شبکه های اجتماعی

Brave مایکروسافت بینگ را از صفحه نتایج جستجو حذف می کند

مرورگر وب متمرکز بر حریم خصوصی و موتور جستجو شجاع اعلام کرده است که دیگر استفاده نخواهد کرد مایکروسافت‘s بینگ به عنوان منبعی برای جستجوهای وب خود جستجو کنید.

“هر نتیجه جستجوی وب که در آن دیده می شود جست و جوی شجاعانه اکنون توسط شاخص خود ما ارائه می شود. همه جستجوها را حذف کردیم API (رابط برنامه نویسی برنامه) با بینگ تماس می گیرد،” بریو در یک وبلاگ پست گفت.

این اعلامیه به دنبال تصمیم اخیر مایکروسافت برای اعمال افزایش قیمت قابل توجه برای استفاده شخص ثالث از API جستجوی خود است.

بریو این افزایش قیمت را “بی سابقه” خواند.

ما از تداوم سرویس Bing می ترسیدیم، که معلوم شد یک نگرانی پیش بینی شده است، زیرا مایکروسافت اخیراً افزایش بی سابقه قیمت API خود را اعلام کرده است. Bing Search API. بریو گفت: پیامدهای اتکای آنها به بینگ در ماه‌های بعدی که قراردادهای بلندمدت آنها منقضی می‌شود، ظاهر خواهد شد.

با توجه به اینکه Bing دیگر در تصویر نیست، Brave Search اکنون به طور انحصاری به نمایه خود، حداقل به عنوان گزینه پیش فرض، متکی است.

این شرکت گفت: «به طور پیش‌فرض، کاربران Brave Search اکنون 100 درصد نتایج را از Brave Index دریافت می‌کنند که به کاربران نتایج کاملاً مستقلی می‌دهد.

کاربران شجاعی که احساس می‌کنند نتایج رضایت‌بخشی از جستجوهای خود دریافت نمی‌کنند، این گزینه را دارند که نتایج جستجوی Google را به عنوان یک بازگشت ادغام کنند.

علاوه بر این، آنها می توانند در پروژه کشف وب Brave شرکت کنند، که به مرورگر کمک می کند فهرست خود را بسازد.

علاوه بر این، این شرکت اعلام کرد که در حال برنامه ریزی برای انتشار Brave Search API برای تقویت سایر برنامه های جستجو در آینده نزدیک است.

به گفته این شرکت، با این کار، توسعه دهندگان و شرکت ها قادر خواهند بود تجارب جستجویی ایجاد کنند که در کیفیت با Big Tech رقابت کند.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا