بازی

به‌روزرسانی بتای Steam Client به شما امکان می‌دهد در حین بازی فیلم تماشا کنید

Valve آخرین دسته از پیشرفت‌ها و ویژگی‌های جدیدی را که در به‌روزرسانی بعدی Steam Client Beta ارائه می‌شود، معرفی کرده است که بزرگ‌ترین آن‌ها، بازنگری کامل پوشش درون‌بازی Steam است. این ویژگی اساساً برای چت کردن با دوستان یا بررسی موارد مربوط به بازی‌ای که در حال انجام آن بودید استفاده می‌شد، اما این آخرین به‌روزرسانی اکنون یک دسته کامل از عملکردهای جدید و یک رابط جدید برای سفارشی‌سازی بیشتر اضافه کرده است.


به عنوان مثال، پوشش درون بازی اکنون با یک نوار ابزار همراه است که می تواند برای باز کردن برنامه های مختلف یا هر چیزی که ممکن است در حین بازی به آن نیاز داشته باشید، استفاده شود. می توانید با دوستان خود چت کنید، دستاوردها یا راهنماها را بررسی کنید، و حتی در صورت نیاز یک مرورگر وب باز کنید. بدیهی است که بسته به بازی‌ای که بازی می‌کنید، این می‌تواند بسیار مفید باشد، اما یکی دیگر از ویژگی‌های فوق‌العاده اضافه‌شده در این به‌روزرسانی به شما امکان می‌دهد پنجره‌ها را از روی هم‌پوشانی پین کنید تا در بازی ظاهر شوند.

مطالب مرتبط: Dredge باعث می شود که من Steam Deck را دوست داشته باشم، Dredge باعث می شود از Steam Deck من متنفر باشم

در حالی که Valve اساساً این ویژگی را طراحی کرده است تا بتوانید به سرعت راهنماها، بحث‌ها یا برنامه یادداشت‌های جدید را بررسی کنید، همچنین هیچ چیزی مانع از پین کردن مرورگر وب به بازی خود در حین بازی نمی‌شود. این بدان معناست که با پوشش درون بازی، می توانید به نتفلیکس یا هر سرویس پخش دیگری بروید، یک برنامه تلویزیونی یا فیلمی را که می خواهید تماشا کنید، راه اندازی کنید، مرورگر وب را به بازی خود پین کنید و قطعه انتخابی خود را تماشا کنید. رسانه در حین آسیاب کردن رونزها در حلقه الدن. Valve حتی اعتراف می کند که می توانید چنین کاری را در یادداشت های به روز رسانی انجام دهید.

البته، این چیزی نیست که هنوز به طور رسمی عرضه شده باشد. در حال حاضر این ویژگی برای کسانی است که در Steam Client Beta ثبت نام کرده اند، سیستمی که به کاربران اجازه می دهد تا قبل از هر کس دیگری ویژگی های جدید را آزمایش کنند. خوشبختانه، دسترسی به آن آسان است – و اگر نمی‌دانید چگونه می‌توانید یک آموزش برای انجام این کار در اینجا پیدا کنید – اما توجه داشته باشید که این احتمال وجود دارد که با مشکلاتی مواجه شوید زیرا تقریباً در حال آزمایش بتا برای Valve هستید. .

در سایر اخبار Steam، این پلتفرم در اوایل این ماه به طور تصادفی بیش از 2400 حساب کاربری را به دلیل علامت گذاری یک بررسی منفی به عنوان مفید محدود کرد. این بررسی توضیح مفصلی درباره نحوه حذف نرم‌افزار ضد تقلب از بازی رایگان MMO Warlander ارائه می‌دهد، چیزی که Steam آن را برخلاف شرایط خدمات خود می‌دانست. به جای تنبیه صرفاً بازبین، هر حسابی که بررسی را مفید علامت‌گذاری کرده بود، حساب‌هایشان نیز محدود می‌شد. Valve این حساب‌ها را نامحدود کرده است، اما این فقط یک یادآوری کوچک است که خواه ناخواه از بررسی‌ها حمایت نکنید.

بعدی: کسی به Bungie درباره پرش از کمپین رایگان Diablo 4 بگوید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا