ارز دیجیتال

Binance.US و SEC در حال کار بر روی یک معامله برای جلوگیری از مسدود شدن کل دارایی – آنچه باید بدانید در اینجا آمده است

منبع: Adobe/Artsaba Family

Binance.US و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در حال تلاش برای دستیابی به راه حلی هستند تا از مسدود شدن کامل دارایی جلوگیری کنند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، قاضی منطقه ای ایالات متحده، ایمی برمن جکسون، روز سه شنبه اعلام کرد که دو طرف در مورد راه هایی برای محافظت از میلیاردها دلار سرمایه مشتری بدون تعطیل کردن صرافی در حالی که شکایت SEC ادامه دارد، «از هم دور نیستند».

در حال حاضر، دو طرف در حال کار بر روی یک توافق سازش هستند که قاضی آنها را به یک قاضی قاضی ارجاع می دهد تا راه حل مورد توافق دوجانبه را بیابند.

طبق گزارش ها، قاضی گفت: «تعطیلی کامل آن نه تنها برای شرکت بلکه برای بازارهای دارایی دیجیتال به طور کلی پیامدهای مهمی ایجاد می کند.

هفته گذشته، SEC درخواست مسدود کردن دارایی Binance.US، بازوی ایالات متحده صرافی ارزهای دیجیتال Binance، را به عنوان بخشی از شکایت خود علیه این شرکت و موسس آن Changpeng Zhao کرد.

در این شکایت، SEC بایننس و ژائو را به سوء استفاده از وجوه مشتریان، گمراه کردن سرمایه‌گذاران و تنظیم‌کننده‌ها و زیر پا گذاشتن قوانین اوراق بهادار متهم کرد.

کمیسیون همچنین ادعا کرد که بایننس میلیاردها دلار از وجوه مشتری را به طور نادرست به حساب بانکی یک نهاد تحت کنترل ژائو منتقل کرده است.

رگولاتور گفت که این وجوه به شخص ثالث منتقل شده و سپس به نظر می رسد که برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال استفاده می شود.

Binance.US گفت مسدود کردن دارایی می تواند به مشتریان آسیب برساند

Binance.US که با شکایت SEC مبارزه می‌کند و اصرار دارد که دارایی‌های مشتریان امن است، در طول جلسه مدعی شد که مسدود کردن جریان تمام وجوه از تجارت کم می‌کند و در نهایت به مشتریان آسیب می‌رساند.

یکی از وکلای Binance.US تأکید کرد که این پلتفرم باید توانایی پوشش هزینه‌های تجاری معمولی مانند پرداخت اجاره، حقوق، فروشندگان و صدور مجوز نرم‌افزار را داشته باشد.

وکلا توضیح دادند: “منطقه ای که ما را به وحشت می اندازد، مسدود شدن دارایی است که توسط بانک ها سوء تعبیر می شود.”

در پاسخ به درخواست SEC برای مسدود کردن دارایی‌ها، بایننس مصالحه‌ای را برای انتقال دارایی‌های رمزنگاری شده مشتریان ایالات متحده به کیف پول‌های جدید با کلیدهای خصوصی جدید که تحت کنترل انحصاری افسران مستقر در ایالات متحده در Binance.US هستند، پیشنهاد کرده بود.

به عنوان بخشی از پیشنهاد خود، صرافی همچنین درخواست مجوز برای ادامه پرداخت حقوق کارکنان و پوشش هزینه‌های عملیاتی کرد و در عین حال متعهد شد که بدون دستور قاضی هیچ دارایی منتقل یا پرداختی به نفع هیچ نهاد Binance انجام نخواهد شد.

در همین حال، SEC به عنوان بخشی از پیشنهاد مصالحه خود، از بایننس خواست تا تمام وجوه رمزنگاری متعلق به مشتریان آمریکایی را به ایالات متحده بفرستد، جایی که آنها تحت کنترل نهادهایی هستند که خارج از دسترس ژائو هستند و می توانند بازخرید مشتریان را انجام دهند.

شایان ذکر است که بایننس تنها شرکت رمزنگاری نیست که خشم رگولاتورهای ایالات متحده را به خود جلب کرده است. SEC همچنین هفته گذشته از Coinbase، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در ایالات متحده شکایت کرد.

علاوه بر این، این کمیسیون علیه صرافی‌های کریپتو Kraken و Bittrex، و همچنین پلتفرم وام‌دهی کریپتو Nexo، اقدامات اجرایی انجام داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا