شبکه های اجتماعی

همه ی چیزهایی که لازم است بدانی

Acerpure رونمایی کرده است دستگاه تصفیه هوا Pro Vero، که مواد بازیافتی پس از مصرف (PCR) را در شاسی خود ادغام می کند و با اخلاق دوستدار محیط زیست خط Vero شرکت خود مطابقت دارد.

دستگاه تصفیه هوا Acerpure Pro Vero از مواد 100% قابل بازیافت ساخته شده است. این خودرو از 35 درصد پلاستیک PCR در بدنه خود استفاده می کند که در نتیجه انتشار CO2 در طول تولید 20 درصد در مقایسه با پلاستیک بکر کاهش می یابد.

همچنین از جوهر مبتنی بر آب و بسته‌بندی قابل بازیافت برای کاهش بیشتر ردپای کربن خود استفاده می‌کند. Acerpure Pro Vero با فضای بیرونی صرفه جویی در فضا، روکش سفید مات براق و صفحه لمسی LED بصری، دارای طراحی تمیز و مدرنی است که مکمل هر محیط خانه یا اداری است.

Acerpure Pro Vero دارای یک فیلتر پیشرفته 3 در 1 + HEPA است که می تواند به طور موثر باکتری ها را جدا کرده و 99.9٪ ذرات معلق PM2.5 در هوا را فیلتر کند. سیستم حفاظتی 4 لایه آن نیز به طور موثر گازهای مضر و آلرژن ها را حذف می کند.

فیلتر تزریق شده با کربن فعال با یک پوشش ضد فرمالدئید، توسط آزمایشگاه های شخص ثالث آزمایش شده و نشان داده شده است که 99٪ فرمالدئید و سایر مواد مضر را از هوای اطراف حذف می کند و اطمینان حاصل می کند که خانه ها و فضاهای داخلی تازه و تمیز باقی می مانند.

جدیدترین دستگاه تصفیه هوا دارای سنسور کیفیت هوا PM2.5 است که ذرات معلق را در داخل خانه تشخیص می دهد و می تواند به طور خودکار حالت کار خود را در زمان واقعی تنظیم کند.

سه نشانگر نور (سبز/زرد/قرمز) برای اطلاع کاربران از کیفیت فعلی هوا وجود دارد، با علامت “حالت سبزاین دستگاه از یک موتور DC برای عملکرد بالا و در عین حال مصرف انرژی کم، حتی در حالت آرام، استفاده می‌کند، که با کاهش نویز و بدون روشنایی کار می‌کند و آن را برای بهبود خواب و خواب ایده‌آل می‌کند. کیفیت کلی هوا

دستگاه تصفیه هوا Acerpure Pro Vero در هند و سایر بازارها در دسترس خواهد بود پان آسیا و اقیانوسیه و EMEA مناطق

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا