بازی

بزرگترین اخبار بازی برای 11 فوریه 2023

Metroid Prime Remastered یک سال پیش به پایان رسید، Bungie برای امداد رسانی به زلزله کمک مالی کرد و EA Sports موفق شد لیگ برتر را امضا کند.


به آخر هفته خوش آمدید، زمانی برای بازگشت به همه بازی هایی که قبلاً به دلیل محل کار و مدرسه نمی توانستید انجام دهید. از آنجایی که شما خیلی شلوغ بودید، مطمئن هستم که از همه چیزهایی که در دنیای بازی در حال وقوع است عقب مانده اید، بنابراین لطفاً به من اجازه دهید تا شما را به سرعت بازگردانم. امروز متوجه شدیم که بازی Metroid Prime Remastered بیش از یک سال پیش به پایان رسیده است، Bungie انبوهی از پول برای امدادرسانی به بلایا جمع آوری کرده است و EA Sports ممکن است به امضای قرارداد بزرگی با لیگ برتر نزدیک باشد. اما این ها فقط داستان های برتر ما هستند و پس بقیه را بخوانید.


مرتبط: کارکنان TheGamer این آخر هفته چه بازی می کنند؟

گیمر ویدیوی روز
مربای توت فرنگی سلست


Celeste Mod بیش از 100 سطح جدید اضافه می کند، در 17 فوریه راه اندازی می شود

بازی عظیم Celeste اکنون حتی بزرگتر از قبل شده است، مددرها بیش از 100 سطح جدید را اضافه کرده اند. این نشان‌دهنده «بزرگ‌ترین پروژه مشارکتی در تاریخ سلست» است که بیش از 350 نفر از اعضای جامعه برای مشارکت به جلو آمده‌اند. مد مورد بحث، Celeste Strawberry Jam، در تاریخ 17 فوریه با قیمتی بی نظیر و بدون هیچ چیز عرضه می شود.

منچستر سیتی در فیفا 23 (1)

طبق گزارش ها، EA Sports FC و لیگ برتر به امضای قرارداد 500 میلیون پوندی نزدیک شده اند

EA Sports و لیگ برتر در آستانه بستن قراردادی به ارزش 500 میلیون پوند هستند. این قرارداد حقوق انحصاری EA Sports را به حدود 20 باشگاه لیگ برتری از جمله منچسترسیتی و لیورپول می دهد. گزارشی که اخیرا منتشر شده حاکی از آن است که همه باشگاه‌های مورد بحث هفته گذشته در مورد این موضوع مطلع شدند، یک مدیر ناشناس اشاره کرد که چگونه این معامله می‌تواند سالانه حدود 80 میلیون پوند به دست آورد.

Metroid Prime Remastered Face Change

Metroid Prime Remastered به نظر می رسد توسعه آن در سال 2021 به پایان رسیده است

Metroid Prime Remastered ظاهراً در سال 2021 به پایان رسیده است. البته این بدان معناست که نینتندو مدت زیادی است که روی بازی نشسته است. کاربر توییتر Pierre485 توضیح داد: «طبق سازمان رتبه‌بندی آلمان USK، Metroid Prime Remastered در جولای 2021، حداقل 18 ماه قبل از انتشار، طبقه‌بندی شد.

لوگوی Bungie

Bungie 200000 دلار برای کمک به زلزله در سوریه و ترکیه جمع آوری می کند

Bungie موفق شد در یک روز بیش از 200000 دلار برای حمایت از امدادرسانی به زلزله در سوریه و ترکیه جمع آوری کند. “جامعه Bungie واقعاً در سطح جهانی است و بزرگترین قلب ها را دارد! این شرکت در توییتر اعلام کرد که بیش از 200 هزار دلار برای امداد رسانی به زلزله در ترکیه و سوریه جمع آوری شده است. «فقط در 24 ساعت! از همه شما برای سخاوت و حمایت متشکرم!»

etrian-odyssey-origins-collection-cover

Atlus بازی جدید Etrian Odyssey را تایید کرد که هنوز در حال توسعه است و به زمان بیشتری نیاز دارد

Atlus اخیرا تایید کرده است که بازی جدید Etrian Odyssey در حال ساخت است. با این حال این شرکت از بازیکنان خواست تا صبور باشند. تیمی که روی این بازی کار می کند، گفت: «ما از صبر شما بسیار سپاسگزاریم. سخت افزار نسبت به DS دو صفحه ای تغییر کرده است و باید بپذیریم که ساخت یک Etrian Odyssey جدید به زمان بیشتری نیاز دارد. چیزی که باید مراقبش بود، حدس می‌زنم.

بعدی: با بازیکنانی که در فاینال فانتزی 14 عشق پیدا کردند آشنا شوید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا