بازی

عکس‌های مجموعه فیلم Borderlands کیت بلانشت را در نقش لیلیث نشان می‌دهد

هنوز خبری از تریلر یا تاریخ انتشار این فیلم نیست.


عکس‌های لو رفته از فیلم Borderlands اولین نگاه درست و مناسب ما را به برداشت کیت بلانشت از لیلیت، آژیر سیاره دیونوسوس، به ما داده است. این یکی از اولین عکس‌های شخصیت اصلی است که از زمان معرفی اولین اقتباس در سال ۲۰۱۵ دیده‌ایم.


همانطور که توسط دیلی میل گزارش شده است، این عکس ها نشان می دهد که بلانشت مدل موی قرمز رنگ لیلیث را به همراه لباس سایبرپانک تند و جذاب دارد. ظاهر کلی به نظر می رسد با شخصیت اصلی مطابقت داشته باشد، بدون چند تغییر.

مطالب مرتبط: در دفاع از Claptrap از Borderlands

این عکس ها در جریان فیلمبرداری مجدد در روز پنجشنبه که در لس آنجلس برگزار می شد، گرفته شده اند و همانطور که در تصاویر تعبیه شده در زیر می بینیم، لباس او بسیار رنگارنگ تر از لیلیت در بازی ها است. ژاکت و شلوار او به جای ترکیبی از زرد و قهوه‌ای، مشکی عمیق است، در حالی که پیراهن او به جای قرمز مایل به صورتی کم‌رنگ‌تر در بازی‌ها، قرمز مایل به قرمز تیره است.

گیمر ویدیوی روز
کیت بلانشت در صحنه فیلم Borderlands، در حالی که در حال قدم زدن است، فیلمنامه را با لباس در دست گرفته است
از طریق: پست روزانه

ما متوجه شدیم که این فیلم اخیراً فیلمبرداری‌های گسترده‌ای را پشت سر می‌گذارد، زمانی که از کارگردانی الی راث به کارگردانی ددپول، تیم میلر، تغییر یافت. قرار بود سال گذشته منتشر شود که هرگز نشد و هنوز نمی دانیم دقیقا چه زمانی منتشر می شود. برای تکمیل آن، ما هنوز تریلر یا تیزری نداریم که با توجه به اینکه هشت سال پیش اعلام شد، طرفداران چندان خوش بینانه ای ندارد.

در حالی که ممکن است یک تریلر هنوز کمی طول بکشد زیرا گزارش‌های مربوط به فیلمبرداری مجدد اخیراً منتشر شده است، بازیگران پر ستاره آن چیزی است که باید منتظر آن باشیم. به جز بلانشت، می دانیم که کوین هارت در نقش رولند، جیمی لی کرتیس در نقش تانیس، آریانا گرینبلات در نقش تینی تینا و جک بلک نقش کلاپتراپ را بازی می کند. هیلی بنت نیز برای یک نقش مرموز انتخاب شده است که شخصیت جدیدی به فیلم اضافه خواهد شد.

به گفته رندی پیچفورد، مدیر عامل Gearbox، این فیلم بخشی از “جهان سینمایی مرزی” خواهد بود، به این معنی که شخصیت ها به بازی ها صادق هستند، اما داستان ها ممکن است متفاوت باشد.

بعدی: بازیکنان آنلاین Elder Scrolls می خواهند Miraak را در فصل آینده Necrom ببینند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا