شبکه های اجتماعی

Krafton آزمایش دسترسی اولیه عنوان جدید دفاع دربی را آغاز می کند

سازنده PUBG کرافتون تست دسترسی زودهنگام بازی موبایلی استراتژی دفاعی خود را «دفاع» اعلام کرده است شهرآورد” تست دسترسی زودهنگام تا 11 می ادامه خواهد داشت و بازیکنان می توانند با دانلود بازی از این سایت شرکت کنند گوگل پلی. هدف این تست جمع آوری بازخورد و ارتقای کیفیت بازی قبل از انتشار رسمی آن است.

تست دسترسی زودهنگام دفاع دربی: پاداش
توسعه دهنده هدایای انحصاری برای کاربران هندی ارائه می دهد. بازیکنانی که ملحق می شوند دربی دفاعیتست دسترسی زودهنگام جوایزی به ارزش 700 روپیه دریافت خواهد کرد. این جوایز شامل 2500 کریستال، 500 طلا، 500 اکسیر و 500 مانا استون خواهد بود.

دفاع دربی: گیم پلی
دفاع دربی یک بازی استراتژیک در سبک Tower Defense می باشد. ادعا می کند که بازی های ذهنی و افکت های هم افزایی را در بین کارت ها به بازیکنان ارائه می دهد. در هر دور، چهار بازیکن از طریق جستجو کارت می گیرند و یک عرشه برای محافظت از قلعه خود در برابر هیولاها تشکیل می دهند تا زمانی که فقط یک بازیکن باقی بماند.

دسترسی زودهنگام دفاع دربی تست: چه خبر است
تست دسترسی زودهنگام Defense Derby سیستم و حالت جدیدی را به نمایش می گذارد که در نسخه آزمایشی پیش از انتشار جهانی سال گذشته موجود نبود. ابتدا روش دریافت کارت تغییر کرده است. در ابتدای هر مسابقه، بازیکنان دو کارت از دسته انتخابی خود دریافت خواهند کرد و زمانی که یک هیولا رئیس را بکشند، می توانند یک کارت اضافی دریافت کنند.

همچنین، واحدها را می توان در طول نبردها ادغام کرد که امکان گیم پلی استراتژیک تر را فراهم می کند. یک سیستم رشد گام به گام “Path of Guardian” نیز به این نسخه تست دسترسی اولیه اضافه شده است. این سیستم به عنوان یک نقطه عطف عمل می کند و اهداف و پاداش های جدیدی را برای ایجاد انگیزه در بازیکنان برای تجربه بازی بهتر ارائه می دهد.

بازیکنان بسته به امتیازات دربی و پیشرفت لیگ خود می توانند از “مسیر نگهبان” بالا بروند. بازیکنان همچنین می توانند کارت های قهرمان/واحد، ظاهر بیرونی قلعه و قفل محتوا را به عنوان پاداش دریافت کنند.

همچنین بخوانید

بررسی لپ تاپ گیمینگ HP Omen 17 جایی که قدرت با عملکرد روبرو می شود
قرارداد مایکروسافت و اکتیویژن بلیزارد آنچه توسعه‌دهنده بازی در بلوک بریتانیا گفت

حالت رویداد “دربی مبارزه رایگان – مسابقه آینه” نیز در این تست دسترسی اولیه موجود است. این مدل به همه بازیکنان این امکان را می دهد که دربی را با همان دک ارائه شده بازی کنند. همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون مانع شدن توسط دک خود، بازی را انجام دهند.

از آنجایی که هر بازیکن باید از یک عرشه استفاده کند، نبردهای ذهنی نیز مورد انتظار است. این بازی همچنین شامل یک سیستم جستجو می‌شود که بازیکنان را وادار می‌کند تا حرکت بعدی حریفان را حدس بزنند و کارت‌های خود را به صورت استراتژیک برای ایجاد افکت‌های هم افزایی مختلف به کار گیرند.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا