برنامه نویسی

Alieno Mercury-Combat – انجمن DEV

Summarize this content to 400 words in Persian Lang
این یک ارسال برای چالش بازی وب، ساخت بازی: نسخه بیگانه است

چیزی که من ساختم

من یک بازی Tower-Defense بر اساس تم بیگانه ساختم.هدف بازی این است که تمام دشمنان را قبل از رسیدن به پایگاه مدافعان شما پاک کنید (این طرف دیگر میدان نبرد است). اساساً در تلاش برای تسلط بر عطارد هستید، اما ساکنان موجودات تهدید کننده زندگی هستند و باید آنها را شکست دهید. شما می خواهید منابع را به دست آورید و بدانید که از چه ترکیبی از مدافعان استفاده خواهید کرد. این بازی امکان تاکتیک های انعطاف پذیر را فراهم می کند و می تواند یکپارچهسازی با سیستمعامل باشد.

در مورد بازی

سازگاری با مرورگر: دسکتاپ و صفحه نمایش بزرگ (900 پیکسل +)

ویژگی های بازی

انواع مدافع: 3
انواع بیگانه 3 (درختان زره پوش، حشرات غول پیکر و بشقاب پرنده ها)
کشتی های نبرد هوایی (بخشی از انواع مدافعان)
2 نوع سرباز (بخشی از انواع مدافع);
انیمیشن نسبتا خوبیه

نسخه ی نمایشی

سایت زندهGitHub Repo

سفر

مرحله 1: من یک بوم با ارتفاع خاص و مقداری دیگ بخار اولیه ایجاد کردم

مرحله 2: من از مستطیل های بوم هم برای دشمنان و هم برای مدافعان استفاده کردم، همچنین منطق را ایجاد کردم. عنصر بوم HTML، کلاس های جاوا اسکریپت و جاوا اسکریپت DOM همگی مفید بودند.

مرحله 3: من شکل ها را با برگه های اسپرایت و انیمیشن ها جایگزین کردم که بازی را زیبا و بسیار بهتر کرد.

کاری که ای کاش می توانستم انجام دهم:

آن را در تلفن های همراه پاسخگو کنید. من نمی توانم این کار را در این بازی انجام دهم زیرا شناور شدن ماوس برای جمع آوری منابع جنبه بسیار مهمی از بازی است.
عرض بوم را کمتر محدود کنید، در حال حاضر در مقادیر پیکسل است.

اگر بتوانم بازخوردی در مورد اینکه چگونه می توانم در بازی بهبود ببخشم، به عنوان مثال، پاسخگو کردن آن یا یافتن اشکالات پنهان (اگرچه تقریباً همیشه آن را اشکال زدایی می کردم) دریافت کنم، خوشحال می شوم. پیشاپیش از همه کسانی که به من کمک کردند تا به نتیجه برسم تشکر می کنم مدل خودم از گیاهان در مقابل زامبی ها توسط EA

مجوز

لایسنس آپاچی

نسخه 2.0، ژانویه 2004

این یک ارسال برای چالش بازی وب، ساخت بازی: نسخه بیگانه است

چیزی که من ساختم

من یک بازی Tower-Defense بر اساس تم بیگانه ساختم.
هدف بازی این است که تمام دشمنان را قبل از رسیدن به پایگاه مدافعان شما پاک کنید (این طرف دیگر میدان نبرد است). اساساً در تلاش برای تسلط بر عطارد هستید، اما ساکنان موجودات تهدید کننده زندگی هستند و باید آنها را شکست دهید. شما می خواهید منابع را به دست آورید و بدانید که از چه ترکیبی از مدافعان استفاده خواهید کرد. این بازی امکان تاکتیک های انعطاف پذیر را فراهم می کند و می تواند یکپارچهسازی با سیستمعامل باشد.

در مورد بازی

  • سازگاری با مرورگر: دسکتاپ و صفحه نمایش بزرگ (900 پیکسل +)

ویژگی های بازی

  • انواع مدافع: 3
  • انواع بیگانه 3 (درختان زره پوش، حشرات غول پیکر و بشقاب پرنده ها)
  • کشتی های نبرد هوایی (بخشی از انواع مدافعان)
  • 2 نوع سرباز (بخشی از انواع مدافع);
  • انیمیشن نسبتا خوبیه

نسخه ی نمایشی


سایت زنده
GitHub Repo

سفر

مرحله 1: من یک بوم با ارتفاع خاص و مقداری دیگ بخار اولیه ایجاد کردم

مرحله 2: من از مستطیل های بوم هم برای دشمنان و هم برای مدافعان استفاده کردم، همچنین منطق را ایجاد کردم. عنصر بوم HTML، کلاس های جاوا اسکریپت و جاوا اسکریپت DOM همگی مفید بودند.

مرحله 3: من شکل ها را با برگه های اسپرایت و انیمیشن ها جایگزین کردم که بازی را زیبا و بسیار بهتر کرد.

کاری که ای کاش می توانستم انجام دهم:

  • آن را در تلفن های همراه پاسخگو کنید. من نمی توانم این کار را در این بازی انجام دهم زیرا شناور شدن ماوس برای جمع آوری منابع جنبه بسیار مهمی از بازی است.

  • عرض بوم را کمتر محدود کنید، در حال حاضر در مقادیر پیکسل است.

اگر بتوانم بازخوردی در مورد اینکه چگونه می توانم در بازی بهبود ببخشم، به عنوان مثال، پاسخگو کردن آن یا یافتن اشکالات پنهان (اگرچه تقریباً همیشه آن را اشکال زدایی می کردم) دریافت کنم، خوشحال می شوم. پیشاپیش از همه کسانی که به من کمک کردند تا به نتیجه برسم تشکر می کنم مدل خودم از گیاهان در مقابل زامبی ها توسط EA

مجوز

لایسنس آپاچی

نسخه 2.0، ژانویه 2004

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا