ارز دیجیتال

کیف پول اتمی هک شده است، تحلیلگر کریپتو ZachXBT تحقیق می کند

گزارش‌هایی مبنی بر هک شدن کیف پول اتمی و به خطر افتادن منابع مالی کاربران به‌وجود می‌آیند و برخی از قربانیان تمام موجودی خود را تخلیه می‌کنند.

پیام توییتر کیف پول اتمی

اوایل امروز، سوم ژوئن، @AtomicWallet توییت کرد:

ZachXBT هک را بررسی می کند

قایق روی زنجیر ZachXBT، که در گذشته توانسته است محل ارسال وجوه دزدیده شده را ردیابی کند و به مقامات در دستگیری کمک کرده است، در زیر مشاهده می شود که از یک کاربر آسیب دیده کیف پول اتمی درخواست هش تراکنش می کند.

بر اساس atomicwallet.io وب سایت، کیف پول Atomic یک کیف پول غیرمتمرکز قابل اعتماد با بیش از پنج میلیون کاربر، و رتبه عالی در Trustpilot با 13000 بررسی بود.

برخی از کاربران توییتر گزارش داده اند که بیش از شش رقم را در این حمله از دست داده اند.

بلاک چین وو توییت کرد که احتمالاً یک حمله زنجیره تامین بوده است که در آن هکرها کد منبع نرم‌افزار روی سرور را دستکاری می‌کنند و کاربران عادی آن را دانلود می‌کنند.

در تمام پنج پاسخ اخیر توییتر کیف پول اتمی آمده است:ما تمام تلاش خود را برای بررسی و تحلیل وضعیت انجام می دهیم. به محض کسب اطلاعات بیشتر، آن را به اشتراک خواهیم گذاشت. برای هر گونه سوال و ابهام تماس بگیرید [email protected].

کیف پول اتمی اخیراً به دلیل مشکلات نقدینگی توکن اصلی خود، سکه کیف پول اتمی (AWC) – که امروز 8 درصد سقوط کرده است – و به دلیل فهرست شدن با انتقاد مواجه شده بود. توکن $BEN، سکه میم که توسط BitBoy، بن آرمسترانگ راه اندازی شد.

مربوط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا