ارز دیجیتال

پیش بینی قیمت بیت کوین با حجم معاملات 10 میلیارد دلاری – BTC اکنون به کجا می رود؟

شناخته‌شده‌ترین ارزهای رمزپایه، بیت‌کوین و اتریوم، هفته را با نزولی به پایان می‌رسانند و هر دو سکه همچنان ارزش خود را از دست می‌دهند. بیت کوین اخیراً به زیر 28000 دلار رسیده است در حالی که اتریوم به 1800 دلار رسیده است.

اگرچه بیت کوین در اوایل این هفته به 28500 دلار رسید، اما این رالی کوتاه مدت بود، زیرا قیمت به سرعت کاهش یافت. به همین ترتیب، اتریوم صبح یکشنبه نتوانست به 1800 دلار برسد و باعث نگرانی سرمایه گذاران شد.

با این حال، دلیل آخرین کاهش را می توان در اخباری که بایننس، یک صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال، با مقررات ارزهای دیجیتال در ایالات متحده و دبی مواجه است، جستجو کرد.

سازمان تنظیم مقررات دارایی‌های مجازی (VARA) در دبی به بایننس، که مجوز MVP را در سپتامبر 2022 از این مرجع دریافت کرد، گفته است تا اطلاعات بیشتری در مورد ساختار مالکیت، حاکمیت و روش‌های حسابرسی شرکت ارائه دهد.

علاوه بر این، دلار آمریکا به دلیل داده‌های شغلی منتشر شده قبلی که نشان می‌دهد اقتصاد ایالات متحده در حال رشد است، افزایش یافته است و این احتمال را افزایش می‌دهد که فدرال رزرو مجبور به افزایش نرخ بهره در ماه آینده شود.

این را فعالان بازار نشان دادند که اکنون معتقدند ۷۰ درصد احتمال افزایش نرخ بهره وجود دارد که احتمالاً بر قیمت بیت کوین تأثیر منفی خواهد گذاشت.

بایننس در دبی و ایالات متحده تحت نظارت رگولاتوری قرار دارد و به طور بالقوه بر قیمت بیت کوین تأثیر می گذارد

همانطور که قبلاً گفته شد، سازمان تنظیم مقررات دارایی های مجازی دبی (VARA) به صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال، Binance دستور داده است تا جزئیات بیشتری در مورد ساختار مالکیت، حاکمیت و روش های حسابرسی شرکت ارائه دهد.

این اقدام بخشی از تلاش شهر امارات برای مقابله با چالش‌های ارزهای دیجیتال با قوانین سخت‌گیرانه و تضمین انطباق با بالاترین الزامات نظارتی است. مدیریت بایننس گفته است که آنها تمام پاسخ های ضروری را از طریق وظایف نظارتی و امانی خود به VARA ارائه کرده اند.

بنابراین، این قانون رو به رشد بایننس را محدود می کند، که در حال حاضر تحت فشار کمیسیون معاملات آتی کالا ایالات متحده است. تحقیقات VARA در مورد بایننس و سایر صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی احتمالاً بر افزایش قیمت فعلی بیت‌کوین تأثیر خواهد گذاشت زیرا سرمایه‌گذاران به دلیل افزایش نظارت‌های نظارتی محتاط به نظر می‌رسند.

این می تواند منجر به کاهش تقاضا برای ارزهای دیجیتال شود و در نهایت بر قیمت آنها تأثیر بگذارد.

تحلیلگر با استفاده از تئوری موج الیوت رشد بیت کوین را تا پایان سال به 130 هزار دلار پیش بینی می کند.

به گفته یک تحلیلگر محبوب که از روش تحلیل تکنیکال معروف به نظریه موج الیوت استفاده می کند، قیمت بیت کوین ممکن است تا پایان سال جاری به 130000 دلار برسد. این نظریه نشان می دهد که وقتی یک سکه در روند صعودی قرار می گیرد، از پنج موج عبور می کند که موج های اول، سوم و پنجم نشان دهنده افزایش قیمت هستند.

از آنجایی که این نشانه خوبی است، سرمایه گذاران ممکن است بیت کوین های بیشتری را در انتظار افزایش ارزش خریداری کنند که می تواند بر قیمت تاثیر بگذارد.

استخراج بیت کوین با انرژی هسته ای ایالات متحده نتایج قابل توجهی را مشاهده می کند

TeraWulf، یک شرکت در ایالات متحده که ارزهای رمزنگاری شده را استخراج می کند، به تازگی اولین مرکز استخراج بیت کوین را در پنسیلوانیا افتتاح کرد که 100٪ از انرژی هسته ای استفاده می کند.

در حال حاضر بیش از 9200 ماینر در تاسیسات Nautilus فعال شده اند که منجر به افزایش 50 درصدی میانگین هش ریت این شرکت از فوریه شده است.

در همین حال، این شرکت همچنین یک تاسیسات معدنی با انرژی آبی و هسته‌ای در نیویورک راه‌اندازی می‌کند که به میانگین نرخ تولید 7.5 بیت کوین در روز یا 208973 دلار در روز با قیمت فعلی بیت کوین کمک می‌کند.

این به عنوان خبر مهمی تلقی می شد که تاثیر مثبتی بر قیمت بیت کوین خواهد داشت. این نشان می‌دهد که مردم علاقه‌مندتر شده‌اند و روی عملیات استخراج سرمایه‌گذاری می‌کنند، که نشان می‌دهد مردم نسبت به ارزش آینده ارزهای دیجیتال اطمینان بیشتری پیدا می‌کنند.

قیمت بیت کوین

مبارزه مداوم بین گاوهای نر خوش بین و خرس های محتاط همچنان ادامه دارد زیرا بیت کوین در محدوده معاملاتی محدودی بین 27600 تا 28900 دلار قرار دارد.

تجزیه و تحلیل فنی نشان می دهد که جفت BTC/USD روند نزولی را نشان می دهد. با این حال، ممکن است در نزدیکی سطح 28250 دلار با مقاومت روبرو شود.

1681040252 866 پیش بینی قیمت بیت کوین با حجم معاملات 10 میلیارد
نمودار قیمت بیت کوین – منبع: Tradingview

اگر بیت کوین از این سطح مقاومت عبور کند، ارزش آن می تواند به 28900 دلار یا حتی 29250 دلار افزایش یابد. برعکس، اگر روند نزولی ادامه یابد، حمایت قابل توجهی در حدود سطوح 26500 و 25500 دلار پیش بینی می شود.

اکنون بیت کوین بخرید

15 ارز دیجیتال برتر در سال 2023

برای به‌روز ماندن از جدیدترین پروژه‌های ICO و آلت‌کوین‌ها، توصیه می‌شود به طور منظم به فهرست ۱۵ ارز دیجیتال برتر برای تماشای ۲۰۲۳ توسط متخصص مراجعه کنید.

انجام این کار به شما کمک می کند تا از روندها و فرصت های نوظهور در بازار ارزهای دیجیتال به خوبی آگاه باشید.

سلب مسئولیت: بخش Industry Talk دارای بینش های بازیگران صنعت کریپتو است و بخشی از محتوای سرمقاله Cryptonews.com نیست.

بهترین قیمت را برای خرید/فروش ارز دیجیتال بیابید

1681040253 605 پیش بینی قیمت بیت کوین با حجم معاملات 10 میلیارد
ردیاب قیمت ارزهای دیجیتال – منبع: Cryptonews

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا