بازی

نسخه آزمایشی بازسازی Resident Evil 4 بعداً امروز منتشر خواهد شد

یک تبلیغ توییچ به طور تصادفی تأیید کرد که نسخه دموی بازسازی Resident Evil 4 امشب به عنوان بخشی از Capcom Showcase در سایه قرار خواهد گرفت، درست همانطور که همه فکر می کردند.


تنها چند هفته تا انتشار نسخه بازسازی شده Resident Evil 4 که مدت ها در انتظار آن بودیم فاصله داریم و با وجود اینکه همه از قبل به اندازه کافی برای آن هیجان زده اند، Capcom قول داده است که همه ما این فرصت را خواهیم داشت که آن را امتحان کنیم. به زودی برای خودمان منتشر کنیم، قبلاً در آخرین State of Play تأیید کردیم که یک نسخه نمایشی در راه است. میپرسی چقدر زود؟ خب، طبق یک تبلیغ توییچ، امشب این شانس را خواهیم داشت که نسخه بازسازی شده Resident Evil 4 را بازی کنیم.

مطالب مرتبط: بازرگان اصلی Resident Evil 4 به شدت از دست خواهد رفت

همانطور که توسط Redditor CreationMaster12 در زیر ردیت GamingLeaksAndRumours به ​​اشتراک گذاشته شد، تبلیغی برای بازسازی Resident Evil 4 اوایل امروز در توییچ ظاهر شد که می‌گوید «اکنون نسخه نمایشی در دسترس است». سایر کاربران توییتر، مانند DanisabeastXD، همچنین اسکرین شات هایی از آگهی را به اشتراک گذاشته اند و ثابت می کنند که این آگهی قانونی است.

با توجه به اینکه نمایشگاه Capcom اواخر امروز برگزار می‌شود و حضور Resident Evil 4 تایید شده است، به نظر می‌رسد که تبلیغ Twitch زودتر از زمان مورد نظر پخش شده است و اعلامیه سایه‌دراپ همیشه محبوبی را که کپکام قصد داشت اواخر امشب منتشر کند، خراب کرده است. برای کپکام شرم آور است که اعلامیه اش خراب شود، اما واقعاً تعجب آور نیست. همانطور که در بالا گفتم، بازسازی Resident Evil 4 تنها چند هفته است که منتشر شده است و Capcom هفته گذشته قول داده بود که یک نسخه آزمایشی به زودی منتشر خواهد شد، که فضای کمی برای انتشار در آینده باقی می‌گذارد.

خوشبختانه، هنوز برخی از عناصر شگفت‌انگیز در این اطلاعیه وجود دارد، حتی اگر فاش شده باشد. ما هنوز هیچ سرنخی نداریم که نسخه ی نمایشی واقعاً شامل چه مواردی می شود، اگرچه بسیاری تصور می کنند که این بخش افتتاحیه نمادین بازی خواهد بود و ما این شانس را خواهیم داشت که حمله دهکده را بازی کنیم. با توجه به اینکه Capcom آن را یک نسخه ی نمایشی “ویژه” نامید، می تواند کمی شگفت انگیزتر باشد. باید تا امشب صبر کنیم تا بفهمیم.

بعدی: غار لوت جدید Destiny 2 نئومونا را به شهر ارواح تبدیل کرده است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا