شبکه های اجتماعی

سری Realme 11 Pro ممکن است با چیپست Dimensity 1080 وارد بازار شود

بستن

Realme 11 Pro

سازنده گوشی های هوشمند چینی قلمرو جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار خود Realme GT Neo 5 را در ماه ژانویه در بازار داخلی خود عرضه کرد. این شرکت همچنین در نمایشگاه MWC در ماه فوریه از این گوشی هوشمند برای بازارهای جهانی رونمایی کرد. انتظار می‌رود ریلمی در تاریخ 4 آوریل، نسخه‌ای از گوشی هوشمند GT Neo 5 را در چین عرضه کند. Realme GT Neo 5 SE با آخرین پلتفرم موبایل Snapdragon 7+ Gen 2 عرضه خواهد شد.

جدای از این، طبق گزارش ها، این شرکت همچنین در حال برنامه ریزی برای گسترش سبد گوشی های هوشمند مقرون به صرفه خود با دو مدل جدید است. بر اساس گزارش GizmoChina، آینده سری Realme 11 Pro گوشی های هوشمند قبلاً توسط سایت گواهی چینی لیست شده اند. TENAA. این مجموعه قرار است شامل دو مدل جدید باشد Realme 11 Pro و 11 Pro+.

Realme 11 Pro سریال: انتظار چه چیزی
طبق این گزارش، انتظار می‌رود سری Realme 11 Pro با شماره مدل RMX3770 وارد بازار چین شود. در همین حال، Realme 11 Pro+ احتمالاً دارای شماره مدل RMX3740 است. گواهی TENAA این گوشی ها همچنین نشان داده است که انتظار می رود هر دو مدل به جز بخش دوربین، مشخصات مشابهی داشته باشند.

سری Realme 11 Pro: مشخصات مورد انتظار
انتظار می رود که هر دو گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با لبه های خمیده باشند. این پنل‌ها ممکن است از وضوح Full HD+، نرخ تازه‌سازی بالا و اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش برای امنیت پشتیبانی کنند.

لیست TENAA ادعا می‌کند که این گوشی‌های هوشمند آینده از یک پردازنده هشت هسته‌ای ۲.۶ گیگاهرتز قدرت خواهند گرفت. شایعات حاکی از آن است که هر دو گوشی ممکن است دارای این ویژگی باشند مدیاتک چیپست Dimensity 1080.

هر دو گوشی هوشمند نیز احتمالا با حداکثر 16 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت فضای ذخیره سازی وارد بازار خواهند شد. با این حال، گوشی های هوشمند سری Realme 11 Pro ممکن است فاقد پشتیبانی از حافظه خارجی باشند.

همچنین بخوانید

Moto G13 در مقابل Realme C55 نحوه مقایسه این دو گوشی هوشمند ارزان قیمت
اولین برداشت های Realme C55

برای اپتیک، Realme 11 Pro شایعه شده است که دارای یک دوربین دوگانه پشتی است که ممکن است شامل یک دوربین اصلی 100 مگاپیکسلی و یک واحد ثانویه 2 مگاپیکسلی باشد. این تلفن هوشمند همچنین ممکن است دارای یک دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس های ویدیویی باشد.

در همین حال، نسخه Pro+ ممکن است دارای تنظیمات دوربین پشتی سه گانه باشد که ممکن است شامل یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، یک لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک واحد ماکرو 2 مگاپیکسلی باشد. برای سلفی و تماس‌های ویدیویی، این مدل ممکن است از دوربین جلوی ۳۲ مگاپیکسلی پشتیبانی کند.

علاوه بر این، گوشی هوشمند Realme 11 Pro نیز با باتری 4870 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود، در حالی که Realme 11 Pro+ ممکن است یک واحد 5000 میلی آمپر ساعتی داشته باشد.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا