شبکه های اجتماعی

VinFast شاسی‌بلندهای برقی موردانتظار را عرضه می‌کند و به ارسال‌های خارج از کشور می‌پردازد

عکس فایل: خودروهای الکتریکی VinFast قبل از تحویل به اولین مشتریان خود در فروشگاهی در لس آنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده، 1 مارس 2023 پارک می‌شوند. رویترز/لیزا بارتلین/عکس فایل

خودروساز ویتنامی VinFast روز پنجشنبه اعلام کرد که این هفته تحویل خودروهای جدید برقی (SUV) خود را به مشتریان محلی آغاز خواهد کرد و تحویل خارج از کشور را در ماه های آینده هدف قرار می دهد.

VinFast که در سال 2019 فعالیت خود را آغاز کرد، در حال آماده شدن برای توسعه در ایالات متحده است، جایی که امیدوار است با دو خودروساز قدیمی رقابت کند. SUV الکتریکی مدل ها.

VinFast در بیانیه ای بدون ارائه جدول زمانی مشخص برای تحویل مدل جدید، گفت: «بعد از ویتنام، VinFast انتظار دارد اولین دسته از VF9 را در ماه های آینده به بازارهای بین المللی صادر کند.

مدل VF9 ابتدا قرار بود در ابتدای سال جاری معرفی شود.

این شرکت در حال حاضر مدل VF8 را به فروش می رساند ماشین شاسی بلند. سال گذشته شروع به ارسال آنها کرد و در این ماه شروع به تحویل آنها به مشتریان کرد. این شرکت گفته است که دسته دوم را در سه ماهه دوم سال 2023 به ایالات متحده ارسال خواهد کرد.

VinFast، با حمایت بزرگترین شرکت ویتنام Vingroup JSC، تنها سازنده خودروهای برقی در این کشور است.

از دسامبر سال گذشته، VinFast اعلام کرد که 55000 سفارش را در سراسر جهان تضمین کرده است که از این تعداد 12000 از بازار ایالات متحده بوده است.

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا