید

شخصیت بازیکن Minecraft Dungeons که آیتم tnt را در دست دارد

این یک نکته ساده است که هرگز نمی توان آن را به اندازه کافی تکرار کرد. صدمه زدن به هم تیمی های خود واقعاً سخت است، یعنی تا زمانی که یک بلوک TNT را بردارید. هنگامی که بلوک را پرتاب کردید، یک منطقه نسبتاً بزرگ برجسته می شود و همه چیز در شعاع آسیب زیادی می بیند.

یک پرتاب ضعیف مواد منفجره، یا حتی عدم اطلاع از آتش دوستانه، می تواند منجر به پاک کردن تصادفی تیم شود. بهتر است مطمئن شوید که همه می دانند بلوک در حال بازی است و مطمئن شوید که همه می دانند چه کسی آن را پرتاب می کند.

5 وانت را به اشتراک بگذارید

بازیکنان با انبوهی از زامبی ها مبارزه می کنند

همانطور که در مسیر خود از طریق سطوح مبارزه می کنید، در نهایت تعداد زیادی پیک آپ و جوایز در طول راه پیدا خواهید کرد. غذا و معجون ها می توانند قبل یا بعد از ورود به یک اتاق اصلی تفاوت جدی ایجاد کنند، بنابراین حتما به نیازهای هر بازیکن توجه کنید.

اگر می دانید که قرار است وارد اتاقی پر از اوباش شوید، احتمالاً بهترین کار برای قوی ترین مبارز شما این است که آن معجون قدرت را بردارید. اگر بازیکنی در بحبوحه نزاع آسیب زیادی دیده است، او را به سمت غذای افتاده نشان دهید تا بتواند به سرعت بهبود یابد.

4 برقراری ارتباط!

شخصیت ها با یک گولم مبارزه می کنند

به طور خلاصه در ورودی های مختلف دیگر به آن اشاره شد، برقراری ارتباط با تیم شما از اهمیت حیاتی برخوردار است. موقعیت‌های زیادی وجود دارد که می‌توان با یک فراخوان ساده از یک مشکل احتمالی کاملاً اجتناب کرد.

اطمینان از اینکه همه از چالش‌های پیش رو، تجهیزاتی که همه استفاده می‌کنند و تعداد زیادی از دشمنان روی زمین آگاه هستند، کار بزرگی است. ناگفته نماند، اگر یک بلوک TNT را بدون هدآپ بردارید و پرتاب کنید، ممکن است همه دوستان خود را بیرون بیاورید.

3 ماموریت های تمرینی

Minecraft Dungeons - از طریق Xbox

شاید تمرین ماموریت ها کمی احمقانه به نظر برسد، اما واقعاً می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. این حتی در مورد مشکلات سخت تر صادق تر است. ضربه زدن به نوار لغزنده تهدید در ماموریت ها برای درک طرح بندی یک جهان خاص و دشمنانی که به طور بالقوه می توانند ایجاد شوند مفید است.

مطالب مرتبط: قوی ترین سلاح ها در Minecraft Dungeons

حتی اگر مستقیماً وارد یک مأموریت در سطح خود شوید، شرم آور نیست که مجبور باشید دوباره شروع کنید. هر تلاش کمی بیشتر از آنچه قبلاً داشتید به شما کمک می‌کند، اجراهای ناموفق به عنوان اجراهای تمرینی عمل می‌کنند، حتی اگر اینطور در نظر گرفته نشده باشند.

2 استراتژی کنید

به روز رسانی Minecraft Dunegons Minecraft Live 2021 به روز رسانی فصلی The Tower

شما می توانید با گروهی از دوستان به طور کامل در بازی غواصی کنید و از آن لذت ببرید. این نوع از سبک بازی ممکن است منجر به چند ماموریت دوباره شروع شود، بنابراین ممکن است به نفع شما باشد که چند لحظه وقت بگذارید و کمی استراتژی را کنار هم قرار دهید تا بر آن غلبه کنید.

این قبل از اینکه وارد سطوح بیشتر شوید به همان اندازه صادق است. گاهی اوقات، بحث در مورد اینکه چه کسی باید در نبردهای آینده چه کاری انجام دهد، به انسجام کمک می کند و از مرگ های غیرضروری جلوگیری می کند. اطمینان از وجود سطحی از اتحاد بین تیم، رسیدن به پیروزی را بسیار آسان تر می کند.

1 هدف خود را بشناسید

عکس مطبوعاتی Minecraft Dungeons Festival Of Frost

این نکته دیگری است که ممکن است خود توضیحی به نظر برسد، اما بسیاری از مردم آن را نادیده می گیرند. ممکن است دلایل مختلفی وجود داشته باشد که شما و دوستانتان در یک سطح فرو رفته اید. ممکن است سعی کنید ماموریت ها را در سریع ترین زمان ممکن طی کنید، یا ممکن است کمی آموزش ببینید.

همچنین ممکن است چند ماموریت را بدون تاکید بر غارت به سرعت پاکسازی کنید. دانستن اینکه دقیقاً چرا در حال انجام یک ماموریت هستید، کارها را ساده نگه می‌دارد و به گروه شما اجازه می‌دهد تا به‌طور مؤثری از سیاه‌چال‌هایی که پیش روی شما هستند، بگذرند.

بعدی: Minecraft Dungeons: مناطق فوق العاده ای که اکثر بازیکنان هرگز پیدا نمی کنند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا