بازی

تریلر Candela Obscura از نقش حیاتی، محققین و داستان را به نمایش می گذارد

Critical Role یک بازی جدید و یک نمایش جدید را با نام Candela Obscura معرفی کرده است. این نمایش در اواخر این ماه همراه با دانلود رایگان قوانین شروع سریع نمایش داده می شود.


به نظر می رسد Candela Obscura به شدت از ترس و وحشت گوتیک، مانند Call of Cthulu، The Sinking City و Sealess Sea الهام گرفته شده است. بازی و نمایش در شهر خیالی نیوفر واقع در ساحل Fairelands اتفاق می افتد. این شهر پس از آخرین جنگ بزرگ با استقبال مردم از هر نوع شرارت، لذت گرایی و معنویت گرایی برای کنار آمدن با تراژدی جهانی، از رونق برخوردار است. خود شهر بر اساس یک تمدن کیمیاگری باستانی ساخته شده است که پس از استفاده نادرست از جادو، خود ویران شد. اکنون، موجودات تاریک و شوم در جنگل های انبوه و دریاهای عمیق درست در نزدیکی ساحل کمین کرده اند.

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مطالب مرتبط: ملکه نقش حیاتی تا نیمه‌شب، خلأ بازی اصلی را پر می‌کند

برای حفظ امنیت شهروندان، دستوری مخفی برای شکار و رفع این خطرات ایجاد شد. Candela Obscura همه نوع را انتخاب می کند، از استادان روشن فکری که در مورد مسائل محرمانه مطالعه می کنند تا جادوگران خیابانی که برای سرگرمی شهروندان جادو می کنند. هر تیم توسط یک محقق کهنه کار هدایت می شود که هم به عنوان یک راهنما و هم به عنوان راوی عمل می کند که توسط Talisin Jaffe از نقش انتقادی ایفا می شود.

اشلی جانسون و لورا بیلی نیز در Candela Obscura در کنار دو تازه وارد ظاهر خواهند شد. رابی دیموند (صدای چای از Hi-Fi Rush) نقش هاوارد مارگرو را بازی خواهد کرد و آنجلی بهمانی (خاله روبی از خانم مارول، Rampart از Apex Legends و Symmetra از Overwatch) نقش شارلوت ایوز را بازی خواهد کرد. جانسون در نقش آگی جیمز جویای خیابانی و بیلی نقش آرلو بلک را بازی خواهند کرد. و طبق معمول متیو مرسر نقش استاد بازی را بر عهده خواهد گرفت.

در اطلاعیه امروز آمده است: “Candela Obscura یک درام ماهانه ترسناک است که از دستور باطنی محققان پیروی می کند زیرا آنها از قرن ها دانش برای مقابله با منبع مرموز فساد و خونریزی استفاده می کنند.” “این نمایش TTRPG در منطقه ای تخیلی الهام گرفته از اوایل قرن به نام The Fairelands، مکانی با جادوی وحشتناک می گذرد. ​​در ابتدای هر قسمت، یک حادثه تحریک آمیز رخ می دهد که تیم یا حلقه ای از محققان را تحریک می کند. برای کشف و حل معمای موجود.”

Candela Obscura از سیستم Illuminated Worlds از Darrington Press استفاده خواهد کرد که از D6s برای رول های خود استفاده می کند. این نمایش قرار است در 25 می در کانال‌های Twitch و YouTube از Critical Role پخش شود. راهنمای شروع سریع برای سیستم بازی Candela Obscura نیز در همان زمان منتشر خواهد شد و برای دانلود رایگان در دسترس خواهد بود.

دور شدن Critical Role از D&D می‌تواند به دلیل جنجال اخیر OGL باشد، جایی که شرکت مادر Hasbro تهدید کرد که توافقنامه مجوز D&D را تغییر می‌دهد که باعث می‌شود خلاقان از کنترل آثار خود صرف نظر کنند و هزینه زیادی نیز بپردازند. واکنش شدید جامعه به قدری شدید بود که هاسبرو از آن تغییرات عقب نشینی کرد، اما به بسیاری از افراد جامعه آسیب وارد شد.

با Candela Obscura، Critical Role همه چیز را از نمایش گرفته تا سیستم بازی که استفاده می‌کند کنترل می‌کند و به آنها کنترل کامل می‌دهد. وقتی Candela Obscura در 25 مه وارد بازار می‌شود، متوجه می‌شویم که آیا به اندازه کافی خوب است که از سهم بازار D&D کم کنیم.

بعدی: نقش حیاتی در Embracing Cringe در The Legend Of Vox Machina فصل 2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا