ارز دیجیتال

بیت کوین به شدت از 50DMA جهش کرد، 28 هزار دلار را پس گرفت – BTC Bulls Eye Eye test of this key upside Levels

بیت کوین. منبع: Adobe

قیمت بیت‌کوین (BTC) نگرانی‌ها در مورد حرکت‌های ناگهانی کیف پول‌های غیرفعال طولانی‌مدت و همچنین عدم قطعیت نظارتی مداوم را کنار گذاشته است، زیرا Coinbase اکنون از SEC ایالات متحده به دلیل عدم شفافیت در قوانین کریپتو شکایت کرده است و یک بازگشت قوی را به بازار ارائه کرده است. شمال از سطح 28000 دلار برای اولین بار در چهار روز.

بیت کوین به شدت از 50DMA جهش کرد، 28 هزار

این احتمالاً به دلیل افزایش خرید فنی قبل از میانگین متحرک 50 روزه در 27200 دلار و همچنین در حمایت کوتاه مدت در قالب پایین ترین سطح اخیر کمی بالای 27000 دلار است.

جهش بیش از 2.5 درصدی بیت کوین در روز سه شنبه به 28200 دلار، گاوها را امیدوار کرده است که بزرگترین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار بتواند جهشی سریع به سمت شمال از سطح 30000 دلاری که در اوایل ماه جاری برای مدت کوتاهی فتح کرده بود، داشته باشد.

یک سیگنال خرید کوتاه مدت که توسط بلومبرگ نظارت می شد، درست کمتر از یک هفته پیش زمانی که بیت کوین در حال تغییر قیمت کمتر از 29000 دلار بود، شروع به کار کرد.

از نظر تاریخی، بیت کوین در 10 روز آینده پس از این سیگنال معاملاتی حدود 7 درصد افزایش می یابد.

اگر تاریخ راهنمای خوبی باشد، پس قیمت بیت کوین را می توان برای افزایش سریع به 31000 دلار طی سه روز آینده تعیین کرد.

این امر مستلزم آن است که بیت کوین به بالاتر از سطوح مقاومت کوتاه مدت کلیدی به شکل 21DMA نزدیک به 28900 دلار و بالاترین حد در اواخر مارس/اوایل آوریل در منطقه 28900-29300 دلار برود.

1682482147 992 بیت کوین به شدت از 50DMA جهش کرد، 28 هزار

اما شکست در بالای این ناحیه مقاومت کلیدی، با توجه به فقدان سطوح مقاومت قابل توجه جدید در آستانه بالاترین قیمت سال در حدود 31000 دلار، راه را برای صعود بیشتر باز می کند.

خطرات کلان آینده ممکن است اوضاع را متزلزل کند

رویدادهای مهم ریسک کلان آتی مانند گزارش‌های تولید ناخالص داخلی و تورم این هفته ایالات متحده و به دنبال آن نشست هفته آینده فدرال رزرو، مشاغل و داده‌های نظرسنجی ISM می‌توانند در صورت تغییر معنادار به روایت کلان، کلیدی در کار ایجاد کنند.

بخشی از منطق رشد بیت کوین امسال، جدای از تقاضای پناهگاه امن در میان ترس از بحران بانکی و بازگشت پس از شرایط بازار بیش از حد در سه ماهه چهارم 2022، این بوده است که چرخه انقباض فدرال رزرو تقریباً به پایان رسیده است.

با توجه به ابزار CME Fed Watch، فرض موردی پایه بازار این است که یک افزایش 25 واحدی در ثانیه دیگر به 5.0-5.25 درصد، به دنبال آن تا پایان سال 100 واحد در ثانیه افزایش نرخ خواهد داشت.

به نظر می رسد بازارها فرض می کنند که تنگنای اعتباری ورودی همراه با تأثیر تأخیر افزایش بهره تهاجمی، اقتصاد را در نیمه دوم سال به سمت رکود سوق می دهد و فدرال رزرو را مجبور می کند شرایط مالی را برای حمایت از رشد کاهش دهد.

این یک روایت مثبت بیت‌کوین/کریپتو است، زیرا شرایط مالی آسان‌تری را پیش‌رو فرض می‌کند و استدلال‌ها برای قیمت پایین‌تر بیت‌کوین را تضعیف می‌کند.

با فرض اینکه این روایت تا حد زیادی در هفته های آینده دست نخورده باقی بماند، قیمت بیت کوین باید در میان مدت تا بلندمدت زیربنا باشد.

برای مرجع، شاخص‌های بلندمدت زنجیره‌ای و تجزیه و تحلیل چرخه‌های بلندمدت بازار بیت‌کوین، همانطور که در این مقاله اخیر به آن اشاره شد، سیگنال‌های قوی مبنی بر ورود این ارز دیجیتال به مراحل اولیه یک بازار صعودی جدید ارسال می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا