بازی

10 بهترین احضار در دروازه بالدر 3

نکات برجسته

  • با متحدان جادویی در Baldur’s Gate 3، Find Familiar حیوانات مفیدی مانند Ravens را به دشمنان کور احضار می کند.

  • Scratch the Dog ممکن است در جنگ قوی نباشد، اما توانایی های او برای یافتن آیتم های پنهان و Help می تواند ارزشمند باشد.

  • Conjure Elemental عناصر همه کاره را با جلوه های وضعیت و Myrmidon های ارتقا یافته برای آسیب و حرکت بیشتر ارائه می دهد.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

دروازه Baldur’s Gate 3 از ارواح گرفته تا آسمان‌ها، توانایی فراخوانی متحدان را در گرماگرم نبرد به کاستورهای جادویی از همه راه‌ها ارائه می‌دهد. اگر قصد استفاده از این متحدان جادویی را دارید، ممکن است از نگاه کردن به لیست های طلسم طولانی غافل شوید، به خصوص بدون اینکه بدانید کدام یک از آنها قرار است به چیزی مفید ارتقا یابد.

مربوط

10 بهترین طومار در دروازه بالدر 3

از Scroll Of Enlarge تا Scroll Of Cloudkill، اینها برخی از قوی ترین و مفیدترین Scroll ها در Baldur’s Gate 3 هستند.

در اینجا لیستی از بهترین احضارهای بازی وجود دارد تا دفعه بعد که وارد نبرد می شوید، با دانستن اینکه تنها نخواهید بود، این کار را انجام دهید. در حالی که هر یک از اینها الزامات کلاس و سطح متفاوتی دارند، برای هر نوع Tav چیزی در اینجا وجود دارد.

10 آشنا پیدا کنید

نماد آشنا را در دروازه بالدر 3 بیابید

کلاس

سطح کلاس

احضار

جادوگر، رنجر (رام کننده جانور)

1

همه حیوانات (گربه، خرچنگ، قورباغه، موش، کلاغ، عنکبوت)

جنگنده (الدریش نایت)، روژ (تریکستر محرمانه)

3

همه حیوانات

وارلاک (پیمان زنجیر)

3

همه حیوانات + Imp، Quasit

ابتدایی ترین طلسم احضار Find Familiar است که یک روح فی را احضار می کند که شکل حیوانی به خود می گیرد. احضار حیوانات می‌تواند چندین کار را انجام دهد، اما مفیدترین آنها Raven است (که احتمالاً به همین دلیل است که به تنهایی نامی دارد: Quothe). Quote می تواند دشمنان را کور کند.

اگر شما یک Warlock هستید، می توانید پکت بون Pact of the Chain را انتخاب کنید و Imp و Quasit اضافی را احضار کنید که حتی بهتر هستند. همچنین چندین احضار Find Familiar وجود دارد که طلسم‌های منحصربه‌فردی هستند که در بازی یافت می‌شوند و به یک شخصیت یا اکشن خاص گره می‌خورند، مانند حیوان خانگی Minsc Boo و Quasit به نام Shovel که به صورت طوماری در انبار داروخانه یافت می‌شوند.

9 سگ را خراش دهید

Scratch The Dog Speaks With Player at Blighted Village Outskirts

برخلاف سایر احضارهای موجود در این لیست، ما Scratch را برای توانایی‌های رزمی او در اولویت قرار نمی‌دهیم (اگرچه او یک حمله فرصت دارد و در رول‌های حمله امتیاز خاصی می‌دهد). او نقاط قوت دیگری نیز دارد.

هنگامی که او را در کمپ خود داشتید، در نهایت یک توپ برای شما می آورد که می توانید آن را بگیرید و از آن برای فراخوانی Scratch استفاده کنید. او می‌تواند آیتم‌های پنهان را پیدا کند، اما مهمتر از آن، می‌تواند از عمل Help استفاده کند. شما می توانید Scratch را بدون توجه به کلاس یا سطح خود پیدا کنید و احضار کنید.

8 سلاح معنوی

نماد سلاح معنوی در دروازه بالدر 3

کلاس

سطح کلاس

احضار

روحانی

1

همه سلاح ها (Greataxe، Greatsword، Maul، Halbred، Spear، Trident)

بارد (کالج لور)

6

همه سلاح ها

بارد

10

همه سلاح ها

این یکی دیگر از طلسم‌های اصلی است: یک سلاح شناور مبتنی بر نوبت که به زور آسیب وارد می‌کند. این سلاح در برابر هرگونه آسیب فیزیکی مقاوم بوده و در برابر سموم و آسیب های روحی مصون است. این احضار با بالا رفتن سطح تغییر نمی کند، اما به ازای هر دو سطح بالاتر از آپکست اصلی، سلاح هشت نقطه ضربه و آسیب نیروی 1d8 دیگر به دست می آورد.

مربوط

دروازه Baldur’s 3: 8 بهترین کانتریپ

Baldur’s Gate 3 انواع مختلفی از کانتریپ ها را برای شخصیت شما ارائه می دهد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید و در اینجا بهترین آنها را معرفی می کنیم.

تبر بزرگ، شمشیر بزرگ و هالبرد همگی باعث خونریزی می شوند. نیزه و سه گانه توانایی ایجاد زخم های بازدارند. و ماول این امکان را دارد که مخالفان را مبهوت کند. بعلاوه، این احضار را می توان به عنوان یک اقدام جایزه فرستاد که همیشه مفید است.

7 وجود جنگلی را تداعی کنید

نماد Being Woodland در دروازه Baldur's 3 را تداعی کنید

کلاس

سطح کلاس

احضار

دروید

7

خشک

این طلسم انحصاری دروید، یک موجود جنگلی را فرا می خواند تا در کنار حزب شما بجنگد. آمار او مناسب است، و ویژگی منفعل او، Nature’s Step، از متحدان نزدیکش از زمین سخت، فلج و مهار شده محافظت می کند، که می تواند برای مبارزات خاص واقعا مفید باشد.

این احضاریه هم تنها احضاریه ای هست که خودش داره! Driad می تواند موجود دیگری به نام Wood Woad را احضار کند که می تواند ده نقطه را با راه رفتن روی سطح درخت انگور التیام بخشد. از آنجایی که هم دریاد و هم چوب چوب می توانند ايجاد كردن این سطوح انگور با ریخته گری Entangle یک ترکیب مفید است.

6 مردگان را متحرک کنید

انیمیشن Dead Icon در Baldur's Gate 3

کلاس

سطح کلاس

احضار

روحانی، جادوگر، دروید (دایره هاگ)، بارد (از طریق اسرار جادویی)، وارلاک (پیمان توم)

5

زامبی ها، اسکلت ها (حداکثر سه در سطح چهارم) غول یا غول پرنده (در سطح پنجم، حداکثر سه در سطح ششم)

سوگند شکن پالادین

9

همه مردگان

در سطوح پایین تر، این طلسم به کاستورها این امکان را می دهد که اسکلت ها یا زامبی ها را احضار کنند، که هر دو امتیازات خود را دارند (زامبی ها می توانند موجودات دیگر را به زامبی تبدیل کنند، که بسیار لذت بخش است). اما جایی که همه چیز واقعاً خوب می شود زمانی است که طلسم در سطح پنجم اجرا می شود و به شما امکان می دهد Ghouls را احضار کنید. به طور خاص، Flying Ghouls.

این غول‌ها بهترین ارواح موجود هستند و اگر در سطح ششم انتخاب شوند، می‌توانید حداکثر سه تا از آن‌ها را همزمان داشته باشید. این طلسم بیشترین کاربرد را برای جادوگران با مدرسه Necromancy دارد، زیرا آنها می توانند تعداد مردگان بیشتری را در هر سطح نسبت به هر کلاس یا زیر کلاس دیگری افزایش دهند.

5 Undead را ایجاد کنید

ایجاد نماد Undead در Baldur's Gate 3

کلاس

سطح کلاس

احضار

روحانی، وارلاک، جادوگر

11

خدمتکار باستان (مومیایی شنیع)

نسخه قدرتمندتر Animate Dead، این طلسم به شما امکان می دهد جسد را به مومیایی تبدیل کنید. این موجود دارای آمار مناسب و 110 امتیاز ضربه است که آن را به یک مکمل فوق‌العاده برای مهمانی شما تبدیل می‌کند.

مربوط

دروازه بالدور 3: همه همراهان حیوانات، رتبه بندی شده

در Baldur’s Gate 3 از کدام همدم حیوانی استفاده کنید؟

مومیایی در حالی که کاربردهای خود را دارد، با سایر احضارها در سطح شش رقابت سختی نیز دارد، بنابراین مطمئن شوید که توانایی ویژه آن برای ایجاد ترس و پوسیدگی مومیایی بر روی اهداف ارزش آن را دارد. این احضار همچنین می تواند توسط هر کلاسی استفاده شود، اگر حلقه Crypt Lord Ring را پیدا کرده باشید.

4 عنصری را تداعی کنید

تجسم نماد عنصری در دروازه بالدر 3

کلاس

سطح کلاس

احضار

جادوگر، دروید

9

همه عناصر (هوا، زمین، آتش، آب) میرمیدون های عنصری (در سطح ششم، هوا، زمین، آتش، آب)

Warlock (از طریق Eldritch Invocation Minions of Chaos)

9+

All Elementals Elemental Myrmidons (در سطح ششم)

بارد

10

All Elementals Elemental Myrmidons (در سطح ششم)

عناصر عنصری نه تنها برای انواع افکت‌های وضعیتی که می‌توانند اعمال کنند مفید هستند، بلکه برای توانایی آنها برای انتقال در سراسر میدان نبرد، به عنوان یک اقدام جایزه، هر بار نوبت می گیرند.

در سطح شش، شما همچنین می توانید Elementals خود را به Elemental Myrmidons ارتقا دهید، که تمام پاداش های احضار عنصری قبلی را دارند اما با آسیب بیشتر و حرکت های بزرگتر. از نظر قدرت خام و توانایی‌های مفید، اینها دومین احضاریه برتری هستند که می‌توانید در کل بازی به آن ارتقا دهید و ارزشش را دارد.

3 متحد مسطح

نماد متحد مسطح در دروازه بالدر 3

کلاس

سطح کلاس

احضار

روحانی

11

متحد Planar (Deva، Change، Djinni)

از آنجایی که Cleric نمی تواند به طلسم قدرتمند Summon Elemental دسترسی پیدا کند، عادلانه است که آنها یک طلسم قدرتمند را خودشان دریافت کنند.

چند گزینه در اینجا وجود دارد: شما می توانید یک Deva (که عمدتاً آسیب تابشی ایجاد می کند)، یک Cambion (آسیب آتش) یا یک Djinni (آسیب تندر) را احضار کنید. Deva برای توانایی خود در احیا و کمک به متحدان بسیار مفید است و Cambion برای حملاتی که آسیب زیادی وارد می کند بسیار مفید است.

با این حال، بهترین آنها Djinni است، به دلیل مجموعه حرکتی همه کاره اش که به آن امکان کنترل بی نظیر جمعیت را می دهد. این می تواند به عنوان یک اقدام پاداش حمل و نقل شود، و هر دو استنشاق مست و Sweetplum Gales حرکت دشمن را کنترل می کنند. همچنین بالاترین امتیاز ضربه را در بین همه احضارها دارد.

از نظر فنی، جادوگران می‌توانند این حرکت را از طریق Scroll of Bestial Communion در خزانه جادوگر نیز یاد بگیرند، و می‌توانند توسط کسانی که از Rapier جهنمی استفاده می‌کنند، استفاده کنند.

2 غول های دانسه ماکابر

Drow Cleric کتاب Necromancy of Thay را می خواند

را فقط راه برای یادگیری این طلسم احضار خاص این است که خط جستجوی مرتبط با Necromancy of Thay را تکمیل کنید (یا آستاریون را مجبور کنید این کار را برای شما انجام دهد). پس از انجام این کار، می توانید بدون استفاده از Animate Dead چهار غول را احضار کنید. نکته منفی این است که نمی توان این غول ها را کنترل کرد.

مربوط

دروازه Baldur’s 3: 7 بهترین مهارت برای استاد شدن

در Baldur’s Gate 3 به کدام مهارت ها باید تسلط داشته باشید؟

غول ها برای خوردن آسیب هایی که به شما پرتاب می شود مفید هستند و توانایی احضار چهار نفر از آنها در یک زمان به جمع کردن احضارهای مختلف کمک می کند. کلاسی که بهترین استفاده را از این طلسم می کند، جادوگران با مدرسه نکرومانسی است، اما هرکسی، صرف نظر از کلاس، که تمام مشکلات را برای به پایان رساندن این کوئست پشت سر بگذارد، می تواند آن را اجرا کند.

1 Artistry Of War Apparitions

نماد Baldur's Gate 3 Scroll of Artistry of War

یکی دیگر از طلسم احضار ویژه، این طلسم را می‌توان فقط از طریق اسکرول در خزانه جادوگران پیدا کرد. یک آیتم یک بار استفاده برای همه کلاس‌های دیگر به جز جادوگر، Artistry of War شش ظاهر (ارواح شش استاد استراتژیست مرده) را احضار می‌کند که هر کدام به هدفی که انتخاب می‌کنید حمله می‌کنند.

به این طلسم به عنوان یک نسخه بسیار قدرتمندتر از موشک جادویی فکر کنید. اینکه بتوانید شش هدف را به طور همزمان با این همه آسیب وارد کنید، در نبردهای مرحله سوم مرحله بالاتر، بازی را تغییر می دهد.

بعد

دروازه Baldur’s 3: 10 بهترین طلسم جادوگر

جادوگران شخصیت‌های قدرتمند Baldur’s Gate 3 هستند، اما بهترین جادوها کدامند؟

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا