ارز دیجیتال

Coinbase از 11 ایالت ایالات متحده اخطارهای توقف و توقف دریافت می کند

تصویر از Pixabay

پس از شکایت کمیسیون اوراق بهادار و مبادلات (SEC)، صرافی ارز دیجیتال مستقر در ایالات متحده، Coinbase، چندین بار دریافت کرده است. نشان دادن علت سفارشات از ایالت های آمریکا

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آلاباما (ASC)، همراه با ده ایالت دیگر ایالات متحده، علیه کوین بیس به دلیل نقض قوانین اوراق بهادار اتهاماتی را مطرح کرد.

ایالاتی که به گروه ضربت چند ایالتی پیوستند عبارتند از کنتاکی، ایلینوی، کالیفرنیا، کارولینای جنوبی، واشنگتن، ورمونت، مریلند، ویسکانسین، نیوجرسی، و آلاباما.

کوین بیس 28 روز فرصت دارد تا ثابت کند چرا نباید در 11 ایالت آمریکا فعالیت خود را متوقف کند.

در 6 ژوئن بیانیه مطبوعاتیSEC اعلام کرد که از Coinbase به دلیل فعالیت به عنوان یک بورس اوراق بهادار ثبت نشده، کارگزار و آژانس تسویه حساب شکایت کرده است.

سازمان دیده بان ادعا کرد که صرافی رمزارز با ارائه چندین دارایی دیجیتالی که طبق قانون بورس اوراق بهادار 1934 و 1933 به درستی ثبت نشده اند، قوانین اوراق بهادار را نقض کرده است.

SEC شکایت خود را به دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای منطقه جنوبی نیویورک تسلیم کرده است و به دنبال کمک های اجباری، از بین بردن منافع غیرقانونی به علاوه بهره، مجازات ها، و سایر امدادهای عادلانه است.

در بیانیه مطبوعاتی، SEC همچنین کمک کارگروه چند ایالتی ده تنظیم کننده اوراق بهادار ایالتی به رهبری کالیفرنیا را به رسمیت شناخت.

به گفته رگولاتورهای ایالتی، کوین‌بیس برخی از برنامه‌های سرمایه‌گذاری را برای ساکنان یازده ایالت بدون ثبت ارزهای دیجیتالی زیربنایی تحت قوانین ایالات متحده اجرا می‌کرد.

مقامات اوراق بهادار ایالت آلاباما (ASC) گفت آنها Coinbase و سایر شرکت ها را از ارائه خدمات سهام منع نکردند. با این حال، آنها باید قوانین ایالتی را رعایت کنند.

دستورهای متعدد Sow Cause به کوین‌بیس 28 روز مهلت داد تا بگوید چرا نباید تجارت ارزهای دیجیتال را در ایالت‌ها متوقف کند.

این بدان معناست که کوین بیس باید با حقایق معقول ثابت کند که پیشنهاداتش اوراق بهادار ثبت نشده نیست.

در صورت عدم انجام این کار، Coinbase باید فعالیت خود را در ایالت ها متوقف کند.

متعهد به محافظت از مشتریان ایالات متحده است

مدیر ASC، آماندا سن، گفت که تنظیم کننده ایالتی:

متعهد به حمایت از مصرف‌کنندگان و سرمایه‌گذاران آلابامایی، از جمله کسانی که سرمایه‌گذاری در فضای مالی غیرمتمرکز را انتخاب کردند.»

علاوه بر این، مدیر خاطرنشان کرد که اقدام آژانس‌ها گام دیگری در جهت اطمینان از اینکه سرمایه‌گذاران کریپتو از همان حمایت تحت قوانین ایالات متحده برخوردار هستند، است.

دپارتمان حفاظت مالی و نوآوری کالیفرنیا (DFPI) پیشینه واقعی را برای اتهامات خود علیه بورس ارائه کرد.

طبق DFPI برآوردهاکوین بیس از نوامبر 2019 اوراق بهادار ثبت نشده را عرضه و می فروشد.

بازار ارزهای دیجیتال قبلاً مورد انتقاد SEC قرار داشت طرح دعوی در دادگاه علیه Binance و مدیر عامل آن در 5 ژوئن به دلیل نقض قوانین اوراق بهادار ایالات متحده.

حتی نگران‌کننده‌تر، فهرست طولانی SEC از دارایی‌های رمزنگاری ارائه شده در Coinbase است که توسط نظارت‌شده به عنوان پیشنهادات «اوراق بهادار ثبت‌نشده» برچسب‌گذاری شده است.

پس از انتشار خبر شکایت در 6 ژوئن، سهام کوین بیس (COIN) موجود در فهرست نزدک بیش از 12 درصد کاهش یافت و در برابر قیمت پایانی 5 ژوئن 58.705 در 51.61 دلار بسته شد.

با این حال، قیمت آن کمی با 2.88٪ بهبود یافته است و اکنون 53.09 دلار معامله می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا