ارز دیجیتال

Blockchain.com بسته شدن بازوی مدیریت دارایی های رمزنگاری شده را در لندن به دنبال چالش های بازار اعلام کرد.

منبع: AdobeStock / prima91

پلتفرم اصلی ارزهای دیجیتال Blockchain.com کمتر از یک سال پس از راه اندازی، بازوی مدیریت دارایی های کریپتو مستقر در لندن را می بندد.

موانع مداوم بازار، مانند نوسانات قیمت، مشکلات قانونی، بررسی های نظارتی و قرار گرفتن در معرض کسب و کارهای شکست خورده، تأثیر قابل توجهی بر صنعت کریپتو به عنوان یک کل گذاشته است و Blockchain.com از این قاعده مستثنی نیست.

مدیریت دارایی Blockchain.com (BCAM)، یک پلت فرم مدیریت دارایی های رمزنگاری شده که توسط شرکای آلتیس، در آوریل 2022 راه اندازی شد. با این حال، طبق گزارش بلومبرگ، با استناد به یک پرونده، BCAM در روز دوشنبه درخواست حذف از ثبت شرکت های بریتانیا را داد و هنوز هیچ حساب سالانه ای ثبت نکرده است.

یکی از سخنگویان ارائه دهنده صرافی و کیف پول گفته است:

“مدیریت دارایی Blockchain.com در آوریل 2022، اندکی قبل از بدتر شدن سریع شرایط اقتصاد کلان، راه اندازی شد. با نزدیک شدن زمستان کریپتوها به مرز یک ساله، ما تصمیم تجاری برای توقف عملیات این محصول سازمانی گرفتیم.”

بازوی مدیریت دارایی یک گام بزرگ برای Blockchain.com بود که یک هفته پس از افزایش دور سرمایه‌گذاری به ارزش 14 میلیارد دلار، از 5.2 میلیارد دلار افزایش یافت.

با این حال، یک تلاش جدید برای افزایش بودجه در اکتبر گذشته گزارش شده است که ارزش Blockchain.com را حدود 3 تا 4 میلیارد دلار نشان می‌دهد – بسیار کمتر از ارزش یک سال پیش.

چارلی مک گارو، مدیر ارشد استراتژی، به بلومبرگ گفت: BCAM قیمت بیت کوین در برابر دلار را ردیابی کرد و برنامه ریزی کرد تا “مشاهده ریسک مبتنی بر الگوریتم” را به بیت کوین و همچنین محصولی که قرار گرفتن در معرض توکن ها در امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) را مدیریت می کند، ارائه دهد. زمان.

اما زمستان کریپتو ضربه خورد و ادامه یافت.

در ژوئیه سال گذشته، شرکت تجارت دارایی های دیجیتال اعلام کرد که دفاتر خود در آرژانتین را می بندد و برنامه های توسعه در چندین کشور را متوقف می کند.

در همان ماه، آن را تایید کرد Cryptonews.com به دلیل شرایط سخت بازار نزولی و نیاز به جذب ضررهای مالی، 25 درصد از نیروی کار خود (حدود 150 نفر) را کاهش می دهد.

علاوه بر این، پیتر اسمیت، مدیرعامل Blockchain.com در نامه ای به سهامداران در آن زمان گفت که اکنون شکست خورده سه پیکان پایتخت (3AC) “به سرعت در حال ورشکستگی است و تأثیر پیش فرض تقریباً است [USD] 270 میلیون وام ارزهای دیجیتال و دلار آمریکا از Blockchain.com.” به نقل از مدیر عامل شرکت گفته شده است که این شرکت “روا، حلال باقی می ماند و مشتریان ما تحت تاثیر قرار نمی گیرند.”

دنبال کردن FTX سقوط در ماه نوامبر، پلت فرم گفت “هیچ گونه در معرض FTX، FTT یا آلامدا و ادامه دهید[d] برای نظارت بر اوضاع.”

سپس در ماه ژانویه، طبق بلومبرگ، Blockchain.com اعلام کرد که قصد دارد حدود 28 درصد از نیروی کار خود یا حدود 110 کارمند خود را کاهش دهد.

در همین حال، در ماه اکتبر، این پلتفرم اولین کارت ویزا Blockchain.com خود را با 50000 ثبت نام در لیست انتظار که در ابتدا در دسترس ساکنان ایالات متحده بود، اعلام کرد.

و در 1 مارس امسال، برنامه Blockchain.com را راه اندازی کرد که شامل حساب Blockchain.com (سرپرست) و یک کیف پول DeFi (خود نگهبانی) بود.

____

بیشتر بدانید:

– Blockchain.com قصد دارد تا سال 2030 یک میلیارد کیف پول داشته باشد. برخی به تعداد آنها شک دارند
– Blockchain.com به دنبال بودجه جدید با ارزش 4 میلیارد دلاری است – 70٪ کاهش نسبت به دور قبلی

– Crypto.com 20٪ از کارکنان خود را در آخرین تعدیل نیرو توسط یک صرافی برتر ارز دیجیتال در مبارزه برای بقا کاهش می دهد.
– MicroStrategy به عنوان Crypto.com، Coinbase و Gemini، تراکنش‌های خود را با بانک Silvergate متوقف می‌کند – در چه خبر است؟

– چگونه کیف پول بیت کوین را انتخاب کنیم؟
– نحوه ذخیره بیت کوین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا