ارز دیجیتال

پس از توئیت شرط‌های وال استریت، وال استریت قیمت نوزاد را 275 درصد پمپ می‌کند، آیا WSB خرید خوبی در زمانی است که قیمت کریپتو سقوط می‌کند؟

در بحبوحه سقوط بازار ارزهای دیجیتال، وال استریت بیبی (WSB) پس از توییتی از وال استریت Bets، افزایش قیمت چشمگیر 275 درصدی را تجربه کرد. این سؤال را ایجاد می کند: آیا WSB یک انتخاب سرمایه گذاری عاقلانه در طول رکود فعلی بازار است؟

در این به‌روزرسانی، ما عوامل مؤثر در موفقیت اخیر وال استریت بیبی را بررسی می‌کنیم و پتانسیل آن را به عنوان یک گزینه سرمایه‌گذاری جایگزین در چشم‌انداز بی‌ثبات کریپتو مورد بحث قرار می‌دهیم.

WallStreetBets وارد Meme Coin Arena می شود

WallStreetBets یا WSB یک انجمن Reddit است که در آن مردم درباره معاملات سهام و گزینه‌ها بحث می‌کنند. این به خاطر واژگان رنگارنگ و بی ادبانه و تکنیک های تجاری تهاجمی خود شناخته شده است.

سال گذشته، WallStreetBets مرتباً در توییتر ترند شد و در طول همه‌گیری، زمانی که معاملات مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی باعث نوسانات شدید قیمت‌های بازار سهام شد، محبوبیت پیدا کرد.

علاوه بر این، هیئت مدیره Reddit به پدیده meme-stock کمک کرد، که شاهد افزایش چشمگیر ارزش بود. اکنون، در 1 می، رسمی صفحه توییتر WallStreetBets یک توییت در مورد میم سکه ها ارسال کرد. این توییت ادعا می کند که WallStreetBets جامعه WSB Reddit را با یک memecoin هدف قرار می دهد.

قیمت کودک وال استریت (WSB).

روز یکشنبه، قیمت وال استریت بیبی به 0.002667 دلار افزایش یافت که نشان دهنده افزایش تقریباً 375 درصدی در ارزش آن است. قیمت فعلی WSB 0.0000003635 دلار است و حجم معاملات 24 ساعته 27053818 دلار است. WSB در 24 ساعت گذشته بیش از 275 درصد رشد را تجربه کرده است. CoinMarketCap در حال حاضر آن را در رتبه ۲۶۱۸ قرار داده است.

1682957188 554 پس از توئیت شرط‌های وال استریت، وال استریت قیمت نوزاد
نمودار قیمت نوزاد وال استریت – منبع: Tradingview

کودک وال استریت در حال ظهور

میم کوین به نوعی از ارز رمزنگاری شده اشاره دارد که اغلب با میم های اینترنتی محبوب همراه است و توسط یک جامعه آنلاین پرشور حمایت می شود. بازار میم کوین در سال 2021 شاهد رشد سریعی بود و این ارزها معمولاً نوسانات قیمتی قابل توجهی را تجربه می کردند.

آنها جامعه محور هستند و می توانند یک شبه به دلیل FOMO (ترس از دست دادن) و توصیه های آنلاین به رسمیت شناخته شوند. همانطور که سکه های جدید به طور مداوم ایجاد می شوند، بازار همچنان در حال گسترش است. یکی از این سکه های نوظهور در این دسته، وال استریت بیبی است.

معرفی وال استریت بیبی (WBS) Meme Coin

جامعه شرط‌بندی وال استریت یک سکه به نام وال استریت بیبی (WBS) برای خود ایجاد کرده است. توکن جامعه محور، WSB، بر روی بلاک چین اتریوم میزبانی می شود و توسط تیم پشتیبانی می شود. بحث های اولیه در مورد ایجاد یک توکن الهام گرفته از WSB به عنوان یک الگوی رفتاری آغاز شد، اما این ایده با پیشرفت مکالمات تکامل یافت. علاوه بر این، اکثر اعضای تیم معامله گران فعال هستند.

WSB در درجه اول یک memecoin برای سرگرمی، تعامل با جامعه و تولید میم های جدید است. هیچ ارزش ذاتی یا انتظار سود مالی از ارز میم WSB و هیچ تیم رسمی یا نقشه راه وجود ندارد.

TED-ED که میم معروف بچه را در یکی از ویدیوهای آموزشی خود به نمایش گذاشته است، به ارز WSB وابسته نیست. هدف از این میم توکن ابراز قدردانی از همه کسانی است که در ایجاد میم های محبوب مشارکت داشته اند.

فرصت سرمایه گذاری جایگزین: پیش فروش توکن هوش مصنوعی

به دنبال یک فرصت سرمایه گذاری جایگزین برای WSB هستید؟ پیش فروش توکن هوش مصنوعی را در نظر بگیرید. AiDoge به عنوان یک پروژه پیشگامانه که دنیای محبوب کوین‌های میم و هوش مصنوعی را ترکیب می‌کند، فرصتی بی‌نظیر را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند تا در مراحل پیش‌فروش از این سرمایه‌گذاری نوآورانه سرمایه‌گذاری کنند.

قیمت توکن AI دلاری در مرحله 2 پیش فروش 20 مرحله ای AiDoge به 0.00002640 دلار افزایش یافته است. AiDoge یک پروژه رمزنگاری متمایز با هوش مصنوعی است که میم های اینترنتی را با یک تولید کننده میم نوآورانه تغییر می دهد.

1682957188 50 پس از توئیت شرط‌های وال استریت، وال استریت قیمت نوزاد

سرمایه گذاران با به دست آوردن هوش مصنوعی دلاری با قیمت فعلی، می توانند سود 28 درصدی کاغذ را قبل از شروع معاملات و حتی پاداش های بزرگتر پس از راه اندازی پروژه را پیش بینی کنند. AiDoge به‌عنوان پیشگام در جایگاه خود، سکه‌های میم و هوش مصنوعی را ادغام می‌کند و خود را به‌عنوان توکن رمزنگاری هوش مصنوعی پیشرو قرار می‌دهد. از این فرصت استفاده کنید – اکنون در AiDoge سرمایه گذاری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا