ارز دیجیتال

صندوق سرمایه گذاری Arca از آراگون می خواهد که بازپرداخت توکن ANT را انجام دهد – چه اتفاقی می افتد؟

منبع: Adobe / photo_gonzo

صندوق تامینی کریپتو Arca از توسعه دهنده متمرکز بر DAO آراگون خواسته است تا توکن ANT خود را بازخرید کند و دلیل آن اختلاف بین ارزش ANT و اندازه خزانه آراگون است.

تماس صندوق تامینی در نامه‌ای سرگشاده منتشر شد که در روز سه‌شنبه منتشر شد و Arca گفت که قصد دارد “با سایر دارندگان توکن همکاری کند تا به آراگون پیشنهاد دهد که بازخریدها را ادامه دهد تا ANT به ارزش دفتری بازگردد.”

این نامه توسط تحلیلگر تحقیقاتی آرکا، الکس وودارد، امضا شد و پس از یک دوره تنش بین آراگون و گروهی از سرمایه گذاران فعال که خواستار تغییر در رهبری آراگون بودند، منتشر شد.

دعوا بین دو اردوگاه در هفته گذشته شدت گرفت که آراگون چندین کاربر را از سرور چت Discord خود به دلیل “هرزنامه” مکرر با سؤالاتی در مورد امور مالی پروژه تعلیق کرد.

آراگون، که خود تا حدی به عنوان یک سازمان غیرمتمرکز خودمختار (DAO) و بخشی به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی سوئیسی سازماندهی شده است، ابزارهایی را برای سایر DAOها توسعه می دهد تا در عملیات خود از آنها استفاده کنند.

تیم آراگون در گذشته ANT را به عنوان یک نشانه حکومتی برای جامعه خود منتشر کرده است و این تیم خزانه داری چند میلیون دلاری را کنترل می کند.

قیمت توکن ANT از زمان شروع درگیری بین دو گروه نوسان داشته است و روز دوشنبه هفته جاری به پایین ترین سطح خود در بیش از یک ماه گذشته رسید.

صندوق سرمایه گذاری Arca از آراگون می خواهد که بازپرداخت
قیمت 90 روزه توکن ANT. منبع: CoinGecko

“گامی عظیم در جهت اشتباه”

وودارد از Arca در نامه خود در این هفته گفت که تعلیق اعضای مهم جامعه از سرور Discord آراگون “من را گامی عظیم در جهت اشتباه می داند.”

با این حال، این اقدامات به یک الگوی رایج برای آراگون تبدیل شده است. ما تعجب نخواهیم کرد اگر مسائل شفافیت مشابه منجر به استعفای اعضای تیم در سال 2021 شود.

“آ [token] بای بک بهترین اقدام برای دستیابی به اهداف همه و ارائه همه اشکال ارزش است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا