شبکه های اجتماعی

OnePlus 12 گفته می شود که دارای دوربین زوم پریسکوپ و همان طراحی قدیمی است

بستن

وان پلاس 12

وان پلاس همه چیز آماده است تا اولین گوشی هوشمند تاشو خود را ماه آینده معرفی کند. با این حال، این شرکت در حال کار بر روی گوشی هوشمند پرچمدار نسل بعدی خود است – وان پلاس 12. اکنون، یک فاش جدید به صورت آنلاین منتشر شده است که جزئیات بیشتری را در مورد گوشی هوشمندی که هنوز معرفی نشده است، فاش می کند.

OnePlus 12 ممکن است با لنز Periscope عرضه شود
بر اساس آخرین اطلاعات افشا شده توسط OneLeaks و SmartPrix، OnePlus 12 ممکن است دارای دوربین زوم پریسکوپ باشد. اگر این درست باشد، پس OnePlus 12 اولین گوشی هوشمند این شرکت خواهد بود که از لنز پریسکوپ استفاده می کند. این فاش همچنین نشان می دهد که گوشی هوشمند ممکن است با طراحی مشابه OnePlus 11 عرضه شود. دوربین های اصلی و فوق عریض در بالا قرار گرفته اند و لنز پریسکوپ در قسمت پایین قرار دارد. گفته می شود دوربین OnePlus 12 توسط Hasselblad تنظیم شده است.

مشخصات احتمالی OnePlus 12
درز آنلاین قبلی نشان داد که OnePlus 12 ممکن است دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED باشد. انتظار می رود صفحه نمایش گوشی هوشمند با وضوح چهار اچ دی با نرخ تازه سازی 120 هرتز عرضه شود.

طبق اطلاعات فاش شده، گوشی هوشمند پرچمدار OnePlus، OnePlus 12، شایعه شده است که از چیپست هشت هسته ای Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 استفاده می کند. علاوه بر این، انتظار می رود وان پلاس 12 دارای سیستم دوربین سه گانه پشتی باشد که با همکاری هاسلبلاد توسعه یافته است. حدس زده می شود که تنظیمات دوربین پشتی شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک دوربین پریسکوپ 64 مگاپیکسلی باشد. فناوری دوربین پریسکوپ قابلیت‌های زوم تلفن هوشمند را افزایش می‌دهد، شبیه به زوم اپتیکال گوشی‌های گوگل پیکسل تا 5 برابر و دستگاه‌های اولترا سامسونگ از آن برای لنز تله‌فوتوی 10 برابری خود استفاده می‌کنند. به نظر می رسد که OnePlus نیز ممکن است از این فناوری استفاده کند.

از نظر ظرفیت باتری، شایعه شده است که OnePlus 12 با باتری قابل توجهی 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود. برای تکمیل باتری بزرگ، انتظار می رود دستگاه از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی کند.

جدول زمانی احتمالی راه اندازی OnePlus 12
انتظار می رود وان پلاس 12 پس از شش ماه عرضه شود. این بدان معناست که انتظار می رود این گوشی هوشمند در اوایل سال آینده عرضه شود.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا