شبکه های اجتماعی

رگولاتور ایالات متحده می گوید که Crypto باید به ناشناس بودن برای تأمین مالی غیرقانونی پایان دهد

ناشناس بودن مجاز است رمزنگاری دارایی برای تامین مالی فعالیت های غیرقانونی، بالا ایالات متحده یک مقام نظارتی روز سه شنبه گفت، خطرات امنیت ملی را به همراه دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

کریستی گلداسمیت رومرو، کمیسر در کمیسیون معاملات آتی کالا در ایالات متحدهوی گفت که از ارزهای دیجیتال برای تامین مالی جرایم سایبری با قربانیان از جمله افراد، شرکت ها، بیمارستان ها و زیرساخت های حیاتی استفاده می شود.

رومرو در کنفرانس سیتی ویک در لندن گفت: «تقلب یکی از مشخصه‌های بازار دارایی‌های دیجیتال است که ممکن است آسیب‌های انسانی آن نادیده گرفته شود.

او گفت: «برای دولت‌ها و به‌ویژه صنعت ضروری است که به مواردی که کریپتو را برای تأمین مالی غیرقانونی جذاب می‌کند، رسیدگی کنند و این جذابیت ناشناس ماندن است».

شرکت‌های رمزنگاری منطبق با قانون نباید از «میکسر» یا ابزار نرم‌افزاری استفاده کنند که با جمع‌آوری و درهم‌آمیزی ارزهای دیجیتال از هزاران آدرس، کاربران را به طور مؤثر ناشناس می‌سازد.

رومرو گفت: “کنگره در حال بررسی قوانین جدیدی در مورد رسیدگی به ناشناس بودن و هویت دیجیتال است.”

شرکت‌های رمزنگاری سازگار باید نشان دهند که کنترل‌های داخلی برای جلوگیری از پولشویی و تامین مالی تروریسم دارند.

سال گذشته آمریکا تحریم‌هایی را علیه میکسر ارز مجازی اعمال کرد تورنادو نقدیبا این ادعا که به هکرها، از جمله از کره شمالی، کمک کرده است تا درآمدهای حاصل از جرایم سایبری را بشویید.

رومرو گفت: «این امکان برای همه شرکت‌های رمزنگاری وجود دارد که از میکسرها و فناوری تقویت ناشناس فاصله بگیرند و در عین حال حریم خصوصی مالی مشتریان را فراهم کنند.

رگولاتورها در ایالات متحده، اتحادیه اروپا، بریتانیا و جاهای دیگر در تلاش هستند تا قبل از توافق و معرفی هنجارهای جهانی برای بخش بدون مرز، رمزارزهای خود را در اختیار بگیرند.

جان شیندلر، دبیرکل هیئت ثبات مالی (FSB)، هماهنگ کننده قوانین مالی G20، “در نتیجه، افراد مختلف کارهای متفاوتی انجام می دهند و بله، قطعاً، شرکت ها انتخاب می کنند و انتخاب می کنند که کجا مغازه راه اندازی کنند.” در کنفرانس گفت.

او گفت که FSB به زودی نسخه نهایی توصیه هایی را برای تنظیم دارایی های رمزنگاری شده صادر خواهد کرد.

شیندلر افزود: “ما در حال رسیدن به این نوآوری هستیم که به سرعت پیش می رود.”

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا