شبکه های اجتماعی

نحوه ایجاد چندین لینک در بیو اینستاگرام

پلت فرم متا اینستاگرام ویژگی جدیدی را معرفی کرده است که به کاربران اجازه می دهد تا پنج لینک به پروفایل خود اضافه کنند. به گفته این شرکت، این عملکرد جدید به کاربران این فرصت را می دهد تا اطلاعات بیشتری درباره خود، مانند علایق، دلایلی که به آنها اهمیت می دهند، برندهای ترجیحی، سرمایه گذاری های تجاری یا هر جزئیات مرتبط دیگری که می خواهند فاش کنند، به اشتراک بگذارند. این ویژگی برای همه حساب ها از جمله کسب و کار و سازندگان در دسترس است، اما برای دسترسی به ویژگی جدید باید برنامه را به روز کنید.

مراحل ذکر شده در زیر را دنبال کنید تا چندین پیوند را در خود اضافه کنید بیو اینستاگرام

مراحل

2.

حالا به گزینه edit profile بروید

3.

پس از این، باید به لینک ها بروید

4.

حالا بالاخره یک لینک خارجی اضافه کنید


همچنین می‌توانید با کشیدن و رها کردن پیوندها هنگامی که پیوندها در بیو اینستاگرام ظاهر می‌شوند، آنها را مرتب کنید.

متا اخراج های بیشتری را آماده کنید
اخیراً گزارش شده است که متا در حال آماده شدن برای اخراج کارمندان بیشتری است. همانطور که توسط بلومبرگ گزارش شده است، متا در حال بررسی اخراج گسترده شرکت به عنوان بخشی از بازسازی تیم ها است. طبق یادداشتی که بلومبرگ، شرکت مادر فیس بوک به مدیران خود اعلام کرده است که آمادگی خود را برای تعدیل مشاغل در روز چهارشنبه اعلام کنند.

این اقدام فیس‌بوک، واتس‌اپ، اینستاگرام و آزمایشگاه‌های واقعیت را که بر ابتکارات واقعیت مجازی و سخت‌افزار Quest این شرکت نظارت می‌کنند، تحت تأثیر قرار خواهد داد. طبق اعلام زاکربرگ در ماه مارس، کاهش مشاغل بخشی از یک طرح صرفه جویی در هزینه است که منجر به کاهش 10000 موقعیت شغلی در شرکت می شود. انتظار می رود دور دیگری از کاهش مشاغل در ماه مه دنبال شود.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا