بازی

استعدادهای قهرمان چگونه در WoW: Dragonflight کار می کنند؟

بازی World of Warcraft دهمین بسط، The War Within، قرار است در تابستان 2024 منتشر شود. با آن، اضافه شده جدید به مکانیک کلاس، به نام استعدادهای قهرمان، در دسترس ماجراجویان Azeroth خواهد بود. این استعدادهای قهرمان مکمل های طعم دهنده و تقویت کننده مبارزه برای هر کلاس هستند، علاوه بر تخصص های کلاس آزمایش شده و واقعی.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مربوط

فهرست مطالب

World Of Warcraft Remix: Mists Of Pandaria – How To Get Lesser Charms Of Good Fortune

ما به نحوه به دست آوردن Lesser Charms of Good Fortune و اینکه کجا آنها را برای افزایش شهرت جناح تحویل دهیم نگاه می کنیم.

با توجه به اینکه نسخه بتای The War With برای هرکسی که این نسخه را از قبل سفارش داده است باز است، Hero Talents برای آزمایش و بازی با آنها رایگان است. با توجه به اینکه هر کدام کاملاً کاربردی و دارای هویت هستند، زمان مناسبی برای کشف آنها و برنامه ریزی ساخت های خود برای زمانی است که قهرمانان شما به Khaz Algar سفر می کنند.

استعدادهای قهرمان چیست؟

رابط استعداد یک سرکش ظرافت باز، با استعداد قهرمان deathstalker انتخاب شده است

استعدادهای قهرمان از طریق رابط استعداد قابل دسترسی هستند، جایی که شما استعدادهای کلاس و تخصص خود را انتخاب می کنید. هر کلاس تخصصی یک انتخاب از دو تخصص استعداد قهرمان دارد، با هر استعداد قهرمان توسط دو کلاس تخصصی به اشتراک گذاشته می شود.


تخصص های استعداد قهرمان را می توان به راحتی به عنوان تخصص های کلاس تغییر داد، و بین درخت استعداد کلاس و درخت استعداد تخصصی مشاهده می شوند.

زمانی که در The War Within به حداکثر سطح 80 برسید، تمام استعدادهای درخت استعداد قهرمان خود را باز خواهید داشت.

استعدادهای قهرمان شوالیه مرگ

یک شوالیه مرگ ارک با عوامل ارواح خود در آچروس: نگهدارنده آبنوس

به عنوان یک کلاس با سه تخصص، شوالیه های مرگ به سه تخصص استعداد قهرمان دسترسی داشته باشید: Deathbringer، Rider of the Apocalypse و San’layn.

مبشر مرگ

درخت استعداد قهرمان مرگ برینگر


Deathbringer is the Hero Talent که یادآور برخی از خطرناک ترین فرماندهان لیچ کینگ است. در دسترس شوالیه های مرگ خون و فراست.

توانایی در هسته آن Reaper’s Mark است که یک را منتشر می کندهجوم آسیب سایه یخ زدگی به زرادخانه شوالیه مرگ. این توانایی در توانمندسازی سایر توانایی‌های فراست و خون، و تکثیر خود از طریق آن‌ها و ترکیدن در انتهای خود برتری دارد.

سوار آخرالزمان

سوار درخت استعداد قهرمان آخرالزمان

موجود برای Frost و Unholy Death Knights، استعداد قهرمان Rider of the Apocalypse دور اطراف می چرخد چهار اسب سوار تیغ آبنوس را فرا می خواند برای کمک به شما در جنگ

فراخوانی چهار سوارکار (سالی وایتمن، نازگریم، تورس ترول‌بن و داریون موگرن) به نبرد به دلیل اقداماتی از دیگر توانایی‌های یک شوالیه مرگ است. علاوه بر این، این Hero Talent دارای گزینه هایی است که به پایه کلاس شما، Acherus Deathcharger، قدرت می بخشد و به شما امکان می دهد آن را در حین مبارزه سوار کنید.


سنلاین

درخت استعداد قهرمان san'layn

استعداد قهرمان San’layn که همنام جن‌های مرده خون‌آشام پیروان لیچ کینگ است. در دسترس شوالیه های خون و مرگ نامقدس.

شوالیه های مرگ که این مسیر را انتخاب می کنند، می توانند روی آن تمرکز کنند نیروی حیاتی دشمنان خود را تخلیه می کنند یا خود را توانمند سازند، یا آن را علیه دشمنانشان برگردانند. مهارت‌های این استعداد قهرمان شامل حملات خون آشام و انفجار حیوانات خونی است.

استعدادهای قهرمان شیطان شکارچی

یک شکارچی دیو جن شب در سالن کلاس ایلیداری، چکش فلفل

با توجه به شکارچی شیطان کلاس فقط دو تخصص دارد، همچنین فقط دو استعداد قهرمان دارد. اینها هستند آلدراچی ریور و فل اسکارد.


هر دو استعداد قهرمان Demon Hunter برای هر دو تخصص کلاس Demon Hunter در دسترس هستند. ویرانی و انتقام.

آلدراچی ریور

درخت استعداد قهرمان آلدراچی ریور

Aldrachi Reaver، یک استعداد قهرمان به نام یک نژاد بیگانه از جنگجویان که هنگام مبارزه شجاعانه با شیاطین لشکر سوزان سقوط کردند، بر روی یک شکارچی شیطان تمرکز می کند. تسلط بر سلاح های معروف خود. جنگجویان.

هسته اصلی Aldrachi Reaver مصرف قطعات روح به منظور فعال کردن توانایی Reaver’s Glaive است که در حین فعالیت، سایر توانایی‌های Demon Hunter را بهبود می‌بخشد.


Fel-Scarred

درخت استعداد قهرمان با اسکار

استعداد قهرمان Fel-Scarred به آن گره خورده است جنبه های شیطانی و آتشین شکارچیان شیطان

تمرکز بر توانایی‌های غیرفعال است که قدرت‌های اعطا شده به شکارچیان شیاطین توسط روح‌های شیطانی را که مصرف کرده‌اند، افزایش می‌دهد و مهارت‌های مربوط به دگردیسی و آتش‌سوزی آنها است. توانایی هایی که تحت تأثیر پیشرفت های Fel-Scarred قرار می گیرند عبارتند از Immolation Aura و Eye Beam.

استعدادهای قهرمان دروید

یک دروید تاورن کوهستانی در رویای دایره سناریون در والشارا

به عنوان تنها کلاس با چهار تخصص، دروید همچنین تنها کلاسی است که چهار استعداد قهرمان دارد. اینها هستند: Druid of the Claw، Elune’s Chosen، Keeper of the Grove و Wildstalker.


دروید از پنجه

دروید درخت استعداد قهرمان پنجه

Druid of the Claw استعداد قهرمان است در دسترس Feral و Guardian است تخصص های کلاسی

از آنجایی که این دو تخصص در ابتدا به عنوان تخصص مبارزه با Feral قبل از گسترش Legion ترکیب شده بودند، مناسب است که آنها در این استعداد قهرمان به اشتراک بگذارند.

با توجه به این که هر دوی این تخصص‌ها به دروید نیاز دارند که در یکی از شکل‌های جانوری خود در حین مبارزه حضور داشته باشد، Druid of the Claw به هر دوی این شکل‌ها قدرت می‌دهد. فرم خرس و فرم گربه. علاوه بر افزایش توانایی های هر دو شکل، قابلیت جابجایی بین این دو را در طول مبارزه نیز بهبود می بخشد.

الون انتخاب شده است

درخت استعداد قهرمان انتخاب شده elune


در ارتباط با ارتباط یک دروید با جادوهای اختری، Elune’s Chosen یک استعداد قهرمان است در دسترس Balance و Guardian Druids که توانایی های قمری آنها را تقویت می کند.

از آنجایی که الون الهه ماه در طول سال ها قدرت خود را به بسیاری از درویدها وام داده است، انتخاب شدن توسط او اکنون مستلزم تقدیم مجدد به جادوهای شما با مضمون ماه است. با انتخاب این استعداد قهرمان، طلسم‌های محرمانه اختری یک دروید که ماه و ستارگان را در بر می‌گیرد بسیار افزایش می‌یابد، و همچنین به فرم‌های خرس دروید و ماه‌کین مقاومت بیشتری در برابر انواع جادوها می‌دهد.

حافظ بیشه

نگهبان درخت استعداد قهرمان بیشه

استعداد قهرمان حافظ گرو به قدرت های نگهبانان همنام و خواهران دریاد مربوط می شود و در دسترس درویدهای تعادل و بازیابی.


این استعداد قهرمان ارتباط یک دروید را با رویای زمرد بهبود می بخشد. به همین دلیل، دروییدی که در این مسیر قدم می‌گذارد، طلسم شفا و کسوف توسط رویا تقویت می‌شود، و افرادی که توسط طلسم نیروی طبیعت احضار می‌شوند نیز قدرت زیادی خواهند داشت.

علاوه بر این، هم افزایی یک دروید و گیاهان آنها گسترش یافته و بهبود یافته است.

Wildstalker

درخت استعداد قهرمان wildstalker

Wildstalker استعداد قهرمان است در دسترس Feral و Restoration Druids. این برای درویدهایی است که در اعماق حیات وحش رشد می کنند و با طبیعت برای شفا و شکار کار می کنند.

این استعداد قهرمان باعث می شود که توانایی ها و جادوهای یک دروید گیاهانی را برای کمک به آنها در نبرد فراخوانی کند. خطرناک Bloodseeker Vines و Symbiotic Blooms ترمیمی. تکثیر این گیاهان باعث می شود که این توانایی ها و طلسم ها اثرات اضافی داشته باشند و Wildstalker بودن نیز اثربخشی شفا را بر روی درویدی که یکی می شود افزایش می دهد.


استعدادهای قهرمان Evoker

یک تداعی کننده ی دراتری بالای دروازه ای در پایتخت ارگ اورگریمار

برانگیختگان به سه استعداد قهرمان دسترسی داشته باشید: Chronowarden، Flameshaper و Scalecommander.

کرونوواردن

درخت استعداد قهرمان chronowarden

فقط محرک های تقویت و حفظ می تواند استعداد قهرمان Chronowarden را انتخاب کند.

Evoker که تبدیل به جادوی Chronowarden می شود حتی بیشتر می شود آغشته به جادوی زمان اژدها پرواز برنزی. طلسم‌های آن‌ها افکت‌های اضافی دریافت می‌کنند که قدرت و شفای آن‌ها را تقویت می‌کند (یا تکرار می‌کند)، و حتی فوک‌های اضافی را اعمال می‌کند.


شعله‌شکر

درخت استعداد قهرمان flameshaper

Flameshaper یک استعداد قهرمان است که به آن اختصاص داده شده است تسلط بر قدرت های آتشین اژدهاهای قرمز و سبز. بنابراین، این استعداد قهرمان است در دسترس Devastation and Preservation Evokers.

توانایی اصلی Flameshaper Engulf است. Engulf بسته به هدف Evoker که از آن استفاده می‌کند، می‌تواند هم التیام یابد و هم آسیب.

همچنین می‌تواند قدرت بعدی توانایی‌های تنفسی موجود در زرادخانه Evoker را افزایش دهد و شعله‌شکن بودن حتی توانایی پرواز و شناور شدن یک Evoker را بهبود می‌بخشد.

فرمانده مقیاس

درخت استعداد قهرمان scalecommander


در فرهنگ دراثیر، Scalecommanders رهبران ویرانی خود در جنگ و صلح هستند. آنها تاکتیک‌های چیره دستی هستند که در الهام بخشیدن به نیروهای خود و ویران کردن مخالفان خود برتری دارند. Scalecommander به عنوان یک استعداد قهرمان است در دسترس تحریک کنندگان تقویت و ویرانی.

استعداد قهرمان Scalecommander تمرکز بر جادوی خاکی اژدها سیاه است، و از آن برای ایجاد بمباران های آتشفشانی و تجزیه انبوه برای از بین بردن دشمنان خود استفاده می کند. Scalecommander بودن همچنین قدرت مانور بیشتری را برای Evoker در میدان جنگ فراهم می کند.

مربوط

World Of Warcraft: Dragonflight- How To Obtain The Coralscale Salamanther Mount

با یادگیری نحوه پیدا کردن یک کوه سمنتر در مقیاس Coralscale در WoW: Dragonflight، سوار سمنتر آبی-خاکی خود شوید.

استعدادهای قهرمان شکارچی

یک شکارچی انسان در اقامتگاه trueshot در کوهستان بالا

سه استعداد قهرمان در دسترس هستند شکارچیان. آن ها هستند Dark Ranger، Pack Leader و Sentinel.

دارک رنجر

درخت استعداد قهرمان تاریک رنجر


این استعداد قهرمان که به نام و با استفاده از قدرت رنجرزان تاریکی رها شده است در دسترس Beast Mastery و Marksmanship Hunters.

در حالی که شکارچیان به طور گسترده ای شناخته شده اند که می توانند کمی از جادوی طبیعت بهره ببرند، Dark Ranger به شکارچیان اجازه می دهد تا کمی از جادوی سایه نیز بهره ببرند. این استعداد قهرمان باعث می شود که یک شکارچی و توانایی های حیوانات خانگی آنها به باعث آسیب سایه شودو توانایی امضای Dark Ranger (Black Arrow) هم افزایی قابل توجهی با این قدرت تاریک دارد.

رهبر بسته

درخت استعداد قهرمان قهرمان بسته

در دسترس Beast Mastery و Survival Hunters، استعداد قهرمان Pack Leader برای شکارچیانی است که بر توانایی های جنبه خود مسلط هستند و در هماهنگی کامل با حیوانات خانگی خود کار کنند.


Pack Leader به شکارچیان و حیوانات خانگی قدرت بیشتری می دهد. توانایی‌هایی مانند Kill Command و Aspect of the Turtle، و همچنین توانایی‌های حوزه اثر و حملات اولیه حیوانات خانگی، بسیار افزایش یافته‌اند.

علاوه بر این، شکارچیانی که این مسیر را انتخاب می‌کنند، هرگز تنها نخواهند بود، زیرا می‌توانند به طور موقت تعداد بیشتری از جانوران ثابت خود را فراخوانی کنند و می‌توانند واقعاً در هماهنگی کامل با حیوانات خانگی خود برای قدرت بیشتر مبارزه کنند.

نگهبان

درخت استعداد قهرمان نگهبان

استعداد قهرمان نگهبان است در دسترس شکارچیان تیراندازی و بقا. این مسیر به شکارچیان اجازه می‌دهد که مانند جن‌های شبانه نگهبان بجنگند، فراخوانی از قدرت طبیعت برای کمک بیشتر به آنها

مکانیک امضای این استعداد قهرمان، توانایی سنتینل منفعل است که از طریق دیگر توانایی‌های شکارچی اعمال می‌شود و آنها را افزایش می‌دهد. Sentinel همچنین به خودی خود به دشمنان آسیب می رساند و به دشمنان شکارچی آسیب مخفی وارد می کند.


این استعداد قهرمان حتی به شکارچیان اجازه می‌دهد تا از جغدهای اختری عرفانی بخواهند تا از طریق طوفان‌های قمری خسارات محرمانه را به معدن خود وارد کنند.

استعدادهای قهرمان Mage

یک جادوگر فرسوده در تالار نگهبان در ایالت شهر کرین تور دالاران

با دسترسی به سه رشته تخصصی، جادوگران همچنین به سه استعداد قهرمان دسترسی داشته باشید. اینها هستند Frostfire، Spellslinger و Sunfury.

فراست فایر

درخت استعداد قهرمان frostfire

فراست فایر استعداد قهرمان است در دسترس Mages آتش و فراست. به طور مناسب به آن گره خورده است تلفیقی از مدارس جادوی یخبندان و آتش.


علاوه بر طلسم Frostfire Bolt که این استعداد قهرمان برای Mages به ارمغان می‌آورد، جلوه‌های غیرفعال Fire Mastery، Frost Mastery و Frostfire Mastery را نیز در بر می‌گیرد. این تسلط ها به جادوهای اساسی که فراست و فایر مگ ها به آنها تکیه می کنند، قدرت می بخشد، با تسلط فراست فایر برای جادوهای هر دو مکتب بسیار مفید است.

املاگر

طلسم کننده

در دسترس برای Mages Arcane و FrostSpellslinger Hero Talent حول ماهیت فرار جادوی Mage و خرده های کریستالی که تولید می کند می چرخد.

هسته اصلی این استعداد قهرمان است Splinter Arcane و Frost Splinter کریستال هایی که یک Mage که این مسیر را طی می کند یاد می گیرد که از آنها استفاده کند. این انشعابات از طلسم و طلسم های مخفی Mage ساخته و فرستاده می شوند و در حالی که خود را در بین دشمنان Mage قرار می دهند آسیب وارد می کنند.


خرده های تعبیه شده می توانند شکسته شوند و خسارات زیادی ایجاد کنند و تسلط Mage بر این نیروها نیز می تواند اثربخشی موانع جادویی و Mirror Images آنها را افزایش دهد.

سانفوری

آفتابی

Mages محرمانه و آتش هر دو به استعداد قهرمان Sunfury دسترسی دارند. این استعداد قهرمان که به نام پیروان وفادار شاهزاده کائلتاس سانسترایدر فقید الف های خونی نامگذاری شده است، مظهر قدرتی است که شاهزاده و نخبه ترین جادوگران خونش خود را به آن اختصاص داده اند.

Sunfury به Mages اجازه می‌دهد که راه‌های پرورش آن را بیاموزند Spellfire Spheres و Arcane Phoenixes. این مکانیک های جدید قدرت آتش Mage و طلسم های مخفیانه را افزایش می دهند و قدرت خود را در میدان جنگ به ارمغان می آورند.

استعدادهای قهرمان راهب

راهب


راهبان به سه استعداد قهرمان دسترسی داشته باشید: مجرای آسمان ها، استاد هارمونی، و شادو پان.

مجرای آسمان ها

مجرای درخت استعداد قهرمان آسمانی

Conduit of the Celestials استعداد قهرمان است که راهبان میست ویور و ویندواکر دسترسی داشته باشند. این استعداد قهرمان اوت سماوی را فرا می خواند (Chi-Ji، Niuzao، Xuen، و Yu’lon) برای توانمندسازی راهبانی که آن را یاد می گیرند.

هدایت کردن توانایی کانال آسمانی که این استعداد قهرمان به راهبان اعطا می‌کند نه تنها به یک راهب اجازه می‌دهد تا از آن برای هدایت قدرت‌های آسمان‌های آگوست استفاده کند، بلکه قدرت حمله Monk را علاوه بر تابش آسیب به طبیعت و شفا، افزایش می‌دهد.

هنگامی که یک آگوست سماوی فراخوانی می شود، سایر توانایی های یک راهب نیز در استفاده بعدی افزایش می یابد.


استاد هارمونی

درخت استعداد قهرمان هارمونی

راهبان Brewmaster و Mistweaver به Master of Harmony Hero Talent دسترسی داشته باشید. راهبانی که این راه را انتخاب می کنند باید در جنبه های معنوی کلاس خود ماهر باشند و از چی خود برای حفظ خود و متحدانشان استفاده کنند.

این استعداد قهرمان بر تعادل جادوی طبیعت شفابخش یک راهب و توانایی های فیزیکی آنها که با چی تزریق می شود متمرکز است. جنبه هارمونی مکانیک هسته ای است که جمع می کند سرزندگی از طریق آسیب یک راهب و شفاو آن را برای کمک به خود و متحدانشان آزاد می کند.

Shadow-Pan

درخت استعداد قهرمان سایه پان


این استعداد قهرمان به راهب شما اجازه می دهد که جای خود را در میان مدافعان محترم پانداریا، شادو پان، بگیرد. در دسترس Brewmaster و Windwalker Monks، شادو پان برای آن دسته از رزمی کاران است که کاملاً خود را وقف این هنر کرده اند.

Shado-Pan به Monks اجازه می دهد Flurry Strikes را آزاد کنید بر دشمنان خود، آسیب زیادی را به چرخش رزمی خود وارد می کنند. علاوه بر این، توانایی‌های رزمی و مهارت Shado-Pan Monk در نبرد تقویت و تقویت می‌شود.

استعدادهای قهرمان پالادین

یک draenei paladin ساخته شده با نور در پناهگاه نور در زیر نمازخانه امید نور در سرزمین های طاعون شرقی

با سه رشته تخصصی پالادین ها دارای سه استعداد قهرمان آن ها هستند Herald of the Sun، Lightsmith و Templar.

هرالد خورشید

منادی درخت استعداد قهرمان خورشید


Herald of the Sun استعداد قهرمان است در دسترس Paladins مقدس و قصاص. این استعداد قهرمان که قدرت های نور را از طریق خورشید برانگیخته است، برای پالادین هایی مانند سان واکرهای تائورن یا کسانی که گام های آنها را دنبال می کنند عالی است.

Dawnlights نان و کره این قهرمان استعداد است، توانایی جدیدی که به دشمنان پالادین آسیب می رساند و متحدان آنها را با فراخوانی انرژی تابشی خورشید یا An’she به عنوان نام tauren و احترام به آن شفا می بخشد. پالادین‌هایی که در این مسیر قدم می‌زنند نیز توسط داون لایت‌هایشان توانمند می‌شوند، به آنها متصل می‌شوند و دیگر جادوها و توانایی‌هایشان به واسطه آنها بهبود می‌یابد.

نور ساز

درخت استعداد قهرمان نورساز

Paladins مقدس و حفاظت به استعداد قهرمان Lightsmith دسترسی داشته باشید. نورسازان قادر خواهند بود در هنگام حضور در میدان نبرد، سلاح های ساخته شده از نور بسازند و خود و متحدانشان را قدرتمند کنند.


نوراسمیت که یادآور جنگجویان مقدس draenei، Vindicators است، حول محور تسلیحات مقدس که این استعداد قهرمان به دستان یک پالادین می آورد. این سلاح‌های اثیری را می‌توان به Lightsmith Paladin یا متحدانش اعطا کرد و توانایی‌های آسیب‌رسان یا دفاعی آن‌ها را افزایش داد.

تسلیحات مقدس حتی می تواند در میدان نبرد قرار گیرد و می تواند اثرات جادوها و توانایی های یک پالادین را تکرار و افزایش دهد.

معبد

درخت استعداد قهرمان معبد

تمپلار فقط استعداد قهرمان است در دسترس Paladins حفاظت و قصاص. یک معبد به عنوان یک صادرکننده غیور عدالت، می تواند از آن استفاده کند قدرت های خشمگین و سوزان نور به بیشترین اثربخشی


قدرت تمپلار در تأثیرات اضافی است که به توانایی های پالادین می دهد. این اثرات شامل فراخوانی چکش‌های امپراتوری و چکش‌های نور برای ضربه زدن به دشمنان پالادین و محافظت از پالادین و متحدانش است.

استعدادهای قهرمان کشیش

یک کشیش شب زنده داری در معبد زیر نور، مقر قدرت کانکلاو

کشیشان به سه استعداد قهرمان دسترسی داشته باشید: Archon، Oracle و Voidweaver.

آرکون

درخت استعداد قهرمان آرکون

Archon استعداد قهرمان است در دسترس کشیشان مقدس و سایه. اگرچه این دو تخصص کشیش و اعتقاداتی که آنها نمایندگی می کنند اغلب با یکدیگر در تضاد هستند، Archon به این کشیش ها اجازه می دهد تا الگوهای اعتقادات مربوطه خود شوند.


Archon در توانمندسازی یک کشیش و گله آنها از طریق Power و Shadow Words و همچنین افزایش قدرت توانایی های کنترل جمعیت مانند Psychic Scream برتر است.

اوراکل

درخت استعداد قهرمان اوراکل

Oracle Hero Talent از قابلیت‌های درمانی کشیش‌ها لذت می‌برد. به این ترتیب، تنها است قابل دسترسی توسط انضباط و کشیشان مقدس.

توانایی های اصلی اوراکل هستند پیش گویی ها. اینها قدرت طلسم های شفابخش و دفاعی کشیش را به شدت افزایش می دهد. مطابق با نام آنها، Premonitions قبل از طلسم های دیگر انجام می شود تا آنها را توانمند کند، و حتی بر کفاره یک کشیش تأثیر بگذارد.

پوکه باف

درخت استعداد قهرمان voidweaver


در دسترس کشیشان نظم و سایه، Voidweaver استعداد قهرمان است که به طور کامل اعماق جادوی سایه را در بر می گیرد و عمیقاً در قدرت های Void می کاود.

شکاف های آنتروپیک کلید زرادخانه Voidweaver هستند. آنها توسط طلسم Void Torrent ایجاد می‌شوند و دشمنان یک کشیش را در اطراف دنبال می‌کنند و باعث آسیب‌های روی هم می‌شوند و طلسم‌های سایه‌ای را که برای پریست گفته می‌شود، تقویت می‌کنند.

تأثیرات این طلسم‌های سایه قدرتمند از مصرف سپر دشمنان Priest گرفته تا کاهش سلامتی و سلامت آنها و تغییر موقت برخی از جادوها به موارد قوی‌تر است.

مربوط

World Of Warcraft Remix: Mists Of Pandaria – همه مانت ها و نحوه دریافت آنها

در اینجا همه مانت‌های World Of Warcraft Remix: Mists Of Pandaria و نحوه دریافت آن‌ها آورده شده است.

استعدادهای قهرمان سرکش

جن خونی سرکش در تالار سایه ها در زیر شکم ایالت شهر دالاران کردین تور

سرکش به سه استعداد قهرمان دسترسی دارد و آنها عبارتند از: Deathstalker، Fatebound و Trickster.


استاکر مرگ

درخت استعداد قهرمان deathstalker

استعداد قهرمان Deathstalker است در دسترس Assassination و Subtlety Rogues. این نام که از دستور بدنام Rogue Forsaken گرفته شده است، برای آن دسته از سرکش هایی است که شکار خود را از سایه ها شکار می کنند.

علامت Deathstalker مهارتی است که با این استعداد قهرمان معرفی شده است و قلب آن است. همراه با Stealth و توانایی‌های مرتبط با آن کار می‌کند و این توانایی‌ها را بر روی دشمنان Rogue که توسط آن مشخص شده‌اند، تقویت می‌کند.

سرنوشت ساز

درخت استعداد قهرمان سرنوشت ساز

خشن و سرکش Rogues of the ترور و قانون شکنی تخصص ها به استعداد قهرمان Fatebound دسترسی دارند.


اگر Fatebound را برای Rogue خود انتخاب کنید، امتیاز کسب خواهید کرد سکه Fatebound مهارت، گره زدن سرنوشت شما و دشمنانتان به تلنگرهای آن. وقتی امتیازات ترکیبی را خرج می‌کنید، سکه Fatebound شما برمی‌گردد و به شما قدرت حمله را افزایش می‌دهد یا آسیب مستقیم به دشمنانتان وارد می‌کند.

چرخاندن رگه های سر می تواند سرنوشت را به سمت شما برگرداند و احتمال فرود سکه Fatebound را به نفع شما افزایش دهد.

حیله گر

درخت استعداد قهرمان حیله گر

Trickster استعداد قهرمان است در دسترس Outlaw و Subtlety Rogues. سرکشانی که این مسیر را انتخاب می‌کنند، در پرت کردن حواس دشمنان و ضربه زدن در زمان مناسب مهارت دارند.

ترفندها بیشتر به دست می آورند تیغه های دیده نشده به توانایی های آنها افزوده شده است، که هر دشمنی را که توسط آنها مورد اصابت قرار می گیرد، از بین می برد. Fazing به این Rogues اجازه می‌دهد تا آسیب‌های عظیمی را وارد کنند و آسیب‌های وارد شده به آن‌ها را کاهش دهند.


استعدادهای قهرمان شمن

شمن کوتوله ریش برنزی در قلب آزروت روی پرتگاه گرداب، پایه حلقه خاکی

سه استعداد قهرمان در دسترس است شمن ها. اینها هستند Farseer، Stormbringer و Totemic.

فارسیر

درخت استعداد قهرمان farseer

استعداد قهرمان Farseer برای شمن های عنصری و ترمیم. شمن ها به عنوان یک فارسیر می توانند سخنران و چکش اجداد خود شوند.

اجداد Farseer Shamans کانون اصلی استعداد قهرمان هستند. به طلسم های شمن اجازه می دهد اجداد را فرا بخوان که همان کاری را که شمن‌ها انجام می‌دهند تکرار می‌کنند و قدرت سایر توانایی‌ها و جادوهای خود را افزایش می‌دهند.


استورمبرینگر

درخت استعداد قهرمان stormbringer

شمن های عنصری و تقویتی به استعداد قهرمان Stormbringer دسترسی داشته باشید. استورمبرینگر به شمن ها اجازه می دهد که تبدیل شوند تجسم زنده عناصر رعد و برق از جهان.

شمن‌هایی که این مسیر را انتخاب می‌کنند، طلسم‌های الکتریکی و همچنین قابلیت‌ها و وسعت افکت‌های Maelstrom و Maelstrom Weapon آنها بسیار افزایش می‌یابد. طلسم موقت طوفان نیز به این استعداد قهرمان و مکانیک آن گره خورده است.

توتمیک

درخت استعداد قهرمان توتمیک

Totemic استعداد قهرمان برای است شمن های تقویت و ترمیم. به طور مناسب، این استعداد قهرمان حول محور استفاده و توانمندسازی توتم های شمن.


به طور طبیعی، توتمی‌ها از توتم‌های خود حتی بیشتر از سایر شمن‌ها استفاده می‌کنند، آنها را بزرگ‌تر می‌کنند، قدرتشان را افزایش می‌دهند و با یکدیگر و شامانی که آنها را می‌فرستند، هم افزایی جدیدی به دست می‌آورند.

استعدادهای قهرمان وارلاک

یک جنگجوی جن خالی با شیاطینش در شورای برداشت سیاه پایگاه شکاف وحشتناک

استعدادهای قهرمان در دسترس است Warlocks هستند Diabolist، Hellcaller و Soul Harvester.

دیابولیست

درخت استعداد قهرمان شیطانی

دیابولیست استعداد قهرمان است در دسترس Demonology and Destruction Warlocks. برای Warlocks با تمایل به احضار شیاطین، Diabolist استعداد قهرمان است.


Diabolist به Warlocks اجازه می دهد تا هدایت کنند آیین های شیطانی به منظور احضار شیاطین با قدرت عظیم، مانند Pit Lords و Overlords. این استعداد قهرمان همچنین شیاطینی را که احضار می‌کند قدرت می‌بخشد و دیگر شیاطین و طلسم‌های آتش را در زرادخانه Warlock توانمند می‌سازد.

جهنمی

درخت استعداد قهرمان جهنم

Warlocks آفت و نابودی به استعداد Hellcaller Hero دسترسی داشته باشید. نفرین و افزایش طلسم های دیگر، نان و کره جهنم است.

طلسم پژمرده شدن با انتخاب این استعداد قهرمان جایگزین طلسم Warlock’s Immolate می شود و با مهارت های دیگر در آن کار می کند تا قدرت جادوهای سایه و آتش Warlock را افزایش دهد و همزمان دشمنان آنها را عذاب دهد.

دروگر روح

درخت استعداد قهرمان روح برداشت


هر دو آفت و دمونولوژی Warlocks استعداد قهرمان Soul Harvester را در دسترس آنها قرار دهید.

Warlocks که این استعداد قهرمان را در آغوش می‌کشند، خود را به روی شیاطینی که با آن‌ها کار می‌کنند باز می‌کنند و به شخص اجازه می‌دهند در روح خود ساکن شوند. داشتن این موجود شیطانی در روح Warlock شما به آنها این امکان را می دهد که روح های شاداب را در Soul Shards که ایجاد می کنند شناسایی کنند.

این روح‌های شاداب، مکانیک اصلی Soul Harvester هستند و برای تقویت یک Warlock و شیاطین آن‌ها و همچنین اجازه دادن به Warlocks که دشمنان خود را با موجودات شیطانی خطرناک آلوده می‌کنند، استفاده می‌شوند.

استعدادهای قهرمان جنگجو

یک جنگجوی پاندارن در خانه والارجار که در تالارهای شجاعت می‌نشیند

سه استعداد قهرمان در دسترس است جنگجویان هستند Colossus، Mountain Thane و Slayer.


کلوسوس

درخت استعداد قهرمان عظیم الجثه

کلوسوس استعداد قهرمان است در دسترس رزمندگان سلاح و حفاظت است. کلوسوس بودن یعنی یک ماشین جنگی زنده، زره پوش و تا دندان مسلح.

تخریب توانایی اصلی Colossus است و به دشمنان جنگجو حمله می کند و باعث آسیب بزرگ می شود و دفاع آنها را تقویت می کند. Colossus همچنین مهارت های جدیدی را ارائه می دهد که با آن هم افزایی می کند و همچنین اثربخشی توانایی های Warrior شامل سلاح ها و زره ها را به حداکثر می رساند. شخصیت های Colossus Warrior حتی می توانند اندازه خود را برای همیشه تا پنج درصد افزایش دهند.

کوه تان

درخت استعداد قهرمان کوهستان


جنگجویان خشم و حفاظت کسانی هستند که می توانند به استعداد قهرمان Mountain Thane دسترسی پیدا کنند. این استعداد قهرمان، یادآور پادشاهان کوهستانی کوتوله افسانه ای است جنگجویان را با قدرت طوفان ها آغشته می کند برای شستن دشمنان خود

کوهستان بودن به این معنی است که یک جنگجو که این مسیر را انتخاب می‌کند، توانایی‌های خود را افزایش می‌دهد و به آن‌ها امکان می‌دهد تا حملات ویرانگر رعد و برق و انفجارهای رعد و برق را کاهش دهند.

قاتل

درخت استعداد قهرمان قاتل

استعداد قهرمان قاتل است در دسترس Arms and Fury Warriors. رزمندگانی که راه قاتل را در پیش می گیرند تبدیل به گرداب های زنده ای از فولاد می شوند که در سراسر میدان نبرد فریاد می زنند.

Slayer دارای مهارت هایی است که توانایی های حرکتی یک جنگجو را در میدان نزاع افزایش می دهد و همچنین به جنگجویان اجازه می دهد تا با سلاح های خود حملات افسارگسیخته ای را انجام دهند که قبلاً هرگز انجام نشده بود. دشمنان Slayer Warriors حتی می توانند باشند علامت گذاری شده برای اجرا، آنها را بیشتر در معرض حملات شکارچیان خود قرار می دهد.


بعد

World Of Warcraft: Dragonflight – How To Get the Goded Ohuna Spotter Mount

در اینجا نحوه تکمیل متا دستاورد Wake Me Up در منطقه Waking Shores آورده شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا