ارز دیجیتال

نکات ناشناس صفحه فیس بوک Love Hate Inu به عنوان بهترین کریپتو برای خرید اکنون و بالقوه بعدی Shiba Inu تا 11 میلیون

صفحه محبوب فیس بوک Anonymous سود عظیم سرمایه گذاری Shiba Inu را منتشر کرده است که 8000 دلار را به 5.7 میلیارد دلار بازگشت سرمایه تغییر داده است.

این کنشگر حدس می زد که یک سکه میم که اخیراً پرطرفدار است، Love Hate Inu، ممکن است دارایی بعدی با چنین پتانسیل رشد باشد. قابل ذکر است، Anonymous این حدس و گمان را برای 11 میلیون دنبال کننده صفحه انجام داده است.

فضای کریپتو پر از وقایع و هیاهوهای پیرامون سکه جدید شبیه به شیبا اینو است. Love Hate Inu با گزاره ارزشی خود در مورد استفاده مفید در زندگی واقعی مفهوم پشت سکه های میم را تغییر داده است.

به طور قابل توجهی، Love Hate Inu با پیش فروش خود به آن ضربه بزرگی زده است. مرحله پیش فروش در حال انجام بیش از 9.26 میلیون دلار جمع آوری کرده است که احتمالاً به زودی به 10 میلیون دلار می رسد.

آیا سرمایه‌گذاری LHINU می‌تواند میلیاردها در زمان به بار آورد – ناشناس

فعال Anonymous تلاش کرد تا امکان به دست آوردن روند بازگشت سرمایه مشابه را در سرمایه گذاری های SHIB و LHINU مقایسه کند.

این فعال در پستی به بیش از 11 میلیون دنبال کننده، به سرمایه گذاری 8000 دلاری شیبا اینو اشاره کرد که طی یک سال به 5.7 میلیارد دلار تبدیل شد. ناشناس LHINU را از همین الگو پیروی می کند.

شیبا اینو از قیمت راه اندازی 0.000000000153 دلاری خود به قیمت معاملاتی فعلی خود افزایش یافت. 0.000009971 دلار. این جنبش نشان دهنده افزایش حدود 72000 برابری در کمتر از چهار سال است.

از طرف خود، LHINU یک FOMO بزرگ (ترس از دست دادن) را به سمت خود جذب کرده است. اگرچه مرحله نهایی پیش فروش چهار روز دیگر تا پایان آن باقی مانده است، اما با توجه به افزایش علاقه می تواند زودتر تکمیل شود.

با قیمت پیش‌فروش 0.000145 دلار، این توکن پتانسیل‌های سود بیشتری را در آینده ارائه می‌کند که می‌تواند به سرمایه‌گذاران اولیه پاداش زیادی بدهد.

رای پیشرو برای کسب رمز ارز

LHINU با کیس های کاربردی خود دنیای میم کوین ها را متحول کرده است. علاوه بر موضع آن به عنوان یک میم کوین، یکی دیگر از ویژگی های کلیدی توکن عملکرد رای برای کسب آن است.

سکه میم با عبارات جالب و خنده دار برای احساسات عشق و نفرت ظاهر می شود. کاربران می توانند با استفاده از عبارات عشق یا نفرت به نظرسنجی ها، نظرسنجی ها و موضوعات رای دهند.

این طرح با روند رو به رشد اینترنت مطابقت دارد، زیرا چندین موضوع و بحث به طور مرتب برای افراد به بحث می‌رسند.

علاوه بر این، کاربران برای شرکت در چنین نظرسنجی ها و مناظره هایی با رای دادن به نظرات خود جوایزی دریافت می کنند. اما کاربران باید قبل از شرکت در فرآیند رأی گیری، توکن های LHINU خود را به اشتراک بگذارند.

نمونه آن نظرسنجی در حال انجام درباره دونالد ترامپ است. شما می توانید جایزه 10000 دلاری را که به رای دادن در پلتفرم پیوست شده است برنده شوید.

پیش فروش شفاف و منصفانه

تخصیص توکن برای Love Hate Inu به پیش فروش 90 درصد عرضه توکن می دهد. 10٪ باقیمانده برای لیست کارمزدها، پاداش های جامعه و نقدینگی نگهداری می شود.

این نشان می دهد که پروژه LHINU درصد بیشتری از کنترل را برای جامعه خود بدون خطر کشیدن فرش فراهم می کند.

تمامی فروش ها از طریق پیش فروش انجام می شود و جایی برای فروش خصوصی وجود ندارد که شفافیت پروژه را نشان دهد.

پست ناشناس LHINU را در میان توکن های رمزنگاری قرار می دهد

مدیر عامل کارل داوکینز، مشاور گروه پارلمانی همه احزاب بریتانیا در کریپتو و دارایی‌های دیجیتال، از پست Anonymous ابراز هیجان کرد. نکته قابل توجه، داوکینز بود موفقیت آمیز با تامادوج، یکی دیگر از سکه های میم اخیرا.

داوکینز گفت که گروه Anonymous به سختی مشاوره سرمایه گذاری می کرد، اما بر افشای دولت تمرکز داشت. بنابراین، پست برای فالوورهای آن وسیله مطمئنی برای قرار دادن LHINU در بین ارزهای دیجیتال با رتبه برتر است.

خرید LHINU

شما فقط می توانید توکن های LHINU را از طریق پیش فروش از سایت خریداری کنید عشق متنفر از اینو. خرید با ETH، USDT یا کارت بانکی است.

کیف پول خود را به سایت پیش فروش متصل می‌کنید، روی دکمه «اکنون بخرید» کلیک می‌کنید و تعداد توکن‌هایی را که باید برای پرداخت استفاده کنید وارد کنید.

پلت فرم تعداد متناظر LHINU را که دریافت می کنید نشان می دهد. سپس، پردازش خرید را در کیف پول خود تأیید کنید.

هم اکنون Love Hate Inu را بخرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا