دیجیتال مارکتینگ

30 برند مد که بازاریابان می توانند در اینستاگرام از آنها بیاموزند

بین عکس‌هایی که با دقت انتخاب شده‌اند، تبلیغات هدفمند ماهرانه، و پذیرش قاطعانه از استوری‌های اینستاگرام، هیچ صنعت B2C دیگری مانند صنعت زیبایی و پوشاک در اینستاگرام پیشرفت نکرده است.

برخی از بهترین برندهای پوشاک در اینستاگرام استاد تعامل با مصرف کننده هستند و مشاغل از هر صنعتی می توانند چیزی از این فیدهای الهام بخش بیاموزند. در این پست، ما فهرستی از 30 برند لباس – چه بزرگ و چه کوچک – گردآوری کرده‌ایم. برای آشنایی عمیق تر با نحوه ایجاد حضور در اینستاگرام، راهنمای کامل بازاریابی اینستاگرام ما را بررسی کنید.

30 مورد از بهترین برندهای پوشاک برای دنبال کردن در اینستاگرام

1. تلفر @telfar

تلفر یک برند لوکس است که به خاطر کیف و لباس هایش شناخته شده است. مانند بسیاری از برندهای موجود در لیست، از اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مربوط به محصولات خود همراه با عکس‌ها، ویدیوها و محتوای تولید شده توسط کاربران با کیفیت بالا استفاده می‌کند.

بهترین برندهای پوشاک اینستاگرام: telfar

منبع تصویر

2. J.Crew @jcrew

J.Crew بر هنر جذب فالوور در اینستاگرام مسلط است. فید پر جنب و جوش آن، از طریق استوری های به روز رسانی روزانه، اعلان های محصول درون فید، یا inspo سبک، به دنبال کنندگان الهام می بخشد.

3. انسان شناسی @anthropology

فید Anthropologie با تصاویر رنگارنگ از سبک‌های درخشان و طرح‌دار خود، الهام‌بخشی بصری است.

برندهای پوشاک اینستاگرام: anthropologie

منبع تصویر

4. جمعی دوست دختر @girlfriend

Girlfriend Collective پس از تبلیغ یک تبلیغ رایگان شلوار لی، رشد انفجاری در رسانه های اجتماعی را تجربه کرد. فید آن مشتریان را با عکاسی محصول خیره کننده از سبک های مینیمال و الگوهای خنده دار مرتبط با محصولاتش درگیر می کند.

بهترین برندهای لباس اینستاگرام: مجموعه دوست دختر

منبع تصویر

5. BRKLN Bloke @brklynbloke

Brkln Bloke یک برند پوشاک خیابانی مستقر در بروکلین است که در هنر اشتراک‌گذاری محصولات خود در طبیعت تسلط یافته است و به دنبال‌کنندگان کمک می‌کند تا برای خریدهای خود الهام بخش باشند.

بهترین برندهای لباس اینستاگرام: brklnbloke

منبع تصویر

6.Nike @nike

این برند غول‌پیکر ورزشی مشتاقانه از محتوای ویدیویی استقبال کرده است و به طور منظم کلیپ‌هایی را با 263 میلیون دنبال‌کننده خود به اشتراک می‌گذارد. فید آن ترکیبی انگیزشی از ورزشکاران حرفه‌ای و افراد روزمره را نشان می‌دهد که مستقیماً با مأموریت برند آن که نایک برای همه است هماهنگ است.

7. پشم پالوما @palomawool

>در تصویر زیر، پالوما وول چرخ فلکی از عکس‌ها را به اشتراک می‌گذارد که به مخاطبان روش‌های مختلف پوشیدن یکی از محصولات خود، کمربند چند حالته برلین را نشان می‌دهد. این به پوشندگان و مخاطبان الهام بخش برای نحوه استفاده از محصول می دهد و همچنین می تواند الهام بخش خرید جدیدی باشد اگر شخصی سبکی را که دوست دارد ببیند.

بهترین برندهای لباس اینستاگرام: پشم پالوما

منبع تصویر

8. کیت اسپید @katespadeny

اینستاگرام کیت اسپید علیرغم اینکه یک برچسب شناخته شده است، دارای یک تماس شخصی متمایز است که آن را از برندهای مشابه متمایز می کند. نمایه آن شامل عکس‌های لباس، عکس‌هایی از اطراف نیویورک، و عکس‌هایی از پشت صحنه فرآیند طراحی در استودیو کیت اسپید است.

9. هرموزا @the_hermoza

هرموزا از یکی از ویژگی های تاثیرگذار بومی اینستاگرام استفاده می کند – پست های قابل خرید و ویترین فروشگاه. هر پست دارای یک CTA «مشاهده فروشگاه» است و با کلیک کردن بر روی آن، مخاطبان به ویترین فروشگاه اینستاگرام هدایت می‌شوند که در آن می‌توانند محصولات بیشتری را کشف کنند یا حتی بدون خروج از برنامه خرید کنند.

بهترین برندهای پوشاک اینستاگرام: hermoza

منبع تصویر

10. خانه آفتابی @houseofsunny

رویکرد House of Sunny به اینستاگرام ارزش تکرار دارد زیرا تضمین می کند که دنبال کنندگان همیشه منبعی برای الهام برای استفاده از محصولات آن دارند. این به طور خاص توجه را به فرصت‌های استایل با یک برجسته داستان دائمی به نام «As Seen On» جلب می‌کند، جایی که افراد می‌توانند روی یک سری UGC کلیک کنند تا راه‌های منحصربه‌فردی برای استایل دادن به لباس‌های آن پیدا کنند.

منبع تصویر

11. آیلین فیشر @eileenfisherny

آیلین فیشر بر مواد با کیفیت و فرآیندهای تولید سازگار با محیط زیست در اینستاگرام تأکید می کند و با ورود به نمایه آن، شما را به سه پست پین شده می رساند که چرخه عمر محصولاتی را که استفاده می کند و چگونگی حمایت از پایداری را نشان می دهد.

12. سندی لیانگ @sandyliang

سندی لیانگ به دلیل ایجاد نسخه های منحصر به فرد از منگنه های روزمره به خوبی شناخته شده است. در اینستاگرام، این برند لوک‌بوک‌هایی را برای لباس‌ها و لوازم جانبی خود به اشتراک می‌گذارد و به دنبال‌کنندگان الهام می‌دهد که چگونه و چگونه محصولاتش را بپوشند. تصویر زیر یک لوک‌بوک است که نشان می‌دهد هنگام ملاقات با دوستان چه بپوشیم.

بهترین برندهای پوشاک اینستاگرام: sandyliang

منبع تصویر

13. Asos @asos

خرده فروش آنلاین مد بریتانیایی ASOS فید خود را به طور مرتب با ویژگی های محصول رنگارنگ و جسورانه به روز می کند. این برنامه با استراتژی اینستاگرام اول ویدیویی متمایز است و به ندرت عکس‌های ثابت را به اشتراک می‌گذارد و به دنبال‌کنندگان اجازه می‌دهد تا با محتوا تعامل داشته باشند.

14. Aerie @aerie

پیمایش در فید اینستاگرام Aerie مانند یک استراحت در ساحل استوایی است. برند لباس زیر زنانه و مایو به دلیل تعهدش به عکس‌های روتوش نشده در تبلیغات چاپی خود مورد تحسین قرار گرفته است و این تلاش را در اینستاگرام خود ادامه می‌دهد و تصویری منسجم از برند ایجاد می‌کند.

بهترین برندهای لباس اینستاگرام: aerie

منبع تصویر

15. @theziran بودند

Ziran تکنیک های چینی باستان، مد لوکس و شیوه های پایدار را برای ایجاد برند لباس خود ادغام می کند. در اینستاگرام، محتوای پشت صحنه در مورد چگونگی پیدایش برند، به افراد نگاهی اجمالی به افراد و فرآیندهایی می‌دهد که برند مورد علاقه‌شان را زنده می‌کنند.

بهترین برندهای پوشاک اینستاگرام: ziran

منبع تصویر

16. Aime Leon Dore @aimeleondore

Aime Leon Dore اعلامیه‌های محصول را در ویدیوهایی به اشتراک می‌گذارد که با کاربرد مورد نظر محصول مطابقت دارد. به عنوان مثال، ویدیوی زیر یک همکاری آتی با Woolrich را اعلام می‌کند، برندی که به دلیل ماندگاری مشهور است. این ویدئو مدل هایی را در فعالیت هایی نشان می دهد که ممکن است باعث فرسودگی و پارگی محصولات روزمره شوند، اما نه مدل هایی از همکاری Aime Leon Dore x Woolrich.

17. Lisa Says Gah @lisasaysgah

اغلب از اینستاگرام برای اطلاعیه‌های ذخیره‌سازی مجدد استفاده می‌کند تا فالوورهایش بدانند چه زمانی محصولات مورد علاقه‌شان برای خرید دوباره در دسترس است. انجام این کار همچنین به جذب فالوورهای بیشتر به این پلتفرم کمک می کند، زیرا مردم اینستاگرام را راهی برای دریافت به روزترین اطلاعات در مورد برند مورد علاقه خود می بینند.

بهترین برندهای لباس اینستاگرام: لیزا می گوید گاه

منبع تصویر

18. @tach_clothing را تچ کنید

>Tach از اینستاگرام برای به اشتراک گذاری محتوای هیجان انگیز پشت صحنه استفاده می کند. تصویر زیر نگاهی اجمالی به صفحات خط آن است که معمولاً فقط به عنوان ابزار فروش برای ارائه محصولات به خریداران استفاده می شود. به تماشاگران اجازه داده می شود تا فعالیت های پشت صحنه آن را انجام دهند که می تواند هیجان انگیز باشد.

بهترین برندهای لباس اینستاگرام: لباس تاچ

منبع تصویر

> 19. فسیل @fossil

اگر از عکس های اقلام منظم خوشتان می آید، اینستاگرام فسیل برای شما مناسب است. برند لوازم جانبی غذا، مد، و افراد مشهوری مانند جیمز فلپس را مدیریت می‌کند و اگر بازیگر مورد علاقه‌شان را بشناسد، هیجان را در بینندگان ایجاد می‌کند.

20. Everlane @everlane

اکانت Everlane هیچ کمبودی در تصاویر زیبای محصول ندارد، اما عکس‌هایی از مشتریانی که لباس‌هایش را پوشیده‌اند، عکاسی الهام‌بخش از سفر، و نکاتی در مورد مقصدهای غذایی و هنری در سراسر جهان را نیز در خود دارد و به مخاطبان تجربه‌ای کامل را در نمایه خود می‌دهد.

بهترین برندهای لباس اینستاگرام: everlane

منبع تصویر

> 21. Bode @bode

> Bode به خاطر ژاکت‌های لحاف‌دار و لباس‌های بی‌نظیر خود شناخته شده است. در اینستاگرام، ویدئوهایی را به اشتراک می‌گذارد که پیشینه و الهام‌بخش مجموعه‌هایش را توضیح می‌دهد و به دنبال‌کنندگان بینشی درباره برند، ارزش‌های آن و آنچه که نشان می‌دهد، می‌دهد.

22. Teva @teva

فید اینستاگرام Teva دلیلی بر این است که می‌توانید برند خود را به‌روزرسانی مدرن ارائه دهید بدون اینکه روحیه آنچه شما را در وهله اول موفق کرده است از دست بدهید. فید آن شامل محتوای تولید شده توسط کاربر از کفش‌هایش در عکس‌های محصول وحشی و شیک است که سبک‌های جدید را برجسته می‌کند.

بهترین برندهای پوشاک اینستاگرام: teva

منبع تصویر

23. زارا @zara

زارا با تقلید از بازاریابی برندهای لوکس نامی برای خود دست و پا کرده است و فید اینستاگرام آن نیز از این قاعده مستثنی نیست. حساب کاربری آن شبیه یک مجله شیک به نظر می رسد، با عکس های سرمقاله حرفه ای از سبک های مختلف لباسش.

زارا

منبع تصویر

24. Fjällräven @fjallravenofficial

فید اینستاگرام برای برند سوئدی پوشاک فضای باز Fjällräven کمتر در مورد محصولات آن است و بیشتر در مورد روح ماجراجویی است که تقریباً 60 سال است که این شرکت را تعریف کرده است.

بهترین برندهای پوشاک اینستاگرام: fjallraven

منبع تصویر

25. Madewell @madewell

برند پوشاک Madewell به سبک‌های آرام و کلاسیک خود معروف است و اینستاگرام آن به وضوح این زیبایی‌شناسی را منعکس می‌کند. با تصاویر آفتابی روشن از آخرین محصولات و همکاری های خود، خوراک آن برای عاشقان مد لذت می برد.

بهترین برندهای پوشاک اینستاگرام: madewell

منبع تصویر

26. The Row @therow

حساب دیگری که کمتر بر روی محصولات خود و بیشتر بر الهامات بصری تمرکز می‌کند، The Row دارای عکس‌های قدیمی از هنر، معماری و مد است – فقط گاهی اوقات تصاویر و محصولات واقعی را به اشتراک می‌گذارند – که در آن زیبایی‌شناسی نام تجاری بزرگ‌تر از چیزی است که می‌فروشد.

بهترین برندهای لباس اینستاگرام: ردیف

منبع تصویر

27. سانتوس از مونیکا @santosbymonica

شبکه اینستاگرام Santos by Monica چشم نواز است زیرا هر پست از طرح رنگی یکسانی استفاده می کند و تجربه مرور لذت بخشی را ایجاد می کند، هویت یک برند منسجم ایجاد می کند و به مردم کمک می کند تا برند را برای طرح های رنگی و رنگ های خاص خود تشخیص دهند.

Santosbymonica

منبع تصویر

28. Carhartt WIP @carharttwip

Carhartt Work In Progress فروش را در پروفایل اینستاگرام خود اعلام می کند، راهی ارزشمند برای اطمینان از اینکه مخاطبان مختلف شما از تبلیغات برند شما آگاه هستند. به عنوان مثال، اگر فالوورهای اینستاگرام شما در لیست پستی شما مشترک نباشند، خبرنامه شما را که فروش را اعلام می کند دریافت نخواهند کرد، اما آن را در فید خود مشاهده خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا