شبکه های اجتماعی

شرکت کاشت مغز ایلان ماسک در جستجوی شریک آزمایشی انسانی

شرکت کاشت مغز ایلان ماسک Neuralink به گفته شش نفر آشنا با این موضوع، به یکی از بزرگترین مراکز جراحی مغز و اعصاب ایالات متحده به عنوان شریک بالقوه آزمایشات بالینی مراجعه کرده است، زیرا آماده می شود تا زمانی که تنظیم کننده ها اجازه می دهند دستگاه های خود را روی انسان آزمایش کند.

Neuralink از سال 2016 در حال توسعه ایمپلنت های مغزی است و امیدوار است که در نهایت درمانی برای شرایط سختی مانند فلج و نابینایی باشد.

در اوایل سال 2022 متحمل ضربه شد، زمانی که سازمان غذا و داروی آمریکا رویترز در اوایل این ماه گزارش داد که درخواست آن برای پیشرفت در آزمایشات انسانی را با استناد به نگرانی های ایمنی عمده رد کرد.

این شرکت از آن زمان برای رفع نگرانی های آژانس تلاش کرده است و مشخص نیست که آیا و چه زمانی موفق خواهد شد.

به گفته این منابع، Neuralink با موسسه عصبی بارو، یک سازمان درمانی و تحقیقاتی بیماری‌های عصبی مستقر در فینیکس، آریزونا، برای کمک به انجام آزمایش‌های انسانی صحبت کرده است.

مذاکرات ممکن است به یک تیم منتج نشود. این منابع افزودند که Neuralink همچنین در مورد شراکت با مراکز دیگر بحث کرده است که برای بحث در مورد بحث های محرمانه خواستار ناشناس ماندن شدند.

رویترز نتوانست آخرین وضعیت مذاکرات را تأیید کند. نمایندگان Neuralink به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

فرانسیسکو پونسمدیر برنامه رزیدنتی بارو برای مدولاسیون و جراحی مغز و اعصاب، از اظهار نظر در مورد Neuralink خودداری کرد اما گفت که بارو به دلیل سابقه طولانی در این زمینه، موقعیت خوبی برای انجام چنین تحقیقات ایمپلنتی دارد.

FDA از اظهار نظر در مورد تلاش های Neuralink برای یافتن شریک برای آزمایشات بالینی خود خودداری کرد.

آخرین تلاش‌های Neuralink در حالی صورت می‌گیرد که با دو تحقیقات فدرال ایالات متحده در مورد اقدامات خود مواجه است.

بازرس کل وزارت کشاورزی ایالات متحده سال گذشته بررسی موارد نقض احتمالی رفاه حیوانات در Neuralink را آغاز کرد. کارمندان فعلی و سابق نگرانی های مفصلی به رویترز درباره آزمایش های شتابزده شرکت روی حیوانات دارند که منجر به رنج و مرگ بی مورد شده است.

وزارت حمل و نقل ایالات متحده گفته است که در حال بررسی سوء استفاده از عوامل بیماری زا خطرناک در طول همکاری این شرکت در آزمایشات حیوانات با دانشگاه کالیفرنیا است. دیویس بین 2018 و 2020

پونس گفت که بارو به استانداردسازی جراحی‌های کاشت مغزی کمک کرده است که در آن بیمار می‌تواند در خواب بماند، که گامی کلیدی در قابل قبول‌تر کردن آن برای طیف وسیعی از جمعیت است.

این با دیدگاه ماسک برای تراشه مغزی Neuralink مطابقت دارد. مدیر عامل میلیاردر شرکت تسلا و مالک اکثریت توییتر گفته است که ایمپلنت های مغزی Neuralink به همان اندازه در همه جا حاضر خواهند شد. لیزیک جراحی چشم.

دستگاه هایی که بارو تاکنون کاشت کرده است با دستگاه های Neuralink متفاوت است. بارو با دستگاه های تحریک عمقی مغز کار می کند که در سال 1997 تاییدیه FDA را برای کمک به کاهش لرزش پارکینسون دریافت کرد و در بیش از 175000 بیمار کاشته شد.

ایمپلنت Neuralink یک دستگاه رابط کامپیوتری مغزی (BCI) است که از الکترودهایی استفاده می‌کند که به مغز نفوذ می‌کنند یا روی سطح آن می‌نشینند تا ارتباط مستقیم با رایانه‌ها را فراهم کنند. تاکنون هیچ شرکتی مجوز ایالات متحده برای عرضه ایمپلنت BCI به بازار را دریافت نکرده است.

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا