ارز دیجیتال

BTC Triple Bottom را مجدداً در 26650 دلار آزمایش می کند. آیا BTC و ETH باز خواهند گشت؟

بیت کوین، بزرگترین و محبوب ترین ارز مجازی جهان، نتوانست وضعیت صعودی خود را حفظ کند و صبح روز سه شنبه نزدیک به 27000 دلار سقوط کرد.

بیت کوین روز چهارشنبه به بالاترین سطح خود در ماه های اخیر رسید و به 28889 دلار رسید، اما پس از اعلام افزایش نرخ توسط فدرال رزرو ایالات متحده، به شدت سقوط کرد. بیت کوین از ابتدای سال 62.7 درصد افزایش یافته است.

اگرچه، به نظر می رسد که افزایش قیمت بیت کوین در حال محو شدن است زیرا در آن روز به کمتر از 27000 دلار رسید.

با این حال، دلیل شکست های آن را می توان به شکایت کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) علیه بایننس و موسس آن چانگ پنگ ژائو نسبت داد.

شایان ذکر است که کمیسیون معاملات آتی کالاهای ایالات متحده (CFTC) از بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال، و بنیانگذار آن، چانگ پنگ ژائو، شکایت کرده است و آنها را به اجرای یک صرافی غیرقانونی و یک برنامه انطباق جعلی متهم کرده است.

بازار جهانی کریپتو اکنون شروع به احساس اثرات اقدام CFTC علیه بایننس کرده است، به طوری که بیت کوین به زیر 27000 دلار سقوط کرد که در 24 ساعت گذشته بیش از 3 درصد کاهش داشت. در همین حال، اتریوم (ETH) که همان مسیر بیت کوین را دنبال می کند، 3 درصد کاهش یافته و با قیمت 1712.76 دلار معامله می شود.

تاثیر شکایت CFTC علیه بایننس

کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) شکایتی را علیه بایننس و مدیر عامل آن به دلیل اجرای یک بورس غیرقانونی و برنامه انطباق جعلی تنظیم کرده است.

با این حال، این اعلامیه تأثیر مخربی بر قیمت بیت کوین (BTC) داشته است. به علاوه، این مشکل باعث افزایش عدم اطمینان در بازار ارزهای دیجیتال شده و نگرانی‌هایی را در مورد مقررات مبادلات ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است.

به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران نگران هستند که این شکایت منجر به بررسی بیشتر این بخش توسط قانون‌گذاران شود که می‌تواند بر رشد و استفاده از ارزهای دیجیتال تأثیر بگذارد.

با این حال، این اعلامیه احتمال سرکوب‌های بیشتر دولتی را نیز افزایش داده است که احتمالاً تأثیر منفی بر اعتماد سرمایه‌گذاران و کاهش ارزش بیت‌کوین خواهد گذاشت.

در نتیجه اخبار بد، بیت کوین بیش از 3 درصد کاهش یافت و از 28889 دلار به حدود 27000 دلار رسید. با این وجود، قیمت در حال حاضر اندکی افزایش یافته است و مشخص نیست که آیا این دادخواست بر ارزش بیت کوین تأثیر بلندمدتی خواهد داشت یا خیر.

خرید 150 میلیون دلاری بیت کوین MicroStrategy حاکی از افزایش اعتماد سازمانی در بازار کریپتو است.

میلیاردر مایکل سیلر اخیراً 150 میلیون دلار در بیت کوین سرمایه گذاری کرد و بحث هایی را در مورد آینده ارزش این ارز دیجیتال و تأثیر آن بر بازار به راه انداخت. شایان ذکر است که سایلر یکی از مدافعان شناخته شده بیت کوین است و سرمایه گذاری او نشان دهنده افزایش اعتماد به این ارز دیجیتال است.

با این حال، خرید 150 میلیون دلاری بیت کوین توسط MicroStrategy به گمانه زنی ها در مورد چرخش احتمالی صعودی این ارز دیجیتال دامن زده است. این حرکت نشان می دهد که سرمایه گذاران نهادی در حال بازگشت به بازار هستند که ممکن است نشانه ای از افزایش اعتماد به بیت کوین باشد.

این اعلامیه و همچنین افزایش فعالیت نهنگ ها در شبکه نشان می دهد که سرمایه گذاران عمده در حال مشارکت بیشتر در بازار ارزهای دیجیتال هستند. بنابراین، پیش بینی می شود که قیمت بیت کوین در آینده خوش بینانه باقی بماند.

بنابراین، این خبر مثبت به عنوان یکی از عوامل کلیدی در نظر گرفته شد که احتمالاً به BTC کمک می کند تا ضررهای اخیر خود را محدود کند.

قیمت بیت کوین

قیمت فعلی بیت کوین 26914 دلار و حجم معاملات 24 ساعته 18.4 میلیارد دلار است. بیت کوین در 24 ساعت گذشته نزدیک به 3.5 درصد سقوط کرده است. بر اساس تحلیل تکنیکال، جفت BTC/USD در حال حاضر روند صعودی را نشان می دهد. با این وجود، ممکن است پس از رسیدن به سطح 28950 دلار با مقاومت روبرو شود.

BTC Triple Bottom را مجدداً در 26650 دلار آزمایش می
نمودار قیمت بیت کوین – منبع: Tradingview

اگر بیت کوین بتواند از سطح مقاومت 28950 دلار عبور کند، ممکن است ارزش خود را به 29250 دلار یا احتمالاً 30500 دلار برساند.

از سوی دیگر، در صورت تحقق یک روند نزولی، سطوح حمایتی در حدود 26500 دلار و 25500 دلار پیش بینی می شود که حمایت قابل توجهی را ارائه دهد.

اکنون بیت کوین بخرید

قیمت اتریوم

در حال حاضر قیمت اتریوم 1724 دلار است و حجم معاملات 24 ساعته 8.5 میلیارد دلاری را تجربه کرده است. طی 24 ساعت گذشته، اتریوم 1.50 درصد کاهش داشته است.

در حال حاضر، اتریوم در تلاش است تا از سطح مقاومت 1840 دلار عبور کند و به طور مداوم در نزدیکی منطقه حمایت 1700 دلار معامله می شود.

اگر جفت ETH/USD بتواند از سطح 1800 دلار عبور کند، انتظار می رود که در مرز 1900 دلار با مقاومت روبرو شود.

1679997202 977 BTC Triple Bottom را مجدداً در 26650 دلار آزمایش می
نمودار قیمت اتریوم – منبع: Tradingview10:29 صبح

انتظار می رود سطوح پشتیبانی برای جفت ETH/USD 1700 دلار یا 1620 دلار باشد.

اکنون ETH بخرید

15 ارز دیجیتال برتر در سال 2023

با مراجعه مکرر به مجموعه انتخاب شده از 15 ارز دیجیتال امیدوارکننده برای نظارت در سال 2023، که توسط متخصصان Industry Talk و Cryptonews پیشنهاد شده است، خود را در مورد آخرین پروژه های ICO و آلتکوین ها مطلع کنید.

سلب مسئولیت: بخش Industry Talk دارای بینش های بازیگران صنعت کریپتو است و بخشی از محتوای سرمقاله Cryptonews.com نیست.

بهترین قیمت را برای خرید/فروش ارز دیجیتال بیابید

1679997202 611 BTC Triple Bottom را مجدداً در 26650 دلار آزمایش می
ردیاب قیمت ارزهای دیجیتال – منبع: Cryptonews

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا