ارز دیجیتال

بیت کوین در میان گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده زیر 28250 دلار باقی می ماند

بیت کوین (BTC)، بزرگترین ارز دیجیتال جهان، نتوانست روند صعودی خود را طولانی کند و در روز جمعه به زیر 28000 دلار سقوط کرد. بیت کوین روند مثبتی داشت و در اوایل هفته به بالاترین سطح 29000 دلار رسید. اگرچه، این سود کوتاه مدت بود، زیرا امروز به زیر 28000 دلار سقوط کرد، که نشان دهنده احساس نزولی در بازار است.

با این حال، بیت کوین همچنان به تلاش برای عبور از سطح مقاومت 28250 دلاری ادامه می دهد، در حالی که اتریوم نشانه هایی از تثبیت را نشان می دهد.

اصول بازار کریپتو

دلیل افزایش صعودی آن را می‌توان به صعودی دلار آمریکا نسبت داد که اخیراً پس از انتشار داده‌های قوی رشد شغلی ایالات متحده افزایش یافت و احتمال افزایش احتمالی نرخ بهره توسط فدرال رزرو در ماه می را افزایش داد.

این خبر احتمالاً باعث می‌شود که سرمایه‌گذاران از ارزهای رمزنگاری‌شده مانند بیت‌کوین دور شوند که ممکن است به دلیل قوی‌تر شدن دلار ارزش خود را از دست بدهند.

علاوه بر این، اگر افزایش نرخ بهره اتفاق بیفتد، ممکن است منجر به افزایش هزینه های استقراض و کاهش رشد اقتصادی شود که می تواند بر ارزش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال تأثیر بگذارد.

تاثیر گزارش شغلی ایالات متحده بر کریپتو

اقتصاد ایالات متحده با نرخ پایین بیکاری و افزایش دستمزدها عملکرد خوبی دارد. در نتیجه، فدرال رزرو احتمالاً در ماه آینده نرخ بهره را افزایش خواهد داد که می تواند بر قیمت بیت کوین تأثیر منفی بگذارد.

نرخ های بهره بالاتر می تواند وام گرفتن برای سرمایه گذاری در بیت کوین را دشوارتر و گران تر کند و منجر به کاهش تقاضا برای بیت کوین و کاهش بالقوه قیمت آن شود.

با این حال، آخرین گزارش شغلی ایالات متحده نرخ بیکاری پایین، افزایش دستمزدها و رشد مداوم شغل را نشان می دهد. در ماه مارس، اقتصاد ایالات متحده 236000 شغل ایجاد کرد که به طور متوسط ​​​​345000 شغل در ماه در سه ماهه اول افزایش یافت. این رقم به طور قابل توجهی بالاتر از هدف بانک مرکزی برای حفظ تورم ۲ درصدی است.

نرخ بیکاری ایالات متحده بر قیمت بیت کوین تاثیر می گذارد

همچنین نرخ بیکاری از 3.6 درصد در بهمن ماه به 3.5 درصد در ماه مارس کاهش یافت که با افزایش جزئی نیروی کار حدود نیم میلیون نفر و افزایش نرخ مشارکت مواجه شد. علاوه بر این، متوسط ​​دستمزد ساعتی در ماه مارس 0.3 درصد افزایش یافت که کمی سریعتر از ماه قبل است.

این آمار حاکی از آن است که بازار کار ایالات متحده علیرغم رکود اقتصادی اخیر نسبتاً قوی است. این ارقام بسیار مهم هستند زیرا به فدرال رزرو ایده ای از وضعیت اقتصادی فعلی می دهند که ممکن است بر تصمیمات آن بر نرخ بهره و سایر سیاست های پولی تأثیر بگذارد.

فعالیت سرمایه گذاری بلاک چین در ماه مارس به میزان قابل توجهی کاهش می یابد

بازار کریپتوکارنسی در ماه گذشته در حال افزایش بوده است و بسیاری را به این باور رساند که بازار نزولی به دلیل سیر صعودی بیت کوین به پایان رسیده است. با این حال، نگرانی هایی وجود دارد که مقررات ایالات متحده ممکن است استفاده از ارزهای دیجیتال را چالش برانگیزتر کند.

تاثیر این نگرانی‌های نظارتی و ریسک اقتصاد رکود تورمی در کاهش سرمایه‌گذاری در صنعت کریپتو در ماه مارس منعکس می‌شود. این بدان معناست که معاملات کمتر و پول کمتری در دسترس بوده است، که خبر خوبی برای سرمایه گذارانی که به دنبال ثبات هستند نیست.

قیمت بیت کوین

ارزش فعلی بیت کوین 27900 دلار است و حجم معاملات 24 ساعته آن 10.8 میلیارد دلار است. بیت کوین طی 24 ساعت گذشته کاهش 0.74 درصدی را تجربه کرده است. بیت کوین با ارزش بازار زنده 539 میلیارد دلاری در حال حاضر در بازار پیشتاز است.

تجزیه و تحلیل فنی نشان می دهد که جفت BTC/USD یک سوگیری نزولی نشان می دهد، اگرچه ممکن است در سطح 28250 دلار با مقاومت روبرو شود.

1680940640 52 بیت کوین در میان گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات
نمودار قیمت بیت کوین – منبع: Tradingview

در صورتی که بیت کوین بتواند از سطح مقاومت 28250 دلاری عبور کند، این احتمال وجود دارد که ارزش آن به 28900 دلار یا حتی 29250 دلار افزایش یابد.

از سوی دیگر، در صورت بروز یک روند نزولی، انتظار می رود که حمایت قابل توجهی در سطوح حدود 26500 و 25500 دلار وجود داشته باشد.

اکنون بیت کوین بخرید

قیمت اتریوم

ارزش اتریوم در حال حاضر 1870 دلار است و حجم بازار 24 ساعته آن 9 میلیارد دلار است. روز شنبه، جفت ETH/USD حمایت فوری در سطح 1850 دلار به دست آورد. اگر شمع ها بالاتر از این سطح بسته شوند، پتانسیل جهش صعودی تا سطوح 1920 دلار یا 1945 دلار وجود دارد.

1680940641 429 بیت کوین در میان گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات
نمودار قیمت اتریوم – منبع: Tradingview

برعکس، اگر یک شکست نزولی زیر سطح 1850 دلار وجود داشته باشد، قیمت اتریوم ممکن است به 1800 دلار یا حتی منطقه حمایتی دو برابری 1770 دلار کاهش یابد. به طور کلی، با توجه به شکل گیری یک کانال صعودی در بازه زمانی 4 ساعته، سوگیری معاملاتی اتریوم صعودی به نظر می رسد.

اکنون ETH بخرید

15 ارز دیجیتال برتر در سال 2023

با مراجعه مکرر به انتخاب دستچین شده 15 ارز دیجیتال امیدوارکننده برای نظارت در سال 2023، که توسط متخصصان Industry Talk و Cryptonews پیشنهاد شده است، خود را در مورد آخرین پروژه های ICO و آلت کوین ها مطلع کنید.

سلب مسئولیت: بخش Industry Talk دارای بینش های بازیگران صنعت کریپتو است و بخشی از محتوای سرمقاله Cryptonews.com نیست.

بهترین قیمت را برای خرید/فروش ارز دیجیتال بیابید

1680940641 100 بیت کوین در میان گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات
ردیاب قیمت ارزهای دیجیتال – منبع: Cryptonews

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا