بازی

Ark: Survival Evolved – همه DLC ها و به روز رسانی ها، رتبه بندی شده اند

Ark: Survival Evolved از زمان اولین انتشار خود به تکامل خود ادامه داده است. چیزی که در ابتدا یک بازی بقا بود که روی یک نقشه تنظیم شده بود، با بسته‌های الحاقی متعدد منشعب شد. اینها مناطق جدیدی را برای کاوش، دایناسورهای جدید و سایر حیوانات را برای اهلی کردن، و حتی چند داستان جدید به بازی می آورند.


مطالب مرتبط: چیزهایی که قبل از بازی باید بدانید: Survival Evolved

در حالی که بازیکنان همچنان از سایر ویژگی‌های اضافه شده به بازی لذت می‌برند، بدون شک برخی از آنها بیش از دیگران مورد علاقه هستند. اگر به دنبال گسترش دنیای بقای Ark خود هستید، گزینه های زیادی وجود دارد که تجربه شما را لذت بخش تر می کند.

گیمر ویدیوی روز

11 تبدیل کل ابتدایی + Ark

افزونه Primitive Plus بسته الحاقی است که کمترین ارزش را به بازی اضافه می کند. یکی از ویژگی‌های اصلی بازی که بازیکنان را بیشتر به خود جذب می‌کند، ترکیبی از فناوری ماقبل تاریخ با فناوری پیشرفته و حتی گاهی آینده‌نگر است.

این بسته الحاقی بسیاری از این ابزارها را تغییر می دهد تا چیز واقعی تری را منعکس کند، گویی این بازی در دنیای واقعی با فناوری و منابع اولیه واقعی اتفاق می افتد. با ساختارهای جدید و راه‌های جدید و گاهی پیچیده‌تر برای بقا، بهتر است این کار را با دوستان خود بازی کنید تا با هم یک جامعه مناسب بسازید.

10 مرکز

جزیره ای بزرگ به ظاهر شناور که توسط شکافی از آبشار احاطه شده است

مرکز یک نقشه گسترش است که تقریباً دو برابر اندازه جزیره استاندارد است. این توپوگرافی با دست ترسیم شده است و در عین حال بیوم های فعلی بازی را تحسین می کند. مکان‌های جدید زیادی برای کاوش یا حتی ساختن پایگاه شما وجود دارد، از جزایر شناور گرفته تا حباب‌های هوای ثابت زیر آب، حتی یک سیستم غار بزرگ زیرزمینی با اکوسیستم و منبع نور خاص خود.

اگر دوست دارید کاوش کنید، خرابه های باستانی پراکنده ای در انتظار شما هستند تا کشف کنید. و اگر جنبه بقای بازی را ترجیح می‌دهید، چند رویارویی با باس قدرتمندتر وجود دارد که می‌توانید راه خود را برای مبارزه نیز ادامه دهید.

9 ارک: انقراض

یک خیابان شهری که بیش از حد رشد کرده است، اکنون بیشتر شبیه یک جنگل است، با یک تی رکس خروشان

بازگشت به سیاره نابود شده زمین در Ark: Extinction. این بسته الحاقی داستان، نقشه و موجودات جدیدی را به بازی می آورد. خرابه‌های زمین، از جمله یک کلان شهر متراکم و بیش از حد رشد یافته را کاوش کنید که داستان اتفاقی را که برای این سیاره رخ داده است، و همچنین کلید نجات آن را در اختیار دارد.

مطالب مرتبط: ARK Survival Evolved: مهم ترین آمار شخصیت برای ارتقاء، رتبه بندی

همانطور که زنده می‌مانید و راه خود را در میان فاسدها و عناصر عنصری که سیاره را تسخیر کرده‌اند، می‌جنگید، می‌توانید با موجودات جدیدی آشنا شوید که شبیه هیچ چیز قبلی در بازی نیستند، هم ارگانیک و هم مکانیکی. مطمئناً کارهای کافی در اینجا وجود دارد تا ساعت ها شما را سرگرم کند.

8 کشتی: زمین سوخته

منظره بیابانی و معبدی در پس‌زمینه در حالی که مانتیکور خشن بال‌های خود را در پیش‌زمینه باز کرده است.

Ark: Scorched Earth همه بیوم های جدید را به ارمغان می آورد زیرا خود را در یک بیابان بزرگ سرگردان می بینید. بسیاری از موجودات جدید در اینجا وجود دارند که برای زنده ماندن در شرایط سخت بیابان تکامل یافته اند، از جمله اژدها و وایورن های قابل رام.

شما اقلام جدید زیادی را نیز در دسترس خواهید یافت، و اگرچه ممکن است بهترین اقلامی نباشند که می توانید پیدا کنید، اما به شما کمک می کنند گرما را شکست دهید و از الگوهای مختلف آب و هوایی که بیابان به سمت شما پرتاب می کند زنده بمانید. چندین رئیس جدید نیز وجود دارد که باید مراقب آنها باشید، بنابراین در حین کاوش مراقب باشید.

7 من خواهم

یک دایناسور پردار به بازیکنی نزدیک می شود که بازیکن سعی می کند آنها را اهلی کند

توسعه نقشه Valguero به بیوم های جدید، نبردهای رئیس و حتی یک دایناسور جدید برای کشف اضافه می کند. هر بیوم خطر جدیدی برای شما دارد که می توانید آن را کشف کنید، از بالای قله های دوقلو تا پایین دره اسکلت.

با این حال، اگر ناآماده به میدان باس برخورد کردید، مراقب باشید، زیرا یک چالش واقعی در قالب یک سکانس مبارزه با سه باس سخت‌گیر از گیم‌پلی اضافه شده قبلی در انتظار شماست. همچنین هزاران غار برای کاوش با موضوعات مختلف برای لذت بردن، و ویرانه های پراکنده کسانی که زمانی قبل از شما سعی در زنده ماندن در Valguero داشتند وجود دارد.

6 فیوردور

بازیکنی سوار بر قایق پارویی وایکینگ از میان منظره ای برفی می گذرد

اگر اسطوره نورس را دوست دارید، Fjordur بسته توسعه نقشه برای شماست. در کنار چهار جزیره منحصر به فرد و بسیاری از سیستم‌های غار پیچیده، می‌توانید از سه قلمرو عرفانی نیز دیدن کنید: Jotunheim، Vanaheim، و Asgard. همچنین ممکن است در سفرهای خود موفق به کشف درخت بزرگ جهانی Yggdrasil شوید.

مطالب مرتبط: ARK: Survival Evolved – کارهایی که هر بازیکن انجام می دهد قابل ارتباط است

با این حال، این تنها چیزی نیست که این بسته ارائه می دهد. برخی از موجودات و باس های جدید اضافه شده از دیگر اسطوره های نورس مانند گرگ فنریر الهام گرفته شده اند. و اگر به اندازه کافی ماهر باشید، ممکن است این شانس را داشته باشید که از Mjolnir افسانه ای استفاده کنید و دشمنان خود را با قدرت خدایان نابود کنید.

5 کشتی: پیدایش

دو بازیکن سوار بر دایناسورها از یک مسیر فلزی که توسط شاخ و برگ احاطه شده است قدم می زنند

برای هر کسی که روی جنبه داستانی بازی سرمایه گذاری می کند، Ark: Genesis یک چیز ضروری است. دو الحاقیه شامل، بخش اول و دوم، شما را در جهان های جدید و ماموریت های جدید می برد تا صدها ساعت گیم پلی داستانی را به ارمغان بیاورد. در حین کاوش و زنده ماندن، داستان واقعی پشت Ark و آنچه را که در جریان است، بیابید.

با بیوم های جدید و گسترده برای کاوش که در هر دو قسمت متفاوت هستند، با ادامه پیشرفت، خسته شدن غیرممکن خواهد بود. شما همچنین به تجهیزات جدید، حیوانات و سایر تجهیزات دسترسی خواهید داشت تا قبل از اینکه با رئیس نهایی روبرو شوید و داستان را به پایان برسانید، بیشتر از همیشه پیشرفت کنید.

4 راگناروک

بازیکنی سوار گریفین پرنده بر روی نقشه جهان راگناروک می شود

راگناروک با وجود نامش هیچ ارتباطی با اساطیر نورس ندارد. در عوض، این گسترش نقشه عناصر جزیره و زمین سوخته را ترکیب می‌کند و در عین حال چند بیوم جدید را نیز شامل می‌شود و آب و هوای شدید از همه نوع را به ارمغان می‌آورد.

همچنین شامل چشمه های آب گرم فعال و یک آتشفشان فعال است که هر دو منابع ارزشمندی را فراهم می کنند، اما اگر تصمیم به فوران در نزدیکی شما داشته باشند، می توانند به سرعت مرگبار شوند. همچنین تعداد زیادی سیاه چال و باس برای تسخیر و تله های محیطی بسیار بیشتری وجود دارد که باید از آنها اجتناب کنید. در مورد موجود عرفانی جدید نیز فراموش نکنید که در اطراف پرسه می زند و منتظر رام شدن است.

3 جزایر کریستال

اژدهای سنگی بزرگی در وسط معبد ایستاده و کریستالی را در سینه خود نگه داشته است

چیزی که ابتدا به عنوان یک مد شروع شد، صیقل داده شد و به نقشه رسمی گسترش جزیره کریستال تبدیل شد. این نقشه زیبا شامل چندین منطقه مختلف و متنوع است که همگی در نوع خود خیره کننده هستند. از شاخ و برگ‌های پر جنب و جوش پر از فعالیت‌های آتشفشانی گرفته تا جنگل‌های بارانی سر به فلک کشیده که به شما امکان می‌دهد پایه‌ای در تاج درخت بسازید، در اینجا کارهای زیادی برای انجام و کاوش وجود دارد.

مطالب مرتبط: Ark: Survival Evolved – نکات مبتدیان

حتی سه نوع کریستال wyverns وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را که به‌طور خاص برای ارتباط با طراحی نقشه ساخته شده‌اند رام کنید. اگر می خواهید مانند عادی به زنده ماندن خود ادامه دهید، اما از نگاه کردن به همان زمین هنگام بازی در جزیره خسته شده اید، این نقشه می تواند به زیبایی بازی شما کمک کند.

2 ارک: انحراف

دو بازیکن در سویدهای تمام بدن به زمین بایری که سطح تبدیل شده است نگاه می کنند

در Ark: Aberration، زمانی که در یک کشتی متروک و خراب از خواب بیدار می شوید، بازی را به شیوه ای جدید تجربه کنید. به دلیل ماهیت آسیب، اتمسفر داخلی از بین رفت و سطح را عملاً غیرقابل زندگی کرد. در عوض، بیوم های سرسبز در زیر زمین شروع به رشد کرده اند.

راز کشتی‌ها را در حین کاوش، کشف آیتم‌های جدید و موجودات جدید، چه قابل رام شدن و چه غیر قابل رام کردن، در طول مسیر کشف کنید. با این حال مراقب نقص‌ها باشید، زیرا این کشتی خطرات زیادی ایجاد کرده است که باید هنگام زنده ماندن مراقب آنها باشید.

1 جزیره گمشده

چند بازیکن به یک کشتی غرق شده دوردست نگاه می کنند

نقشه جامعه Lost Island با تبدیل شدن به یک نقشه توسعه بزرگتر از همیشه بازگشت و حتی سه دایناسور جدید به بازی اضافه کرد. این نقشه بزرگ دارای چندین بیوم جدید و چالش هایی است که منتظر کشف آنها هستند و همچنین خرابه های پراکنده ای برای کاوش وجود دارد.

این زیست‌ها شامل جنگل‌های بارانی، باتلاق‌های سیل‌زده و کوه‌های پوشیده از برف می‌شوند – اما البته، این فقط به موارد ضروری تقسیم می‌شود. فضای زیادی برای ساختن یا تغییر کاربری سازه‌های قدیمی برای پایگاه وجود دارد و سه دایناسور جدید شانس بقای شما را بسیار بیشتر می‌کنند.

بعدی: The Best Ark: Survival Evolved Mods

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا