ارز دیجیتال

Bitget Crypto Exchange وضعیت بدون بدهی و ذخیره 1.44 میلیارد دلاری را در گزارش جولای اعلام کرد

منبع: AdobeStock / Rafael Henrique

صرافی رمزارز Bitget اعلام کرده است که ذخایر آن به 1.44 میلیارد دلار رسیده است و رسماً بدون بدهی است.

طبق اعلام Bitget، نسبت ذخیره کلی صرافی اکنون 223 درصد است، بیش از دو برابر حمایت استاندارد 100٪ (یا 1 به 1) که از همه صرافی ها در صنعت انتظار می رود.

این صرافی که به دارایی‌های دیجیتالی مختلف تقسیم می‌شود، گفت که نسبت ذخیره 454 درصدی برای بیت کوین (BTC)، 135 درصدی برای تتر (USDT) و 171 درصدی برای اتر (ETH) دارد.

بدون بدهی

قابل ذکر است، یکی از نمایندگان Bitget در مصاحبه ای به کوین تلگراف گفت که صرافی بدهی ندارد که در نسبت ذخیره منتشر شده درج نشده باشد.

نماینده صرافی گفت: “Bitget هیچ بدهی یا بدهی معوقی ندارد و به عنوان طلبکار برای هیچ شرکتی که اخیراً ورشکسته شده است فهرست نشده است.”

نماینده Bitget توضیح داد که ذخایر بزرگ مازادی که در کریپتو نگهداری می کند، که بسیار بیشتر از پشتوانه معمولی 1 به 1 است، ناشی از سود حاصل از کارمزد تراکنش ها و بازده سرمایه گذاری ها و خریدهای خود است.

این صرافی هیچ برنامه‌ای در مورد اینکه با ذخایر مازاد ارزهای دیجیتال خود چه خواهد کرد، فاش نکرد.

بیانیه های اثبات ذخیره منظم

در یک بیانیه رسانه ای، مدیر عامل Bitget، گریسی چن، گفت که این شرکت به انتشار بیانیه های اثبات ذخیره ماهانه برای ایجاد اعتماد در پلتفرم خود ادامه می دهد.

چن افزود، بیت‌گت همچنین تلاش می‌کند تا استانداردهای بالاتری را در سطح صنعت تنظیم کند – با همکاری در صرافی‌ها برای حمایت از شفافیت رادیکال از طریق تکامل کریپتو.

در اوایل این ماه، Bitget یک برنامه جدید وام‌دهی کریپتو راه‌اندازی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد سکه‌های خود را در ازای وام در دیگری به اشتراک بگذارند.

گریسی چن از Bitget در آن زمان گفت: «کاربران اکنون این فرصت را دارند که سکه‌های کم‌تقاضا را به اشتراک بگذارند، و آنها را قادر می‌سازد تا وام‌هایی در دارایی‌های نقد بیشتری برای اهداف سرمایه‌گذاری دریافت کنند.

در ماه ژوئن، Bitget، همراه با رقبای Kraken و Bybit، توسط شرکت تحقیقاتی بلاک چین Nansen به عنوان یکی از صرافی‌های رمزنگاری که پس از فروپاشی FTX جایگاه خود را به دست آورده است، معرفی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا