بازی

چگونه می توان گرگ سرسبز را در پس تصویر شکست داد

لینک های سریع

  • راهنمای مبارزه با رئیس گرگ سرسبز

پس تصویر دشمنان بسیار قدرتمندی دارد که در مناطق متعدد آن پراکنده شده‌اند، که اکثر آن‌ها پس‌تیماژهای جدیدی به شما می‌دهند و به شما امکان می‌دهند به مناطق جدید برسید و حتی بیشتر از انگاردین را کشف کنید. گرگ سرسبز اولین رئیسی است که با آن روبرو می شوید و انتظارات شما را برای باس فایت های بعدی در بازی بالا می برد.


مطالب مرتبط: Afterimage: نکات مبارزه

علیرغم اینکه بازی Lush Wolf اولین رویارویی با باس ها است، هنوز هم ترفندهایی در آستین دارد و اگر آنها را پیش بینی نمی کنید می تواند دردسرساز شود، به خصوص که به سلاح ها یا آیتم های درمانی زیادی دسترسی ندارید. خبر خوب این است که زمانی که به همه چیز دست پیدا کنید، این برخورد بیش از حد قابل کنترل است.


بررسی اجمالی گرگ سرسبز

همانطور که در بخش افتتاحیه به آن اشاره شد، گرگ سرسبز اولین برخورد با رئیس است در Afterimage، به اصطلاح به عنوان “رئیس آموزش” خدمت می کند.

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

این برخورد خواهد شد استراتژی های اساسی و گیم پلی کلی را به شما آموزش می دهد انتظار رفتن به جلو مجبور خواهید شد الگوهای حمله آن را بیاموزید، راهی برای دور زدن آنها پیدا کنید، و حملات زمینی برای بیرون آمدن پیروزمندانه، که چگونه تمام باس فایت های دیگر انجام می شود.

تفاوت مبارزه گرگ سرسبز در مقایسه با بقیه در شماست عدم وجود Afterimages و تنوع سلاح. با این حال، این بدان معنی است که آن است moveset محدود است، به راحتی تلگراف می شود، و آنقدرها هم سخت نیست.

اطلاعات گرگ سرسبز

HP

130

مرحله

5

قدرت حمله

11.5

اختیاری؟

خیر

منطقه

صحرای روبیوود

قطرات

x1 نقطه استعداد


+2 انقضا

راهنمای مبارزه با رئیس گرگ سرسبز

رنه با شمشیر خود وسط تاب می‌زند و در حال تلاش برای ضربه زدن به گرگ سرسبز در فیلم Afterimage است.

به عنوان اولین باس فایت بازی، ست حرکتی Lush Wolf بسیار محدود است، فقط ارائه می دهد چهار حرکت در کل به دنبال آن باشید. با این حال، در حالی که Lush Wolf نسبتا ضعیف است، شما در این وضعیت بازی هستید.

در بیشتر موارد، این برخورد تا حد زیادی می توان با فرار از حملات آن، حمله به آن در طول بهبودی و تکرار آن کنترل کرد آن الگو تا زمانی که آن را شکست دهید. برای نگاهی دقیق تر به حملات آن و نحوه رسیدگی به آنها، بخش های زیر شما را پوشش می دهد!

پرش پیشگیرانه

نیش شدید

اسلش قوی

پیرسینگ داش

این استراتژی ها را بشویید و تکرار کنید تا زمانی که HP Wolf’s Lush تخلیه شود!

گرگ سرسبز فاز دوم

گرگ سرسبز در حال تبدیل شدن به یک جانور بزرگ، رنگارنگ و سه سر پس از اینکه سلامتش در Afterimage از بین رفت.

بعد از تو HP Wolf’s Lush را تخلیه کنید، خواهد شد تبدیل به یک موجود دیگر از بنفش تیره و صورتی روشن با سه سر. در حالی که ما دوست داریم به شما نشان دهیم که چگونه این جانور رنگارنگ و باحال را شکست دهید، این یک برخورد متنی است، و باید اینجا بمیری برای پیشرفت داستان

شما نمی تواند در این مرحله به گرگ سرسبز آسیب برساند از مبارزه، بنابراین منابع و زمان خود را ذخیره کنید و فقط تسلیم خشم آن شوید. با این حال، پس از مرگ خود، شما از آن یاد خواهید گرفت تلاقی ها (نقاط بازرسی) و به شما گفته می شود به روستای نزدیک بروید

برخورد دوم گرگ سرسبز

یک بار شما به روستا برس شما خواهد شد با یک گرگ سرسبز دیگر روبرو شوید، به جز این بار، تقریبا نیمی از HP آن باقی مانده است. این گرگ سرسبز دارای همان مجموعه حرکتی قبلی است، بنابراین شما خواهد شد دقیقاً به همین ترتیب با آن رفتار کنید مثل دفعه قبل

این گرگ سرسبز نیز متحول نمی شود، بنابراین پس از اتمام HP آن، مرده است، و شما یک دریافت خواهید کرد نقطه استعداد و… دو EXP… برای تلاش شما. از اینجا می‌توانید به سفر خود ادامه دهید و با رئیس‌های قدرتمندتری برخورد کنید!

بعدی: پس تصویر: نکات مبتدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا