چه طور

یک ویدیو یا GIF به یک نوار لغزنده وب سایت اضافه کنید

وب سایت کسب و کار خود را به عنوان یک کتاب در نظر بگیرید. ممکن است هیجان‌انگیزترین و جالب‌ترین داستان را روایت کند، اما اگر از نظر بصری جذاب نباشد، توجه کاربران هدف را جلب نخواهد کرد. اگر توجه بازدیدکنندگان را به وب سایت خود جلب نکنید، ایجاد تبدیل های معنادار برای شما بسیار سخت خواهد بود.

یکی از راه‌های آسان و مؤثر برای جذاب‌تر کردن سایت، افزودن محتوای بصری، از جمله فیلم‌ها، تصاویر ثابت و فرمت‌های تبادل گرافیکی (GIF) است. با طراحی خوب نوار لغزنده ویدیوی تمام صفحه، می توانید به راحتی چرخ فلکی از فیلم ها و GIF ها را به وب سایت خود اضافه کنید تا بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کنید. تنها کاری که برای اضافه کردن این ویژگی باید انجام دهید این است وب سایت اسلایدر ویدیو افزونه از یک منبع قابل اعتماد

خوشبختانه، منابع قابل اعتماد و قابل اعتماد متعددی از پلاگین های اسلایدر ویدیوی وب سایت وجود دارد که موثر و کاربرپسند هستند. به عنوان مثال، می توانید از پلاگین ارائه شده توسط POWR استفاده کنید که استفاده آسان، قابل تنظیم و رایگان است. این افزونه با گزینه های ویرایش بسیار متنوعی ارائه می شود تا به شما امکان می دهد ویدیو و نوار لغزنده GIF خود را به گونه ای طراحی کنید که هر بازدید کننده ای را در سایت خود جلب کند.

وردپرس همچنین دارای یک پلاگین اسلایدر ویدیویی رایگان است که می توانید از آن برای طراحی اسلایدهای ویدئویی برای وب سایت وردپرسی خود به صورت رایگان استفاده کنید. با این حال، ممکن است با تمام پلتفرم های ساخت وب سازگار نباشد. برخی از افزونه‌های وردپرس فقط در برنامه‌های اشتراک خاصی در دسترس هستند که از شما می‌خواهند وردپرس رایگان خود را به یک برنامه پولی ارتقا دهید تا به آنچه نیاز دارید دسترسی داشته باشید.

اهمیت افزودن ویدیوها و فایل های GIF

محتوای بصری خوب طراحی شده، از جمله ویدیوها و گیف ها، می تواند تأثیر قابل توجهی بر وب سایت شما داشته باشد. به عنوان مثال، آنها به وب سایت شما کمک می کنند تا داستان درستی در مورد محصولات یا خدمات شما بیان کند. به یاد داشته باشید که ایجاد فروش به معنای گفتن همه چیز به مشتریان بالقوه در مورد چیزهایی است که باید ارائه دهید، و محتوای بصری راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن آن داستان ها است.

برخلاف تصاویر ثابت و متن، ویدیوها و GIF ها بازدیدکنندگان را مدت بیشتری در وب سایت شما نگه می دارند زیرا از محتوای جذاب لذت می برند. این باعث کاهش نرخ پرش سایت شما و افزایش شانس شما برای تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان بالقوه می شود. ویدیوها و GIF ها به شما کمک می کنند تا اعتماد بیشتری را از سوی کاربران و مشتریان وب خود جلب کنید زیرا باورپذیرتر و جذب آسان تر هستند.

علاوه بر این، این محتوای بصری بازدیدکنندگان سایت شما را علاقه مند به بازگشت می کند، که نرخ تبدیل و همچنین رتبه رتبه شما را بهبود می بخشد. درک فیلم‌ها و GIF‌ها آسان‌تر است، زیرا همه چیز را به روشی دقیق‌تر و تعاملی‌تر از تصاویر ثابت توضیح می‌دهند. آنها همچنین برای استفاده به عنوان یک ابزار بازاریابی بسیار راحت هستند.

به یاد داشته باشید که افراد، به ویژه کسانی که مسئول تصمیم گیری های مهم برای شرکت خود هستند، زمان محدودی برای خواندن متون طولانی یا درک معنای تصاویر ثابت پیچیده دارند. آن‌ها تماشای ویدیوها را ترجیح می‌دهند زیرا خود توضیحی هستند و می‌توانند در حین انجام کارهای دیگر، معنای ویدیو را دریافت کنند.

ویدیوها در مقابل GIF

هر دو نوع محتوای بصری در جذب بازدیدکنندگان بیشتر به سایت شما و درگیر نگه داشتن آنها برای مدت زمان طولانی موثر هستند. ممکن است مواقعی وجود داشته باشد که فقط به این علاقه داشته باشید که کدام گزینه در تبدیل وب سایت مؤثرتر است.

افزودن فیلم به وب سایت

تحقیقات نشان داده است که یک کلیپ ویدیویی یک دقیقه ای می تواند 1.8 میلیون کلمه ارزش داشته باشد. همچنین مشخص شده است که مشتریان پس از تماشای ویدیویی که مزایای آن را توضیح می دهد، تمایل بیشتری به خرید محصول یا خدمات دارند. با این نوع ارزش، نمی توانید از پس نداشتن ویدیو در وب سایت خود، به خصوص برای اهداف بازاریابی، برآیید.

بر کسی پوشیده نیست که وب سایت هایی که ویدیوهای جالب ارسال می کنند نسبت به وب سایت هایی که ویدیو ندارند به طور مداوم از نرخ تعامل بالاتری برخوردار هستند. میانگین زمانی که یک بازدیدکننده از یک وب‌سایت مبتنی بر تصویر احتمالاً در آنجا سپری می‌کند چهل و سه ثانیه است، در حالی که کسانی که از سایت‌های مبتنی بر ویدیو بازدید می‌کنند می‌توانند تا پنج دقیقه در سایت زمان ببرد.

مطالعات علوم اعصاب نشان داده است که با تماشای ویدئویی که توسط یک مجری جالب ارائه شده است، ناحیه صورت دوکی شکل مغز شما فعال می شود و دامنه توجه شما را افزایش می دهد. افرادی که از وب‌سایت شما بازدید می‌کنند، اگر محتوای شما در قالب ویدیو باشد، توجه بیشتری به محتوای شما نشان می‌دهند تا اینکه متن خالص یا تصاویر ثابت باشد.

افزودن GIF به سایت شما

برخلاف آنچه بسیاری از مردم تصور می‌کنند، گیف‌ها برای چندین دهه وجود داشته‌اند، اما پذیرش جهانی آن‌ها در حدود سال 2000 آغاز شد، زمانی که رسانه‌های اجتماعی اینترنت را تسخیر کردند. این تصاویر به یک روند مهم تبدیل صفحه فرود پس از کلیک تبدیل شده اند زیرا روشی مقرون به صرفه برای نمایش محصولات و خدمات هستند.

با این حال، گیف‌ها کیفیت تصاویر را فشرده می‌کنند و تنها از ۲۵۶ رنگ پشتیبانی می‌کنند – این می‌تواند شما را هنگام طراحی GIF برای محصولات مختلف محدود کند. برخلاف ویدیوها، گیف‌ها صدا ارائه نمی‌کنند و روی حلقه‌ها پخش می‌شوند، بنابراین نمی‌توان آن‌ها را متوقف یا متوقف کرد.

در مجموع، ویدیوها گزینه بهتری برای جلب توجه بیشتر بازدیدکنندگان هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا